Veel succes Steph! Ik heb weer eens heeerlijk geslapen, bijna klokje rond met vannacht even een plaspauze en daarna nog 2x wakker ofzo maar dan meteen weer vertrekken, heerlijk!!
Wat zouden jullie doen? Ik heb afgesproken met een vriendin dat ik mee zal gaan naar Simple Plan. Maar dit weekend moet ik werken en het is in Eindhoven. Ik moet 7 uur beginnen en ben 11 uur vrij op zaterdag en zondag om 2 uur. En zondag is het concert. Verder heb ik de hele week stage gehad en moet maandag ook gewoon weer stage en moet ik er om kwart voor 6 uit.
Wat is wijsheid?
_Lucy
Geplaatst: 16-03-12 15:30
Haha wijsheid is eigenlijk om niet te gaan denk ik :p Of een van de dagen niet te gaan werken, zodat je wel beetje uit kan rusten / slapen.
Maarja je mag ook best soms ff niet wijs zijn
Heeerlijk! Eindelijk weekend!! Zo lekker faron rijden, en morgen ochtend gaan we naar t bos (appelbergen of noordlaarderbos)
Ik ga ook naar simple plan en mag de volgende dag gewoon weer om 8 uur beginnen en dus idd om kwart over 6 mn bed uit. Ik kan er redelijk tegen, maar kan me voorstellen dat het voor jou best zwaar zal zijn. Daarentegen komt Simple plan niet bijzonder vaak naar nederland...
Vanmorgen had ik de konijntjes allemaal een stukje broodkapje gegeven. Ze krijgen dan 1 of 2 keer per week allemaal één derde van het broodje. Toen ik vanmiddag thuis kwam had Youmy het niet op (normaal is het na 5 minuten verdwenen). Ik ging ze brokken geven, zodra ze die ton alleen al open horen gaan rennen ze alle kanten op door hun hok, nu bleef Youmy in een hoekje op haar dak zitten. Ik wilde haar oppakken om te kijken of ze ergens last van heeft en toen ademde ze echt ontzetten zwaar. Ze wilde ook haar brokjes niet eten en zat de hele tijd in een hele vreemde houding onder haar hok met dr neus omhoog. Nouja ik dacht dat gaat zo wel weer over, ze heeft altijd al wat zwaarder geademd, maar dit was echt niet normaal! Toen viel ze dus ineens om, rolde helemaal op haar rug en bleef even zo liggen. Na een tijdje sprong ze weer overeind, maar bleef zo raar ademen. Dus ik testen of ze gras wou, naja dat ging zo naar binnen dus had ik haar gewoon los op het gras gezet waar ze wel gretig begon te eten. Ze liep gewoon los en na een tijdje huppelde ze vrolijk haar hok in, en sprong er weer uit terug naar het grasveld, ging weer op onderzoek uit etc. Was net de DA aan het bellen, maar dat heb ik maar even achterwege gelaten. Heb nu een bergje gras voor haar geplukt en dat gaat met handen vol tegelijk naar binnen. Maar wel nogsteeds zo debiel ademen dat het lijkt alsof ze elk moment kan stikken. M'n moeder en ik gaan nu even naar de dierenwinkel toe om ander voer te halen, waar ook maisjes en zaadjes etc inzitten. Normaal krijgen ze dat nooit omdat ze alleen die graantjes (en ook de ongezonde suiker dingen) er tussen uit pikken, en de goede dingen laten liggen. Maar ik vind het nu belangrijk dat ze gewoon eet, wat dat is maakt niet uit, zolang haar buikje maar gevuld blijft. Het viel me ook wel op dat ze wat was afgevallen, dus we gaan ook even kruiden hooi oid halen, daar zitten net wat meer vitaminen en voedingsstoffen in dan in normaal hooi.
Maarja 't beestje is al ruim 6.5 jaar oud dus ik wil haar ook niet allemaal medicijnen geven enzo, zolang ze nog kan leven mag ze blijven, maar als ze niet meer kan is het gewoon over. Ik vind het niks om zo'n diertje dan nog langer in leven te houden met allemaal medicijnen, ze heeft al zo'n mooie leeftijd bereikt en elke dag die er nog bij komt is super! Maar het houdt natuurlijk wel een keer op....
@ Danielle: ik zou gewoon gaan! Van een keer een weekend wat minder slapen ga je ook niet dood en zoals Suus al zei: zulk soort artiesten komen nou niet vaak naar NL. Plus dat ik denk dat je er voor betaald heb toch?
Heb net bij de dierenwinkel ander voer gehaald, met zaadjes en pitjes en weet ik veel wat er allemaal in, misschien vindt ze dat wel lekker En kruidenhooi met kamille erin, dat schijnt een genezende werking te hebben, ik hoop het maar! Net zat ze rustig van de grasjes te eten die ik voor haar had geplukt, wel met ontzettend gehijg. Arm meisje! Ze heeft ook wel wat moeite met drinken, dus heb ook nog een bakje drinken voor haar neer gezet in de buurt van dr drinkfles. Meer dan dit kan ik niet doen helaas Heb voor Punky een bal gekocht van wilgentakken met daarin hooi en gedroogde paardenbloemen, ben benieuwd wat ze daar mee doet.
Ah wat sneu Ella! Hopelijk knapt ze snel een beetje op.. Anders misschien toch even voor controle land de DA? Kan ook best zijn dat dr tandjes of kiezen te lang zijn ofzo.. Dan eten ze soms nog wel groen, maar geen brokjes omdat dat pijn doet.. Ze heeft al wel een mooie leeftijd berijkt, maar als ze nog wat ouder kan worden zou dat natuurlijk leuk zijn
Ja ik wou idd ook de DA bellen maar het probleem is dat deze praktijk 2 locaties heeft, de ene is bij ons om de hoek waar ik zo heen kan lopen, de andere is 15 minuutjes met de auto. Alleen die 2e is in het weekend en op vrijdag open, die bij mij om de hoek is dan altijd gesloten. Ik durf niet zo goed om haar in de auto mee te nemen, dat kent ze helemaal niet en ze zal dan ook behoorlijk in de stress raken wat die benauwdheid niet echt ten goede komt.
Ze heeft toen ik aan het werk was wel wat brokjes op, niet veel, maar het is tenminste iets Merkte ook dat ze wat moeite had met drinken uit de fles, uit het bakje dat ik neergezet heb is ook best wat water.
Ik dacht meteen: o die heeft buikpijn toen ik las dat ze op dr rug ging liggen en honden eten ook altijd gras als ze misselijk zijn/ last van hun buik hebben...
Me les op Dixie ging weer lekker! We zijn helemaal klaar voor de wedstrijd zondag! Marlous en ik wilde vandaag haar manen gaan trekken, kom ik op stal aan en loop naar dr toe, kijk naar drm kijk nog even wat beter, zijn dr manen al gedaan! En LELIJK!!!!! Happen eruit en gewoon te kort vind ik! En dr voorpluk is geknipt, gewoon recht dus ziet dr egt niet uit! Loop gewoon bijna voor schut zo! Lous ging even proberen of dr wel knotten van te draaien waren en dat lukte wel en die zagen dr nog wel oke uit, maar toch! En ik weet nu ook wie het gedaan heeft, notabene iemand die daar werkt! Zucht.....
Nouja... ze ging niet op dr rug liggen, ze viel gewoon ineens helemaal om. Denk eerder dat dat kwam doordat ze te weinig zuurstof kreeg, meer een soort 'flauwvallen'. Ik hoop dat ze het redt vannacht, ik kan gewoon niet meer doen dan ik nu heb gedaan. Wil ook niet teveel dingen veranderen, dat zal alleen maar voor meer stress zorgen. Das het nadeel van een manege paard, je hebt zo weinig te zeggen over zulke dingen! Gelukkig ziet het dr nog wel redelijk uit me knotten
Ooooh naar ella Gister op Never Mind gereden! Ging wel goed!! helemaal toen ik me zweepje er weer bij had hihi. Vanmorgen heerlijk luxe met de auto naar me werk gegaan!! was wel ff kijken of ik de weg wist maar ik wist het hahahahhahahaha ben dr gekomen zonder 1x fout te rijden!! Sta wel boven in de parkeergarage, dat was niet helemaaaaal de bedooeling, maarja ik sta prima geparkeerd en ruim optijd op me werk! Nu dus van 11 tot 19.30 werken en dan vanavond weer lekker met de auto naar huiss!! (Ipv met de bus naar utrecht centaal en dan de bus naar huis haha heerlijk) Morgen FNRS op dixie ben benieuwd!! Echt ze is schandalig toegetakeld!! Gister vast ff geprobeerd knotjes te maken, ging wel maar was wel irritant!. Maja ga dr morgen wat moois van (proberen te) maken hahahahahaha
Ella: ooh wat naar, sterkte ! Is ze de nacht goed doorgekomen? Steph; Hoe was het in het ziekenhuis? Linn & lous; Oow wat irritant dat ze zo is toegetakeld ! Gelukkig zijn er nog enigsinds knotjes van te draaien !
Goede morgen Ik heb gister weer lekker les gereden op Ruby! Alleen begon ze echt ontzettend de clown uit te hangen! Ik ging op gegeven moment achteruit ipv wijken! Mja ze is hengstig en een vriendin reed mee op n ruin; dus ja, daar lette ze de hele tijd op! T was eigenlijk best grappig, achteraf gezien! In het ziekenhuis is een foto gemaakt, het ging allemaal super snel! Dinsdag kan ik bellen voor de uitslag! Ondertussen mag ik van de huisarts pijnstillers slikken, maar daar wordt ik misselijk van, dus dat probeer ik zo min mogelijk.
_Linn_
Geplaatst: 17-03-12 12:47
Hahaha clown Ruby Is ook wel eens grappig toch En ik duim mee voor een goede uitslag dinsdag! Oh en ondanks dat het iets minder ging qua goed eten deze week ben ik toch weer een halve kilo afgevallen, zit nu dus op 1.8 kilo in 2 weken, vind ik toch best oke.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 17-03-12 13:56
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Zooooow de dag gaat best wel sloooooom! Weinig gasten. Maja weekend natuurlijk! Zo nog tot 7 uur achter de kassa, schoonmaken en lekker naar huis!! (Met de auto!! Vind het zoo luxe he!!)