*zucht* volgens mij raak ik ze nooit kwijt
Leuker nieuws is dat ik over ben naar Havo 5
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Welke school zit je? 

haha 

Jannickee schreef:Gefeliciteeeerd Emma, volgend jaar dus examen?
Ik heb mijn vorige pony ook een rossner gehad, maar vond het geen fijn zadel. Hij lag ook niet lekker op mijn pony, ondanks dat ie op maat was gemaakt. Op deze niet zo charmante foto, kan je het goed zien
http://img269.imageshack.us/img269/404/7smurf.png
Niet banketstaaf bedoeld

Brittol schreef:Sodeletuut schreef:Haha ideaal Margot.
Britt, ik vond de Rossner Dressuur ook vreselijk. Weet niet eens meer welk paard het had, maar kreeg er iig rugpijn van.
Dat ding zit zo hard, blijf er niet echt lekker in doorzitten

Met western zit ik ook op boomloos zadel, dat ding zit zo goddelijk
Daar kan je gewoon niet uitvallen. Zou even een foto zoeken, is volgensmij Bob Marshall zadel

Jannickee schreef:In Zwolle heb je luchtvaartdienstverlening opleiding. Je moet 5 talen vloeiend kunnen spreken, dus ook presentaties geven in vreemde talen. Verder is het alleen maar theorie het eerste jaar, dus 5 dagen per week alleen maar op school zitten en leren leren en nog meer leren. Het was gewoon geen opleiding voor mij. Je kan in een hotel werken, in een reisbureau werken, grondstewardess worden, reisleider, en verder gewoon alle frontoffice werkzaamheden. Nouja vast nog wel meer

helaas heb ik zowel mn verzorgpaard (fries) als mijn 3 vz pony's (waaronder castor) niet langer dan 3 jaar mogen verzorgen.... ze liepen weer als een trein en ja hoor... weer verkocht. "En nee, dat zullen we noooooooooit doen".... ben er wel klaar mee