Ik ga vanavond bij de paarden kijken, ben echt heel erg benieuwd hoe ze zijn en wat ik allemaal mag doen enzo!
En ik heb me lijstje met paarden voor de manege af

Maar nu ga ik maar weer eens voor de verandering aan me PWS werken
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:Ja nouja weetje hoeveel meisjes gewoon aan de pil zijn en alsnog zwanger worden. Het is (maar) 99.99999999% waarvoor je beschermd bent, je zal maar net die 0.00000001% zijn die wel zwanger wordt...
Evelijn schreef:tja.. als het echt zo ver is dus met vriendje enzo en je ouders zijn dan nog tegen dan kan je ook naar de huisarts gaan en zelf vragen om de pil want dat is altijd nog een stuk veiliger en verstandiger dan het gewoon maar zonder te doen en te denken dat er toch niks gebeurt.
EllaBellaah schreef:Nee maar als je geen vriend hebt of geen menstruatie problemen dan zie ik ook totaal géén reden om er aan te beginnen. Ik had gewoon ontiegelijk last van buikpijn dat ik elke keer weer dacht dat ik dood ging ofzo. Kon gewoon de eerste 2 dagen niks doen, alleen maar opgekrult in bed liggen. Ben nu ruim 1.5 jaar aan de pil en dan sinds 5 maanden een vriend dus dat ik al aan de pil was is nu alleen maar handig