Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Had donderdag kerstgala, nou werd ik donderdag al een beetje ziekjes wakker en dat werd alleen maar erger.. Conclusie, ik ben om half 12 "dood"ziek weggegaan bij kerstgala... baalde echt onwijs want het was heel gezellig. Anyways, twee dagen op bed gelegen met 40 graden koorts en nu gaat het goddank wel weer... Lekker begin van mn vakantie
Ik denk dat het ook wel een beetje mn eigen schuld is.. Elk weekend twee feestjes wordt je op een gegeven moment ernstig moe van als je verder niet aan uitrusten doet.
k ga nog even naar beneden en dan (weer) vroeg naar bed 
hahaha. En 's avonds hebben we met wat mensen van de studentenvereniging een 'winterBBQ' georganiseerd met warme chocomel en gluwein!
Een groot feest die sneeuw!
Anders gaan wij denk ik met Valentino naar Nijkerk voor les!

Je kunt helemaal niet meer uit de voeten, en 't

Hoe voel jij je nu?Iriis_ schreef:Wat een super leuke foto's van je doggie El! Dat pinguin pak is echt super cute! Hoe heet je hondje? En hoelang heb je haar/hem al?
Hij heet Kiko en ik heb hem een maandje nadat mn moeder is overleden in gezelschap. Het is echt mn babytje 
Woon je nu al in Amsterdam?
het gaat nu wel weer, ben behoorlijk aan de paracetamol etc dus ik voel me niet meer zo crappy als gisteren.. maar ja ik hoop dat ik morgen/maandag wat beter ben want ik heb deze week ook weer veel kerst/nieuwjaarsfeestjes en die wou ik wel graag verblijden met mijn gezelschap eigenlijk..
Elja schreef:Emma, wat naarHoe voel jij je nu?
Iriis_ schreef:Wat een super leuke foto's van je doggie El! Dat pinguin pak is echt super cute! Hoe heet je hondje? En hoelang heb je haar/hem al?
ThanksHij heet Kiko en ik heb hem een maandje nadat mn moeder is overleden in gezelschap. Het is echt mn babytje
Ken geen hond die zo verwend is als hij hahaha
En Iris meisje volgens mij heb jij nu zo'n leuk leven met school, vereniging en allesWoon je nu al in Amsterdam?
En eigenlijk ben ik ook gestopt met m'n opleiding
Ghehe