Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lekker voor ze dat ze weer naar buiten kunnen.
Buiten de manege zeker of op de manege?
Hij heeft een lekkere dikke nek gekregen! En wat ziet het rijden er netjes uit!
. Die van vogue was namelijk gewisseld voor een verrot zadel waar je echt niet mee kan springen, kan wel maar niet als die met zoveel power springt. Astor schreef:Ik heb weer braaf bijgelezen
Sabine, Ik heb inderdaad op Don Juan gereden op Any Dale omdat een vriendin van mij daar toen reed!
Lisette, Echt heerlijk voor Troy dat hij ook eindelijk lekker naar buiten kan! Hij ziet er erg happy uit op de foto's!
Esmee, Leuk dat je lekker gereden heb op Worlino in het bos! En ook ik vind het zwaar vervelend als mensen in gaan halen.
Vooral om het feit dat veel paarden dit niet leuk vinden en vervelend gaan doen dus van mij krijg je dan ook een boze blk haha!
Kirsten S, Super zeg dat je zoveel van je plantjes hebt verkocht! En je ging zeker in de les rijden met Dennis zijn zadel?
Hij zegt ook altijd tegen mij dat ik ermee mag rijden maar ik doe het toch maar niet om dezelfde reden als jij
Doe jij trouwens een spoedcursus met auto rijden of niet? Wel beter dat het bij jou dan veel sneller gaat!
Emma, Zo jij was vroeg op zeg! Maar wat leuk dat jullie muziek gingen maken maar jammer dat jezo weinig verdient hebt!
Dus jammer genoeg dan geen extra zakcentje voor jou voor in Engeland...
Anna, Leuke foto's en een filmpje van de paarden in de wei op PronkLekker voor ze dat ze weer naar buiten kunnen.
Maar staan nu eigenlijk alle paarden van stal in 1 wei zeg maar?
Nadine, Welk paard gaat Sandra rijden?Buiten de manege zeker of op de manege?
Melanie, Wat is Babs een leuke merrie zeg! Ik vind het echt een mooi dier! Ik vind jullie ook een erg leuke combinatie.
En ik denk dat als Babs ouder wordt en meer bespierd is ze dan echt een blikvanger is!
Wat ziet Rando er goed uit zeg!Hij heeft een lekkere dikke nek gekregen! En wat ziet het rijden er netjes uit!
Je hebt hem echt heel fijn aan het lopen! Vind de laatste foto een heel fijn beeld geven! Super
Kirsten D, Ahh wat een super leuk konijntje zeg! Wat een mooi diertje! Hij/zij heeft een hele mooie kleur en aftekeningen!