heeey natal, je hebt nog geen foto's met je nieuwe rose HH set..........
(en heb je misschien zin om morgen even 10 minuutjes foto's te schieten in het bos??? (kruip ik er even zonder zadel op ) lijkt me wel leuk, maar ik kan me ook wel voorstellen als je daar niet op zit te wachten hoor, je maakt zo vaak foto's van ons)
en echt super dat je het even wilt doen maar niet super vroeg hoor... gewoon in de middag ofzo.. ik ga eerst nog wel even op bokt voordat ik naar stal ga
Natal ik ben er rond 11 uur/half 12... maar ga eerst longeren, knippen en poetsen, wel zo leuk voor de foto (en moet toch gebeuren voor morgen ) Ik zal wachten met voetjes wassen tot we het bos uit zijn hahaha dus ik zie je inderdaad vanmiddag wel.
goedemorgen... pfff was om half 8 alweer wakker dan kun je een keer uitslapen, zit je nog in de 'werkritme'
linda2008
Geplaatst: 12-04-09 08:59
nou Natal ik wilde die foto van Rocky plaatsen maar dan zegt bokt: "de afmetingen van de afbeelding konden niet bepaald worden." dus ik stuur de link wel via PB.
sucses linda en we lezen je verslag vanmiddag wel.
linda2008
Geplaatst: 12-04-09 22:08
nou ik ben ook eindelijk een keertje thuis hahahaha komt ie dan hea?!
Laden thuis ging heel erg goed, met 5 minuten stond hij op de trailer. Ik was ruim op tijd maar ik wou er ook bijtijds opzitten dus 1 drankje en toen maar snel opzadelen en er op. Hij was uitzonderlijk braaf!!!! Hij kwam niet omhoog (zoals bij de vorige wedstrijd buitenaf) en viel geen andere paarden aan. Hij ging niet aan de kletter en sterker nog.... hij liep echt super lekker ontspannen met losrijden!
Het was erg benauwd dus uiteindelijk toch maar veel gestapt. Eindelijk was het dan zover... Ring 1...... dat was toch wel ff doodeng!!! Het galmde, de bak was geen 20x40 en overal vlogen er musjes. en niet zomaar in de ronte... nee die gingen gewoon op de grond zitten en vlogen je (bijna letterlijk) om je oren... Ik raakte de controle volledig kwijt en mijn hele proef heb ik bagger gereden. Ik vroeg me zelf nog af tijdens die proef: "Mijn hemel, wat zijn we hier in gods naam aan het doen?!?!" Ik had bij deze proef 167 punten en dat was echt terecht!!!!
Direct door naar Ring 2... deze bak was véééél relaxter! er konden geen mensen bij en was volledig afgesloten. Thorben werd dus al gelijk een stuk rustiger. Hij ging wel gigantisch in mijn handen hangen maar verder heb ik die proef heerlijk gereden en vond ik hem best wel netjes gaan. Oke hij had iets beter voor mijn been gekunt en zoals gewoonlijk was mijn middendraf niet geweldig maar verder gaf hij gewoon een fijn gevoel en was hij helemaal met mij bezig..........
Ik was dus best wel teleurgesteld toen ik mijn punten zag, ik had het begrijpelijk gevonden als ze het niet winstpuntwaardig vonden, gewoon omdat er ruiters reden die al lang in het L (of misschien zelfs M) moesten zitten.... eerste plaats had zelfs 204 punten Maargoed je raad het al... mijn punten voor de tweede proef..... 167................ WAAATTTT ?!?!?!?! tja... niet winstpuntwaardig, dat begrijp ik... maar geen enkel verschil?¿?¿? dat begrijp ik dus echt NIET!!!
al met al.... mijn pony was braaf, we zijn weer eens op ander terrein geweest, goede laadoefening en het was een leuke dag! Laden op de terugweg ging weer niet fantastisch... op ander terrein laad hij gewoon niet meer, maar het viel mee.... 20 minuutjes, longeerlijn erachter en hij stond er weer op.
Ondanks alles was het een geslaagde dag en heb ik gewoon gigantisch van mijn pony genoten!!!!!