Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb helemaal stuk gelegen

Pebbs schreef:WAT SUPERRR ! gezellig met 4 bokkeerss !![]()
![]()
Echt gezellieee !en meliss super leuk idee van de foto's !
Ik ken er 3 meenemen, dus als jullie mee willen rijden moeten we ff kijken hoe we dat gaan doen hehe
langs emss komen we sowiesodus das no problemo
melis en nadien, laat maar ff weten hoe jullie gaan, dan kan ik kijken waar ik jullie kan oppikken !!
heb der zin in!Astor schreef:Ik heb een zwarte string gekregen en daar staat met gouden letters op Merry Christmas.
Een paar super leuke dikke sokken, meer bedoelt als een soort sloffen.
En een snowboard broek! Dit was wat ik van me ouders had gekregen.
En straks gaan we naar de familie de kadotjes uitpakken van de lootjes.
Dus er komt dan vast nog veel meer bij

! Leukk!
Ben uiteindelijk wel naar beneden gegaan
Maaikeee schreef:Wooow jullie zijn allemaal lekker verwend zo te horen! Leukk!
Sjipss ik heb een wat mindere kerst..gisterochtend nog niks aan het handje, rond een uur of 1 werd ik oppeens vét moe
en slap en misselijk..en je raadt het al: daarna kreeg ik koorst, hoofdpijn, noem het maar op..
Baalde echt! Want had helemaal een kerstmaaltijd voorbereidBen uiteindelijk wel naar beneden gegaan
om te proberen te eten, maar het lukte echt niet..dus snel me bed weer ingedoken..
Nu gaat wel ietsje beter maar nog niet goed..bleeh! stomstomstom![]()
Fijne 2e kerstdag iedereen!
Maaikeee schreef:Wooow jullie zijn allemaal lekker verwend zo te horen! Leukk!
Sjipss ik heb een wat mindere kerst..gisterochtend nog niks aan het handje, rond een uur of 1 werd ik oppeens vét moe
en slap en misselijk..en je raadt het al: daarna kreeg ik koorst, hoofdpijn, noem het maar op..
Baalde echt! Want had helemaal een kerstmaaltijd voorbereidBen uiteindelijk wel naar beneden gegaan
om te proberen te eten, maar het lukte echt niet..dus snel me bed weer ingedoken..
Nu gaat wel ietsje beter maar nog niet goed..bleeh! stomstomstom![]()
Fijne 2e kerstdag iedereen!

Omg, dat is echt zo'm jaar geleden dat er ik er voor het eerst heb opgezeten! 
Die is nu ook ziekos..
.. Liisette_ schreef:Zometeen lekker naar de manege!![]()
Ik ga Odin rijden!![]()
Omg, dat is echt zo'm jaar geleden dat er ik er voor het eerst heb opgezeten!
En daarna Troyboy!![]()
Ik ga nu douchen en omkleden!
DOEG!
! Veel plezier!
Liisette_ schreef:Nadine, op welke dagen rij jij nu eigenlijk op Dunja ?

Met €10,- sms tegoed, en dat hebben ze omgezet naar Blox ofzo, en nu kan ik voor 10 euro 1000 smsjes versturen
Dus I'm so happy! En heb daarnaast ook nog 20 euro erbij gekregen als beltegoed zeg maar. Puur om te bellen, dat gebruik ik toch heel weinig, dus hoop dat ik dat dan nog even kan sparen. Ook krijg ik elke maand van me vader 10 euro (wat dan omgezet wordt naar 1000 smsjes, omdat ik bijna alleen maar sms)
En die wou ik heeel graag die lekkere luchtjes dus ben er heel blij mee
Jij ook???? Wat hebbie gehad?