toen jullie heb doorgereden hadden, kon die toch ook gewoon draven stappen en galopperen, moest ik ook nog aan de longeerlijn omdat ie elke keer de volte uit rende. maargoed mijn keuze, mijn paard. heb hier helemaal geen zin meer in.
voer het dan ook niet hier er zijn veel mensen die je willen helpen maar dat wil jij niet ik denk dat iedereen jou het beste gunt hoor! en zadel mak ik niet in gerden. en wodan is geen paard met veel bloed.
voer het dan ook niet hier er zijn veel mensen die je willen helpen maar dat wil jij niet ik denk dat iedereen jou het beste gunt hoor! en zadel mak ik niet in gerden. en wodan is geen paard met veel bloed.
ik vind het erg jammer dat je alleen luisterd naar degene die met je meepraten, en zelfs niet naar je instructrice, maargoed zoals ik al eerder zei, inderdaad jou keuze, of het de juiste is?
beetje, maar ik banketstaaf niet mee ik heb ook me eige mening erover en dat weet lau zelf ook maargoed ik zeg niks meer ik heb gen zin in ruzie enzo lau weet zelf wat ik gezegd heb