Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is MARISSA wij vinden het allen zo prettig ja ja, en daarom zingen wij blij blij blij, zij leeft heel lang hoera hoera, zij leeft heel laahaang hoera hoera, zij leeft heel lang hoera hoera, lang zal zij leven lang zal zij leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria, hieperdepiep, HOERA, hieperdepiep HOERA. Hankie pankie shanghai, hankiepankie shanghai, hankiepankie, hankiepankie, hankiepankie shanghai.
Bonne Fête a toi, Bonne fête a toi, Bonne fête, Bonne fête, Bonne fête a toi! Zij leve hoog zij leve hoog, zij leve hoog zij leve hoog, Ja hoog, Ja hoog, zij leeevee hooohooohooog, zij leve hoog.
Suus: Dan moet je naar de winkel gaan Rikst: SUPER VEEL PLEZIER(al lees je dit niet meer )
Pff ging vanmiddag schrijven bij wedstrijd.. k zat na t schrijven nog ff bij joanne (schoonzusje) en toen gingen we naar de rekenkamer, prijsuitreiking was geweest en toen hadden we een boze meneer die kende ik wel, en die was boos omdat t meisje dus geen goede entingen had, en dus uitgesloten was, maar (ik geef dat eerlijk toe) die jury heeft niet tegen hun gezegt dat ze dan dus voor niks mee deden... en hij is iemand die daar echt heel stipt op is... dus was ie helemaal boos, ik werd er zelfs bij gehaald of ze dat echt niet gezegt had enzo! :-O En de jury was er zelf natuurlijk niet meer
Ik ben net bij Tessa geweest, me pa ging de banden van de trailer oppompen, en toen die terug kwam met de trailer zei ik; even oefenen met tessa erin zetten! Want dat had ze al 2 jaar niet meer gedaan.
Nou ik Tessa gehaald en voor de trailer gezet. Ze gaf geen kick en liep er onderhand zelf in Alleen achteruit terug lopen liep ze iets schuin.. volgende keer duw ik haar wel iets opzei.
En toen gereden en het ging heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Dankjullie wel! We vierden gister de verjaardag van m'n pa (50, zaaltje etc.), maar ik heb ook wel wat gehad (geld, paardenhangertje voor ketting, boek, kadobonnen etc.) en het was erg gezellig Van m'n ouders had ik al een digi gehad (in de meivakantie XD) en daarnaast gister nog nagellak enzo en van m'n broertje snoep XD Van Eva krijg ik dat dekje met 'Twanko' erop en volgende week krijg ik nog cadeautjes van de andere stalmensen