Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
???
haha

Ze heeft weer lekker muesli gehad vandaag

De helft gaat altijd naar Nick, haha

, voor de mensen die niet meer weten wie Blizz is de zwarte kat 
Hoopd at er een hoop volk is zaterdag ondanks dat iedereen di, wo. en wss vandaag gaat
.
. Hoeduur zouden die 2e hands zijn ong?
denk het iig, of ik moet voor zondag een nieuwe baan hebben want ben zo goed als ontslagen:
dus wij vroegen zo alleen wij? nee iedereen iedereen alleen op zondag, maar als der op zondag niets te doen is ik iemand bellen van jullie. zegt ze meteen daarna kunen jullie de maandag van pinksteren werken dus wij allebei tegelijke tijd NEE! zij zo ooh dat is moeilijk kijk jullie kunnen niet op feestdagen dus ik zo wat? ik heb carnaval gewerkt kerst allebei, pasen alleen oud en nieuw niet, ik heb vorige week hele week gewerkt behalve donderdag. dus zij zo ja maar jullie altijd tegelijkertijd weg moeten blabla! nou dus wij zo tot zondag bye! dus ik en evelien daarnog even over praten en wij vinden het echt niet normaal iig, want ik kan dus nou gewoon figo niet meer betalen en dat vind ik goed poedersuiker, dus ik kwam helemaal over stuur thuis papa schrikt zich dood dus ik leg het uit en hij vind dat ook echt niet normaal, ze moet het OF een maand vantevoren aankondigen OF jullie gewoon laten werken zei hij. dus nou moet ik maar ff kijken waar ik genoeg verdien. echt zoo poedersuiker
! ik wiil echt niet dat dit mijn laatste maand is!