Ik heb veel boeken
maar die niet nadenk boeken leen ik meer van een vriendin die heel veel Jill Mansel enzo in de kast heeft staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar die niet nadenk boeken leen ik meer van een vriendin die heel veel Jill Mansel enzo in de kast heeft staan

)
.
.
. Het is mij trouwens gister gelukt een proefje van de camera op mijn laptop te zetten en te branden
. Ben zo trots op mezelf!!! Nu die van jullie nog (ging oefenen met die van Oxaantje want die had ik toch al op dvd dus dat kon ik niet verprutsen
.
Goedzo Es.
. Kan die van mij altijd nog wijzigen als jij betere hebt
.
. Bijna iedereen in noordwijk en katwijk enz gaat daar heen....
(Als ik dit jaar niet in Egypte zat was ik daar denk ook heen gegaan) 
. Ik ben twee jaar terug met Richard, Meli, Anne, Laurens en Claudia naar A'dam geweest....
) weet ik niet... En morgen spreek ik Claudia dus dan even vragen wat haar plannen zijn.... Meli zit nu op Aruba (tenminste ze is nu in Nederland maar laat gewoon niks van zich horen en de 18de gaat ze weer naar Aruba terug) dus die is er in iedergeval niet bij.....
.
Toen door naar het duin en uiteindelijk nog een rondje wijk gedaan... Troy een stuk of 5× in de sloot gezeten, wat is ie toch braaf
. Heb weer heerlijk gereden! Pieter (man van Eline en mijn neef
) had Atlas van te voren lekker staan kriebelen wat een beetje massage achtig was dus Atlas was al heerlijk ontspannen.... Daarna wilde Pieter heel dapper op Atlas stappen om naar de bak toe te gaan dus dat deed ie maar.... In de bak ging die Atlas ff lekker met een lang teugeltje warm stappen en daarna ging ik dr op.... Ik ging m eerst al in stap aan het werk zetten en ik voelde al gelijk dat ie de achterhand dr goed onder bracht en zn rug beter gebruikte
. Hij was echt heerlijk ontspannen!
. Toen op de volte gezet (reed nog bijna Eline en Margriet aan
, Atlas wil nog wel eens uitzwenken op de volte....).
. Maar nu nog ff veel oefenen... En dan komt vast ook wel weer goed!!
Dit was de laatste keer voor je vakantie toch? Dat heb je dan even relaxd afgesloten!
. Hopelijk gaat het tijdens mijn vakantie ook allemaal goed en kom ik thuis en dan staat dr een happy Atlas op het grote land (ze mogen woensdag al het grote land op
) die ook nog eens zin heeft om lekker aan het werk te gaan!!