_Mara_ schreef:loveshadow schreef:Damn, mara was eerder
Hahaha, jammer dan.Oké, iedere dag is wel een optie dan. Zal het over 2 weekjes eens voorleggen. (En zal het lijstje meenemen.
)
Hihi, nou, volgens mij is de keuze nog steeds reuze omdat ik de halve stal heb opgenoemd

Pommetje heb ik nog nooit gezien! Grappig paard, ziet er netjes uit
Drama in de groep is niet tof
. Maar wel leuk om te horen dat je het op de manege zo leuk vindt!
Ik neem eigenlijk van dat geld liever lessen met mijn eigen pony waar ik meer van opsteek dan de lessen daar
) dat een privéles ook heul cool zou zijn! Maar ik weet even niet meer hoe duur dat was, hadden Marije en Fleur dat niet een keer gedaan? Misschien weten zij nog hoe duur dat was. Maar dat lijkt me wel heel gaaf, desnoods is het maar een half uurtje, lijkt me wel leuk om eens intensief begeleid te worden. Jij niet? Hoeft niet natuurlijk! Dan maak ik een keer een afspraak alleen (want ik zeg dit al bijna een half jaar
Ik slaap er nog even een nachtje over
)
) en vrijdag alweer oudjaarsdag is en het geen goed idee is om vrij te gaan rijden met al dat vuurwerk.
Hij sprong met 4 benen de lucht in, echt alsof die dacht:" OMG, zit DAT op mijn rug."
Maar ben gelukkig blijven zitten. En jij bent ook blijven zitten Eef en het ging nog best netjes!