RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:04

_Mara_ schreef:
loveshadow schreef:
Damn, mara was eerder :P

Hahaha, jammer dan. :P Oké, iedere dag is wel een optie dan. Zal het over 2 weekjes eens voorleggen. (En zal het lijstje meenemen. :P )

Hihi, nou, volgens mij is de keuze nog steeds reuze omdat ik de halve stal heb opgenoemd :P

Pommetje heb ik nog nooit gezien! Grappig paard, ziet er netjes uit :j Drama in de groep is niet tof :\ . Maar wel leuk om te horen dat je het op de manege zo leuk vindt!

_Yasmine_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:22

nee volgens mij was het er ook vooral gekomen zodat de kinderen met de kar weg konden :j
en daarbij ..kon die dan ook soms de lessen in,.
paard met karakter

nee drama was zeker niet leuk, hoort JUIST met kamp super gezellig te zijn! ach wie weet is die andere groep wel heel erg leuk! :)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 19:05

Die drama was zeker niet leuk, echt ik vond het afschuwelijk. Dat was voor mij ook de druppel om niet meer te gaan, ook had ik meerdere redenen maar dat zet ik niet op internet ;) Ik neem eigenlijk van dat geld liever lessen met mijn eigen pony waar ik meer van opsteek dan de lessen daar :) En ik wil daarbij ook vanzomer zelf ook op vakantie met vrienden en ik wil fultime gaan werken. Dus tijd is er ook waarschijnlijk niet.

Maar ik snap heel goed waarom Yasmine wel gaat, ik zou als ik haar was zeker gaan - hoe leuk het voor haar is, ik ben best wel 'jaloers' dat ik niet meer ga.. - Maargoed, ik overleef het wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:12

Aiii, dat was dus echt niet tof. Hoop dat jullie ondanks alle drama toch nog een beetje genoten hebben :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:40

zeker wel, heb er nu echt een paardenkamp van gemaakt, opscheren, manen trekken, wassen, poetsen, rijden, in en uit het land halen.. eehm tussendoor eet je nog eens ergens en dat was het zo een beetje :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 13:58

maar dat is ook leuk! :D Maar idd, de drama is beetje k.u.t.

O en eef, ik bedacht mij gisteravond in bed (ik kon weer eens niet slapen en had om 9 uur college }:0 ) dat een privéles ook heul cool zou zijn! Maar ik weet even niet meer hoe duur dat was, hadden Marije en Fleur dat niet een keer gedaan? Misschien weten zij nog hoe duur dat was. Maar dat lijkt me wel heel gaaf, desnoods is het maar een half uurtje, lijkt me wel leuk om eens intensief begeleid te worden. Jij niet? Hoeft niet natuurlijk! Dan maak ik een keer een afspraak alleen (want ik zeg dit al bijna een half jaar :P ) Maar als het kan en niet al te duur is heb je dan nog een specifieke voorkeur op wie je zou willen? En noem dan niet weer de halve manege op. :P Er is vast wel 1 paardje waarvan je denkt: ja die lijkt me leuk om eens hard mee aan het werk te gaan en hem netjes aanhet lopen te krijgen. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 22:53

Hihi gut, daar vraag je wat. Supertof, maar ik zit natuurlijk al bijna nooit op een paard en moet altijd eerst weer even wennen :+ . Dus dan is het halve uurtje zo snel weer voorbij. Maar wel erg leerzaam en ik denk dat je dan echt met een tevreden gevoel van je paard af kan stappen... *D Ik slaap er nog even een nachtje over :P (nou ja slapen, ik moet nog een presentatie voorbereiden voor morgen. Ja, nu nog ja. :o )

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 12:56

En ik heb ook weer rondgehobbeld op me paardje. ^^ Had eigenlijk niet heel veel zin want ik was de avond ervoor uitgeweest en ik werd wakker met een weeïg gevoel in me maag. Gelukkig wilde me ouders me wel brengen maar toen kwam ik erachter dat Ini zelf las gaf. Ai, verkeerde avond uitgekozen om uit te gaan. :P Want omg, wat was dat een intensieve les! Maar wel heel leuk. Er zaten weer hele fijne stukjes tussen, verzamelde draf, doorzitten en dan wijken.. het ging zo soepeltjes! Maar de galop, ik moest maar harder en harder van ini en ik wilde wel maar me maag was het er niet helemaal mee eens. :P Ben op gegeven moment maar gaan stappen. :P Maar de stukken middengalop waren ook echte middengalop en toen moesten we in de verligte zit en ja hoor, Kanjer lekker proesten dus ik lag er bijna af omdat zijn hoofd opeens naar beneden ging. :+ Maar het was wel heel leuk!

En ik heb gevraagd voor een uurtje vrijrijden de week na kerst en ini meteen: "Oooo wat leuk! En wie kies je dan.." Ik: "Uh, is dat nog niet duidelijk." *Grote grijns op inis en mijn gezicht* ^^ Maar ik heb gezegd dat ik tegen die tijd even bel. Dus over 2 weekjes moeten we even overleggen wanneer we dat zullen gaan doen Eefje! :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:06

klinkt weer helemaal leuk *D

hebben jullie dan afwisseld les van ini / inge?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:06

klinkt weer helemaal leuk *D

hebben jullie dan afwisseld les van ini / inge?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:17

Haha, ik heb er ook weer helemaal zin in! :D Ik ben tussen Kerst en Oud&Nieuw wel thuisthuis, dus jij mag een datum prikken, Tamara! The Green Mile ligt ook nog steeds te wachten op ons, mhihi.

Toen ik nog leste, had ik afwisselend les van Ini en Inge, soms ook van Henrieke. Maar meestal wilde Ini ons graag zelf doen, hihi :D

Jij hebt een eigen paardje, toch Yasmine? Hoe gaat het daar mee? Was 'ie ook mee op kamp? :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 18:21

Nou, meestal hebben we les van Inge, maar die heb ik gister niet gespot op de manege.. misschien op wintersport ofzo, weet het niet. :P maar je merkte wel duidelijk verschil, het was echt werken gister! Maar oké, kwam misschien ook door de lessamenstelling. Normaal is er nog een les van half 6 tot half 7 maar daar waren te weinig mensen voor dus die reden met ons mee en de les bestond uit paarden als: Partyman, Bluemaid, Truemaid en Livius. Dus dressuurniveau was hoog. ^^ Maar ook errug leuk, waren we aan het draven in het begin, net 10 minuutjes ofzo opeens ini: EN NU ALLEMAAL GALOP NU! En dat ging helemaal goed zonder gedoe! Alles was wel lekker fris en opgewonden maar iedereen had ze goed onder controle. ^^

Maar oké, ik heb precies hetzelfde. Ik moet even kijken wanneer we dan gaan, ga ook nog met de Jaarclub naar de Hutteheugte tropisch zwembad, dus moet even kijken. Maar beslis het wel de week ervoor, dus dat hoor je dan nog! En oja, the green mile! Whahaha, moeten we ook maar eens datum voor prikken. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 11:47

Oh gut, ik krijg helemaal panische Isa-herinneringen bij die plotselinge GALOP, NU! momentjes, hihi!
Ik wil ook naar een tropisch zwembad. Of een tropisch land, ook goed. :brr:

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:37

nee heb zeker geen eigen paard, gelukkig niet!
ik heb een vast bijrijdpaard voor 2/3 keer in de week. Die gaat dan ook niet mee op kamp, ik heb er even aan gedacht maar dat wordt hem niet. het is zo een stresskip dat ik bang ben te veel aandacht op eis (ik ga dus gewoon in galop door de bak voor 45 minuten ) waardoor de rest onder zal sneeuwen,. en daarnaast ik kom daar deels voor melina :j

altijd leuke oefeningen, NU in galop. niet denken maar doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:09

Aah leuk, bijrijdpaard :) . En niet denken maar doen inderdaad, dat heb ik soms even hard nodig :D
Misschien kunnen Tamara en ik eind december even een camera meenemen naar de manege en een paar leuke foto's van Melina voor je maken :) . Als we het niet vergeten... (wat we bijna altijd wel doen :o )

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 11:50

Hahaha, ik zal het proberen te onthouden. :P En eef, zal ik een afspraak proberen te maken voor de maandag of woensdag? Aangezien je donderdag jarig bent ( *\o/* ) en vrijdag alweer oudjaarsdag is en het geen goed idee is om vrij te gaan rijden met al dat vuurwerk. :P Ik bel wel ergens rond 22/23 december ofzo. ^^

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 13:23

houd ik jullie aan *D
als jullie het even vertellen wanneer jullie gaan, help ik jullie herinneren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 20:09

Is prima hoor, beide dagen komen wel uit :) . We zullen het laten weten, Yasmine ;)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 11:47

Oké, volgende week woensdag om 10:30/ 10:45 klimmen wij weer op de rug van een paard en ik zal niet proberen te vergeten me camera mee te nemen. :P De eerste hindernis is al dat ik hem niet vergeet mee te nemen vanuit Groningen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 13:23

Hihi, ik zal anders ook proberen te onthouden die van mij mee te nemen uit Groningen :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 12:44

Ik heb helaas geen foto's kunnen maken want de batterij was opeens leeg. Terwijl ik hem vanmorgen nog had bekeken en er nog 2 streepjes op stonden maar evelien vertelde dat door de kou de batterij sneller kon leeglopen.. dat was het denk ik dan, dus helaas geen foto's van Melina. Maar ze zag er wel goed uit. =D

En ik krijg het langzamerhand een beetje warm. =P Rijden was echt heel leuk! Moet nog steeds lachen om die laatste actie van Kanjer. Op het eind waren we beetje aan het klooien, Kanjer ging constant op het midden stilstaan en ik had ook geen zin meer om serieus te rijden. Dus ik wilde eens kijken of ik me been over zijn hals kon gooien om dan met 2 benen aan 1 kant te zitten. Al snel concludeerde ik dat ik daar niet lenig genoeg voor was en eef en ik moesten beiden lachen. Kanjer draait zijn hoofd een keertje om om te kijken wat er aan de hand is en schrikt zich een hoedje. :') Hij sprong met 4 benen de lucht in, echt alsof die dacht:" OMG, zit DAT op mijn rug." _O- Maar ben gelukkig blijven zitten. En jij bent ook blijven zitten Eef en het ging nog best netjes! :D Ben benieuwd hoeveel spierpijn je morgen hebt. :P En ik zal over 2 weekjes weer verslag doen van mijn ritje, waarrschijnlijk op Partyman dit keer, even afwisseling. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:05

Hahaha, gekke Kanjer inderdaad, hij schrok zich echt helemaal lam terwijl je eigenlijk helemaal niets deed, hihihi :') . Je had 'm wel lekker aan het sjouwen, Mara! Met z'n mooie middendraf, ging supernetjes! Ik mocht op Partyman, wauw wat is die braaf geworden, zeg. Ik verwachtte met die kou dat hij wel lekker fris zou zijn en dat ik al snel op de grond zou liggen, maar hij was ontzettend braaf, op hier en daar een beetje protesterend gehuppel na. Geen gebok, nergens van geschrokken, gewoon lief! :) Ik moest wel weer even wennen maar aan PM lag het in ieder geval niet ;) . Fijn paard, hoop dat je er volgende keer op kan, Mara!

(wat is het hier ontzettend stil, zeg... :P )

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:12

Zo, dit topic ook weer een ienieminiebeetje tot leven schoppen. :P Heb gister weer gereden op EP. ^^ Rara wie dat zal zijn geweest. :P Wel gedoe met z'n zadel, Cynthia kwam naar me toe met de vraag of het zadel wel goed lag, bleek dat zijn zadel bij de zadelmaker was en nu het zadel van Popke erop lag. Vond er al zulke rare beugels aan zitten. :+ Hij lag niet helemaal perfect bij de schoft maar voor dat ene uurtje kon het wel. ^^ Heb wel lekker gereden, ging weer een stukje beter dan de vorige keer. Op een gegeven moment moesten we middendraf doen en hij slofte maar een beetje en reageerde niet op me been dus ik gaf hem even een flinke tik en woowie, dat was pas een uitgestrekte draf! :D Op een gegeven moment had ik een lekker draftempo te pakken en Inge zei al, hij loopt nu in een goed tempo probeer nu eens wat meer druk op je teugels te zetten. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar op een gegeven moment kreeg ik wel het juiste gevoel maar het kwam er nog niet helemaal uit. Maar op een gegeven moment ging ook zijn onderlipje klepperen en wist ik dat die wel ontspannen genoeg was. :D Ook de galop, lekker goed doorgegallopeerd, op een gegeven moment ook wat meer proberen te vragen en ook daar reageerde die al een beetje op. Ja ik was weer helemaal blij met mijn Kanjer. En Kanjer liet ook nog even zien dat hij nog helemaal geen 19 wordt dit jaar. :P We waren aan het uitstappen aan de lange teugel en de buren gingen een graansilo vullen ofzo dus opeens hoorde je echt *zjoef* dus Kanjer en nini stoven in volle galop weg. :+ Had hem wel snel weer onder controle en kon alleen maar lachen, dat meisje op nini wat minder die was zich rot geschrokken. Maja, ken Kanjer ondertussen langer dan vandaag dus ik ben altijd overal op voorbereid met hem. :P In de stal zat die ook maar de hele tijd bij me jaszak te snuffelen, bleek er een paardensnoepje in te zitten (had marijes paardrijjas meegenomen) echt dat hoofdje dan van hem. <3

Over 2 weekjes rij ik een keertje op zaterdag om half 11 (tijden zijn veranderd kwam ik achter) want ik moet die vrijdag werken tot 17 uur. Ben benieuwd of ik dan alsnog op Kanjer kom of niet. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:23

Haha, toch geen PM? :D Leuk dat het weer zo lekker is en dat je niet bang bent om hem even wakker te schudden, hihi. :j
Heb vannacht toevallig gedroomd dat ik op Injoy te dicht langs jou op Kanjer reed en dat Kanjer me toen van Injoy af schopte :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:02

Nee geen PM, wel beetje jammer maar ach, Kanjer doet het altijd goed. :D En LOL, kanjer jou eraf schoppen :+ leuke dromen heb jij. :P