Op naar de f5
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Op naar de f5
En had theorie 0 fout 

Maar miss ben ik eind juli op vakantie, dus dan kan ik niet meedoen met die wedstrijd en in augustus is geen wedstrijd.. Dan wordt het pas weer september!
De momentjes dat ie nog beetje ontspannen was 

Dus vandaar.. xD
En ging hij echt zo hard als dat het eruit ziet?
Tijdens de lessen gaat het wel beter, maar tijdens wedstrijd vergeet ik het vaak gewoon (door spanning denk ik..) en dan vooral alst paardje niet helemaal meewerkt hihi!
Helemaal niet een eerste wedstrijd op een paard! Volgende keer weet je gewoon extra waar je op moet letten!
Opstijgen was eh.. niet leuk. Maar het rijden zelf ging erg fijn, voelde goed en gaf me weer wat zelfvertrouwen. Volgende keer gewoon weer op Kapitein maar. Ik vind Watson ook erg leuk en hij kan ook zeker erg leuk lopen, maar een lesgenootje is helemaal gek op 'm en vind het voor haar een beetje banketstaaf als ik er ook steeds op wil
Af en toe afwisselen zal ze hopelijk geen probleem vinden.. Kapitein is ook leuk
(wat stijver maar ach
)

) en vandeweek injectie in me enkel gehad, dus ook even geen paardrijden voor mij
maar nu rustig aan doen (poging tot) en dan weer snel op miek
heb me net trouwens opgegeven voor een crossytraining, 4 Sept mogen we
(lees; flink verwend, kont en kin vel
),
maar ze heeft het in ieder geval errug goed gehad hier 
Sterktee!
Ze werd deze week ook steeds dunner en at amper, dit komt omdat ze dus pijn had. Ik vond haar zaterdag morgen met een bult aan de rechterkant aan dr hoofd: http://i304.photobucket.com/albums/nn18 ... /003-1.jpg. Bij de dierenarts heeft ze antibiotica en pijnstilling gehad, en daarna hebben ze het open gesneden zodat de troep eruit kwam. Nu is het allemaal nog een beetje dik en dr 1e oog kan nog niet helemaal open, maar ze ligt al lekker de hele dag buiten in het zonnetje en eet ook weer; een hele verbetering dus! Hier een foto waar je ziet dat dr oog dicht zit. http://i304.photobucket.com/albums/nn18 ... ue/012.jpg
Oety heeft dr ogen dicht gedaan en niet meer open. Gelukkig een lijdensweg bespaard maar ondanks haar leeftijd (krasse dame van 23 jaar) hadden we gehoopt toch nog een tijdje te kunnen genieten. Die kleine meid is onttrostbaar natuurlijk. Ze heeft Oety voor haar 4e verjaardag gehad en het waren echt 2 handen op 1 buik. Ze heeft leren rijden op Oety en 5 jaar lief en leed gedeeld. Voor Laar is dat natuurlijk een heel mensenleven.