Dit
.............. vond ik erg komisch vanavond. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.............. vond ik erg komisch vanavond. Hackie schreef:Haha lijkt me ook wel weer leuk proefje doen, maarja...
winnitou schreef:'t was gezellig vanavond, heb heerlijk gereden maar qua punten wil het niet echt lukken. 175 punten, had nu toch op een winstpunt gehoopt, er zit nog steeds een stijgende lijn in maar dat zie ik in punten niet echt terug.
Dankje wel, heb ik even nodig.
winnitou schreef:Hackie schreef:Haha lijkt me ook wel weer leuk proefje doen, maarja...
maar ja wat?

[/quote]meelen schreef:@ Winnitou,
Dit.............. vond ik erg komisch vanavond.
meelen schreef:1) Geen tijd meer
2) Geen geschikt paard
3) Geen kleding

winnitou schreef:Had toch de jury om moeten kopen denk ik, ze vond Napoleon wel een leuk paard.
Misschien herinnerd mw Brinkman ons een volgende keer en zioet hoe wij vooruit gaan, alhoewel ik nu zo iets heb ik doe niet meer mee. Maar het was wel gezellig, zelfs met inrijden werd er niet gezeurd. (hoezo frustaties)
meelen schreef:1) Geen tijd meer
2) Geen geschikt paard
3) Geen kleding

meelen schreef:winnitou schreef:Had toch de jury om moeten kopen denk ik, ze vond Napoleon wel een leuk paard.
Misschien herinnerd mw Brinkman ons een volgende keer en zioet hoe wij vooruit gaan, alhoewel ik nu zo iets heb ik doe niet meer mee. Maar het was wel gezellig, zelfs met inrijden werd er niet gezeurd. (hoezo frustaties)
Doe niet zo mal, met je ik doe niet meer mee.
Het is toch al leuk om mee te doen.

[/quote]meelen schreef:Vind 2 en 3 flauwekulargumenten hahaha
[/quote]
Hackie schreef:21 augustus, tickets zijn geboekt
En hondje onder in het ruim whaha agoss

ik ga toch alleen nog maar buitenrijden

winnitou schreef:Hackie schreef:21 augustus, tickets zijn geboekt
En hondje onder in het ruim whaha agoss
Komt er geen wedstrijd voor 21 augustus. We kunnen het natuurlijk aanvragen. I.p.v. een benefietgebeuren gaan we nu een afscheidswedstrijd krijgen, is weer eens wat anders.

meelen schreef:Laarzen krijg je weer mooi glimmend met sla-olie.
@ En oud bruin is niet om je paard relaxed te krijgen (misschien werkt het wel als zodanig, maar voor een mooiere vacht)
Hackie schreef:Haha, mocht ik een winstpunt halen ( In me dromen) dan doneer ik hem aan jouwik ga toch alleen nog maar buitenrijden