Die hebben over 2 en halve week alweer nk!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:De Capelse manege doet zowel met de paarden als met de pony's mee in de A-poule.
BTW: gisteren in de veearts langs geweest voor de Rhino, weet nog niet wat de uitslag is. Het is morgen twee weken geleden. Het zieke paard is inmiddels alweer een week koortsvrij. Dus grote kans dat we volgende week weer gewoon 'open' gaan
Zwitsal schreef:mijn lieve carrousel paard, 'mijn' ventje, is afgelope donderdag naar de slager gegaan..
behalve dat ik er flink verdrietig van ben, hebben we dus over 6 dagen een wedstrijd, en ik zit zonder paard..
t zit de groep niet echt meer, een van de andere paarden is tegelijkertijd met die van mij weg gegaan.. een aantal andere lopen nog niet goed..
ik vrees dat de 19e niet onze beste prestatie gaat worden..
borrie01 schreef:Zwitsal schreef:mijn lieve carrousel paard, 'mijn' ventje, is afgelope donderdag naar de slager gegaan..
behalve dat ik er flink verdrietig van ben, hebben we dus over 6 dagen een wedstrijd, en ik zit zonder paard..
t zit de groep niet echt meer, een van de andere paarden is tegelijkertijd met die van mij weg gegaan.. een aantal andere lopen nog niet goed..
ik vrees dat de 19e niet onze beste prestatie gaat worden..
jeetje meid wat naar. sterkte voor jou en je team.
Rachelle302 schreef:2 van onze paardjes hadden nog een keer extra meegelopen!
Maarja, ze deden 't wel super tussen de paarden van die andere manege!