lalunique schreef:hestr schreef:Milano stond toch op de wei die had toch iets...
toen ik gister door het mapje met alle paarden bladerde stond er dat ze overleden was ?
op de zelfde dag als ferro ??
WAT zyn ze DOOD
?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lalunique schreef:hestr schreef:Milano stond toch op de wei die had toch iets...
toen ik gister door het mapje met alle paarden bladerde stond er dat ze overleden was ?
op de zelfde dag als ferro ??
?? 
maud_23 schreef:Waar kan je zien hoe Meidur er uit ziet ofzo dan? Volgens mij staat hij/zij niet bij 'paarden' op de site, en er wordt toch redelijk veel over die pony gesproken.
rmej schreef:Ferro is inderdaad kreupel, en staat samen met Milano op de wei
hestr schreef:maud_23 schreef:Waar kan je zien hoe Meidur er uit ziet ofzo dan? Volgens mij staat hij/zij niet bij 'paarden' op de site, en er wordt toch redelijk veel over die pony gesproken.
Dit: http://img514.imageshack.us/img514/5820/meidurwz7.jpg
en dit: http://img514.imageshack.us/img514/9723/dsc00733yq9.jpg
Is Meidur
Echt een leukerd!
mAnDyXX schreef:aah wat een schatje is die meidur! maar die zou ook wel erg populair zijn dan of niet?
maar hijs denk un beetje klein he ze karakter zo als jullie um beschriven bevaklt me wel lijkt zo erg dan om dusia ( van mij manege ) (A) ik ben 1.72 dus dnek daan toch nei dat ik er op zou kunne
x_elisa schreef:hoe zit dat eigenlijk met eten en drinken op de trektocht,
voor als je dorst heb ofzoo, moet je dat zelf meenemen?
wnt ik zie niemand met een tasje ofzoo.. ?
MhoudvnT schreef:WAT EEN POEPIEmaar hijs denk un beetje klein he ze karakter zo als jullie um beschriven bevaklt me wel lijkt zo erg dan om dusia ( van mij manege ) (A) ik ben 1.72 dus dnek daan toch nei dat ik er op zou kunne

CarolineXxX schreef:Ajona heeft bij ons trouwens 2 mensen tegelijk van hun paard getrapt 1 had een dikke knie en de andere een gigantische snee in haar been dus die konden allebei niet meer rijden daarna.. Stom paard!

echt heel braaf en rustig enzo
K hoop dat ze dit jaar ook op trektocht gaat
MhoudvnT schreef:x_elisa schreef:hoe zit dat eigenlijk met eten en drinken op de trektocht,
voor als je dorst heb ofzoo, moet je dat zelf meenemen?
wnt ik zie niemand met een tasje ofzoo.. ?
ja das uun goeiie wil ik ook wel wetuh
Snoekiej schreef:Er zitten sommige paarden/pony's bij, die komen in het voorjaar naar stal 't Reelaer, en worden de rest van het jaar geleast. Voorbeeld: Maroc & Dunya.
Volgens mij is Meidur er ook zo eentje, of gewoon een pony van iemand anders die elk jaar terug komt.

je ziet een klein stukje van mij helemaal achter aan in het groen
op Maroc