stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:40

Hoor net dat Omar als een vies varkentje in zijn box staat Bloos! Die heeft zich flink geamuseerd op het land denk ik Scheve mond Haha! We zullen dat varkentje vanavond eens even wassen Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:42

he daan,gelukkig dat alles wat positiever klinkt nu
alles komt nu snel goed..

ik heb ook maar een maand of 4 pillen hoeven te gebruiken en nu staat mijn bloed al maanden goed zonder ze te slikken Go jij! Go jij!
Geloof me zo goed komt het bij jou ook! Knipoog

zo net wakker.. Gaaaap
was een zware nacht werken.....nu even aan mijn ontbijt + avondeten tegelijk want ik moet om 18.00 alweer beginnen Verdrietig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 16:53

anky zo vies is ie niet hoor echt niet

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:04

danifur schreef:
AnneOmie schreef:
Mijn moeder zei dat ze ook een drankje hebben bij de dokter met staal/ijzer erin en dat schijnt veel sneller te werken nog dan pillen. Misschien moet je toch even overwegen om dat te gaan vragen aan de dokter. Des te sneller ben je er weer bovenop!! Bij dokters en in ziekenhuizen weet ik uit ervaring moet je gewoon vervelend zijn en doordrammen om voor je eigen rechten op te komen want zij doen dat niet. Ik zie je vanavond op stal wel!

Dat weet ik.
Ik heb al wat gedronken met ijzer erin een tijdje terug al.
Ik weet gelukkig nog wel iets ervan.

pauline; ja dat is inderdaad beter nieuws, en dat selt me ok een beetje gerust.
Ik weet nu dat ik me dan iets minder zorgen hoef te maken omdat de dokter dat heeft gezegd.
Ik ga inderdaad gewoon veel slapen.

Mar; ja klopt. Gelukig is t voorderest wel allemaal oke, en is het echt alleen mijn ijzer gehalte wat zo laag is.
De internist zal misschien wel verder willen onderzoeken naar waar het vandaan komt. Maar ik denk dat hij er ook al een stuk wijzer van word als hij weet dat ik half jaar bijna geen vlees meer eet, en me veel te weinig (lees: niet) in vleesvervangers heb verdiept.
Dat verklaart denk ik al n hoop.

Eet je ook geen vis? Ik eet sinds 5 jaar geen vlees meer, maar eet wel vis en slik ook vitamine B erbij. Is HEEL belangrijk, anders kun je tekorten krijgen en inderdaad heel ziek worden.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:10

Nee, ik lust ook maar weinig vis.
Ik zal door de internist maandag ook wel naar een dieetist verwezen worden over hoe ik t nu met mijn eten aan moet gaan pakken.
Ben daar wel blij mee, want heb al eerder gedacht om daarheen te gaan omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan dat ik zo dun ben, en dat ik mezelf gewoon te mager vind...
En daar zit ik best mee...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:46

Mooi Daan dat het alleen je ijzer is, dat is wel op te lossen!. Blij dat je vanmiddag al wat positiever klonk! Komt allemaal wel goed... jammer dat je geen nachtje in t ziekenhuis moest, had me zo verheugd om op ziekenbezoek te komen hahaahahah Geintje! Ben blij voor je dat t meevalt! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:22

Hallllooooooooo Haha! Waar is iedereen Verward

Daantje slaapt zeker al Verward

Ben net terug van stal. Was geloof ik samen met Brenda en Ger de laatste vanavond. Heb wel lekker gereden vanavond in de binnenbak. Had de bak voor me alleen na het instappen! Komt ook niet vaak voor Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:31

Goedemorgennnn!! iedereen uit aan het slapen? Tong uitsteken hahaha
Ik zit nog steeds in Epe, maar straks gaan we weer weg. Dan karren we dus eerst naar Divoza in Heteren (verjaarskadootje kopen Knipoog ) en daarna rijden we door naar het centrum, hapje eten ofzo.
Vanmiddag hebben we een feest daar in de buurt. Ton's zus wordt 50, dus dat wordt wel gevierd! Het is gelukkig heeeeerlijk weer, en zij hebben een enorme tuin, dus dat wordt heerlijk buiten zitten Haha!
Hoelaat we vanavond thuis zijn, ik zou het niet weten, maar zodra ik morgen wakker ben, koffie op heb, spring ik in me auto en kom naar stal! Ik heb Bella echt wel gemist hoor.. dom he.. Bloos hihi

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:12

Klinkt goed Ellen. Veel plezier alvast!! Geniet van je laatste dag vakantie. Ik kan me voorstellen dat je Bella gemist hebt hoor. Ik mis Omar al als ik hem 1 dag niet zie Bloos Haha!

Mogguh allemaal Gaaaap

Ga zo opschieten en dan even skypen met mijn vader in Thailand en dan naar stal. Lekker rondje Twiske doen met Omar en drop hem daarna op het land. Corina van Walter zet Omar vanavond weer binnen. Ik ga naar Chantal (Tallie_ho) vanmiddag Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:07

lekker aanemiek Haha! ik ben alweer terug van stal! was niet zo lekker heel moe en ben vannacht ziek geweest Boos!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:25

Geniet er inderdaad nog maar ff van ellen Knipoog
Kan me voorstellen dat je haar gemist heb, dat heb ik ook altijd hoor.

Wil; hoe kan dat nou? gewoon griepje opeens?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:25

Je gaat toch ook niet ziek worden he

Ik ben nu klaar.... even met mijn vader praten en dan ga ik naar stal.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:50

tot straks! Doei!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:51

Tot straks meis!! Gaat het een beetje?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 12:37

iedereen is nu vast naar stal Verdrietig ach ik ben al lekker geweest Haha! kan ik nu beetje bijslapen van vannacht

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 13:06

danifur schreef:
Nee, ik lust ook maar weinig vis.
Ik zal door de internist maandag ook wel naar een dieetist verwezen worden over hoe ik t nu met mijn eten aan moet gaan pakken.
Ben daar wel blij mee, want heb al eerder gedacht om daarheen te gaan omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan dat ik zo dun ben, en dat ik mezelf gewoon te mager vind...
En daar zit ik best mee...

daan die dieetiste waar ik ook loop is goed ze zit in landsmeer tegenover de praktijk in landsmeer je mag anders wel een keer mee hoor kan je kijken hoe ze het doet.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 17:25

lekker weertje he vandaag Haha!
Morgen wedstrijd met die merrie uit kwadijk Lachen gewoon onderling 1 dressuurproef, 1 springproef en ringsteken! Is altijd zo gezellig Haha!

Hoest nu met je daan? Ik hoorde dat jullie picasso niet meer op het land willen zetten en afhalen! Snap het wel hoor want Klaske doet het niet! Maar ik moet wel zeggen klaske zit weer midden in een studie dus heb ik hem weer 2 weken! En daarom kan ze de andere paarden v aak niet op het land zetten!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:02

Azzaro schreef:
lekker weertje he vandaag Haha!
Morgen wedstrijd met die merrie uit kwadijk Lachen gewoon onderling 1 dressuurproef, 1 springproef en ringsteken! Is altijd zo gezellig Haha!

Hoest nu met je daan? Ik hoorde dat jullie picasso niet meer op het land willen zetten en afhalen! Snap het wel hoor want Klaske doet het niet! Maar ik moet wel zeggen klaske zit weer midden in een studie dus heb ik hem weer 2 weken! En daarom kan ze de andere paarden v aak niet op het land zetten!

Klaske heeft de hele zomer wel 'iets' waardoor ze de paarden er niet op of af kan halen.... ja, dat gaat irriteren. Klaske is een beetje te makkelijk het gaat wat op 'gebruiken' lijken.
Wel lekker voor je Willie dat je nu 2 weken kan rijden, maar eh waarom maar 2 weken? Wat voor studie is ze aan t doen?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 19:37

Ja dat is inderdaad zo Wil.
Ik snap best dat ze het druk heeft, maar dat hebben we helaas allemaal.
Ik ben nu zover over mezelf heengelopen om het zo maar te zeggen dat ik nu even helemaal niets meer kan.
Toen Els op vakantie was moesten editha en ik bijna alles alleen doen, en dat is best zwaar af en toe.
Helemaal omdat Editha het toen nog niet echt alleen durfde te doen. Dus moesten mijn moeder of ik er toch steeds bij zijn.
Gelukkig gaat het met Editha en de paarden goed nu, en zet ze de paarden ook vaak alleen op t land. OK dan!

Het gaat dus nog niet erg geweldig met me..
Ben gewoon nog steeds heel moe, wel ben ik wat opgeluchter over alles nu de dokter gezegd heeft dat ik me niet zo druk moet maken.
Moet maandag naar t ziekenhuis en dat weet ik meer. vind het best spannend, en denk dat ik morgen avond wel beetje nerveus word enzo.

Suc6 met de merrie morgen! Haha!
Laatst bijgewerkt door danifur op 09-09-06 19:48, in het totaal 2 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 19:41

Ja Daan, best spannend maandag. Ik snap dat je wel even wakker zal liggen morgenavond. Maar de grootste schrik is er af. Laat me wel even weten hoe t gegaan is in t ziekenhuis he!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 19:42

Ja doe ik! Denk ook wel dat ik ff wakker zal liggen.
Maar misschien dat ik overdag wel ff naar school ga.
We hadden 2 weken introductie week.
We moeten maandag voorbereiden voor een speldag die we ergens midden in t jaar moeten doen voor de 1e jaars.
als je 3e jaars leerling bent ga je een speldag organiseren voor de 1e jaars leerlingen.

Dus zoveel gaan we nog niet doen. De echte lesuren zijn nog niet begonnen.
Maar dit is wel heel belangrijk voor mijn portfolio, en omdat t mijn laatste jaar is enzo. Wil dus niet al te veel missen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 22:21

andrea is verkocht Haha!
ze gaat de fokkerij in Haha!
haar bloedlijn daar zijn veel mensen geintereseerd in Haha!
dus morgen komt ze even naar taams toe en dan wordt ze daar opgehaald.
dan kan ik dr even opknappen want al die tijd dat ze in den helder stond zijn dr manen we lang geworden en de staart ziet er ook niet uit Haha!
maar komt goed Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:18

Fijn Brenda, ik heb begrepen dat ze bij een goed tehuis terecht komt.. Haha! Toppie!!

Ik ben dus via Divoza in Heteren naar Randwijk gegaan.. Niet zo heel veel geld uitgegeven, viel eigenlijk best wel mee! hihi. Ik was op zoek naar een lekker zittende donkerbruine rijbroek, met leren(kunst) kont. sjemig, da's moeilijk! Had ik er eindelijk 1 gevonden, zat ie echt niet lekker Verdrietig
Verder wel een roze HH pad gekocht, een roze halstertouw, zak snaai voor Bell, een nieuwe dressuurzweep, (maar niet zo'n hele lange) en.. heel stom.. niet gaan lachen hoor...
Een pluchen paard!! hahhaa Voor op de hoedenplank van me autootje. Die is binnenkort (praktisch) echt van mij, want omdat Ton een nieuwe baan heeft binnen het bedrijf waar hij werkt, kan hij met de trein naar zijn werk, en kan ik lekker overdag met de auto naar stal! (nu moet hij altijd zo vroeg beginnen, dan rijden er nog geen treinen, of hij komt te laat Tong uitsteken ) Dus ik ben de auto aan het 'inrichten'.. hihihi

Ik ben ook benieuwd naar je gesprek maandag, Daan.. ik zal aan je denken!

Skype he Annemiek! Da's inderdaad heeeeel handig als je familie of vrienden in 'Verweggistan' hebt Haha! Haha!

Hoest met Bella d'r ruggetje Shirley? Ik vond het zelf al wat beter, voor ik wegging, en ze heeft nu lekker een paar dagen (overdag) op het land gestaan, dus ik hoop dat ze daar ook lekker van is opgeknapt! Haha! Haha!

oftewel... Ik ben weer thuis! yeeeeeaaahh! Go jij! Go jij!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 23:24

Dabo schreef:
Fijn Brenda, ik heb begrepen dat ze bij een goed tehuis terecht komt.. Haha! Toppie!!

Ik ben dus via Divoza in Heteren naar Randwijk gegaan.. Niet zo heel veel geld uitgegeven, viel eigenlijk best wel mee! hihi. Ik was op zoek naar een lekker zittende donkerbruine rijbroek, met leren(kunst) kont. sjemig, da's moeilijk! Had ik er eindelijk 1 gevonden, zat ie echt niet lekker Verdrietig
Verder wel een roze HH pad gekocht, een roze halstertouw, zak snaai voor Bell, een nieuwe dressuurzweep, (maar niet zo'n hele lange) en.. heel stom.. niet gaan lachen hoor...
Een pluchen paard!! hahhaa Voor op de hoedenplank van me autootje. Die is binnenkort (praktisch) echt van mij, want omdat Ton een nieuwe baan heeft binnen het bedrijf waar hij werkt, kan hij met de trein naar zijn werk, en kan ik lekker overdag met de auto naar stal! (nu moet hij altijd zo vroeg beginnen, dan rijden er nog geen treinen, of hij komt te laat Tong uitsteken ) Dus ik ben de auto aan het 'inrichten'.. hihihi

Ik ben ook benieuwd naar je gesprek maandag, Daan.. ik zal aan je denken!

Skype he Annemiek! Da's inderdaad heeeeel handig als je familie of vrienden in 'Verweggistan' hebt Haha! Haha!

Hoest met Bella d'r ruggetje Shirley? Ik vond het zelf al wat beter, voor ik wegging, en ze heeft nu lekker een paar dagen (overdag) op het land gestaan, dus ik hoop dat ze daar ook lekker van is opgeknapt! Haha! Haha!

oftewel... Ik ben weer thuis! yeeeeeaaahh! Go jij! Go jij!

suc6 morgen Haha! ze heb lekker gerold Haha! en ziet er dus niet uit Tong uitsteken hahaha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 23:40