Die heeft zich flink geamuseerd op het land denk ik
We zullen dat varkentje vanavond eens even wassen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die heeft zich flink geamuseerd op het land denk ik
We zullen dat varkentje vanavond eens even wassen
danifur schreef:AnneOmie schreef:Mijn moeder zei dat ze ook een drankje hebben bij de dokter met staal/ijzer erin en dat schijnt veel sneller te werken nog dan pillen. Misschien moet je toch even overwegen om dat te gaan vragen aan de dokter. Des te sneller ben je er weer bovenop!! Bij dokters en in ziekenhuizen weet ik uit ervaring moet je gewoon vervelend zijn en doordrammen om voor je eigen rechten op te komen want zij doen dat niet. Ik zie je vanavond op stal wel!
Dat weet ik.
Ik heb al wat gedronken met ijzer erin een tijdje terug al.
Ik weet gelukkig nog wel iets ervan.
pauline; ja dat is inderdaad beter nieuws, en dat selt me ok een beetje gerust.
Ik weet nu dat ik me dan iets minder zorgen hoef te maken omdat de dokter dat heeft gezegd.
Ik ga inderdaad gewoon veel slapen.
Mar; ja klopt. Gelukig is t voorderest wel allemaal oke, en is het echt alleen mijn ijzer gehalte wat zo laag is.
De internist zal misschien wel verder willen onderzoeken naar waar het vandaan komt. Maar ik denk dat hij er ook al een stuk wijzer van word als hij weet dat ik half jaar bijna geen vlees meer eet, en me veel te weinig (lees: niet) in vleesvervangers heb verdiept.
Dat verklaart denk ik al n hoop.
Waar is iedereen
hahaha
) en daarna rijden we door naar het centrum, hapje eten ofzo.
hihi
ik ben alweer terug van stal! was niet zo lekker heel moe en ben vannacht ziek geweest

ach ik ben al lekker geweest
kan ik nu beetje bijslapen van vannacht danifur schreef:Nee, ik lust ook maar weinig vis.
Ik zal door de internist maandag ook wel naar een dieetist verwezen worden over hoe ik t nu met mijn eten aan moet gaan pakken.
Ben daar wel blij mee, want heb al eerder gedacht om daarheen te gaan omdat ik er gewoon niet mee om kan gaan dat ik zo dun ben, en dat ik mezelf gewoon te mager vind...
En daar zit ik best mee...

gewoon onderling 1 dressuurproef, 1 springproef en ringsteken! Is altijd zo gezellig
Azzaro schreef:lekker weertje he vandaag
Morgen wedstrijd met die merrie uit kwadijkgewoon onderling 1 dressuurproef, 1 springproef en ringsteken! Is altijd zo gezellig
![]()
Hoest nu met je daan? Ik hoorde dat jullie picasso niet meer op het land willen zetten en afhalen! Snap het wel hoor want Klaske doet het niet! Maar ik moet wel zeggen klaske zit weer midden in een studie dus heb ik hem weer 2 weken! En daarom kan ze de andere paarden v aak niet op het land zetten!

Toppie!!
) Dus ik ben de auto aan het 'inrichten'.. hihihi

Dabo schreef:Fijn Brenda, ik heb begrepen dat ze bij een goed tehuis terecht komt..Toppie!!
Ik ben dus via Divoza in Heteren naar Randwijk gegaan.. Niet zo heel veel geld uitgegeven, viel eigenlijk best wel mee! hihi. Ik was op zoek naar een lekker zittende donkerbruine rijbroek, met leren(kunst) kont. sjemig, da's moeilijk! Had ik er eindelijk 1 gevonden, zat ie echt niet lekker![]()
Verder wel een roze HH pad gekocht, een roze halstertouw, zak snaai voor Bell, een nieuwe dressuurzweep, (maar niet zo'n hele lange) en.. heel stom.. niet gaan lachen hoor...
Een pluchen paard!! hahhaa Voor op de hoedenplank van me autootje. Die is binnenkort (praktisch) echt van mij, want omdat Ton een nieuwe baan heeft binnen het bedrijf waar hij werkt, kan hij met de trein naar zijn werk, en kan ik lekker overdag met de auto naar stal! (nu moet hij altijd zo vroeg beginnen, dan rijden er nog geen treinen, of hij komt te laat) Dus ik ben de auto aan het 'inrichten'.. hihihi
Ik ben ook benieuwd naar je gesprek maandag, Daan.. ik zal aan je denken!
Skype he Annemiek! Da's inderdaad heeeeel handig als je familie of vrienden in 'Verweggistan' hebt![]()
Hoest met Bella d'r ruggetje Shirley? Ik vond het zelf al wat beter, voor ik wegging, en ze heeft nu lekker een paar dagen (overdag) op het land gestaan, dus ik hoop dat ze daar ook lekker van is opgeknapt!![]()
oftewel... Ik ben weer thuis! yeeeeeaaahh!
ze heb lekker gerold
en ziet er dus niet uit
hahaha