Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
C_hristel schreef:Ik moet a.s zondag 6a doen! ben benieuwd of het mijn gaat lukken!
C_hristel schreef:Heeft iemand nog een tip om door te zitten op een ontiegelijk hobbel paard?
xxJuStMixx schreef:iik ga zo naar de manege,, voor proef 6b, met theorie
dus ik hoop dat het gaat lukken
Shalimar schreef:Yannuh schreef:@ Shalimar:Bij de Mallejan ja. En dat is idd in Achterveld.
Weet je ook op wie ze meedoet?
Karamba...
Is dat een leuk paard?
friendly schreef:Ik snap alleen dat hele gedoe van proef A en proef B niet zo bij F1/2 ect.. Is dat hetzelfde idee als bij de KNHS wedstrijden dat je bijv proef 3 en 4 moet rijden?
Ilja000 schreef:Heeej, hoe weet jij dat? Ik heb nog geen post gehad!
C_hristel schreef:Heeft iemand nog een tip om door te zitten op een ontiegelijk hobbel paard?
natje93 schreef:ik heb net gehoort dat ik 23 maart een wedstrijd heb !!(eindelijk het is namelijk al 4 maanden geleden !!)
ik moet f7a rijden iemand nog tips ???
Flurk schreef:brief lag op de mat en ik heb ook een e-mail gekregen
Heb me opgegeven voor Ermelo
Zie je daar?
Shalimar schreef:Bij ons ga je gewoon door naar de volgend F als je de 2 pp hebt gehaald. Als de manege vind dat je er eigenlijk nog niet klaar voor bent omdat je met hakken over de sloot hem gehaald hebt dan raden ze aan om voorlopig gewoon niet te starten en nog wat te oefenen. Ik heb bij ons nog nooit gezien dat iemand een proef vaker dan 2x rijdt na behalen van de 2 nodige punten.
friendly schreef:Sinds kort is mijn manege lid geworden van de FNRS dus wij gaan ook beginnen met de F-proefjes. Heb dr eens 1 opgezocht op het internet.. Nou wel ff anders dan de KNHS proefjes hoor! Weer met binnenkomen en groeten aan het begin.. Vond het juist wel lekker zonder dat binnenkomen aan het begin. Ik rij ook KNHS wedstrijden maar met de FNRS wedstrijden er ook nog bij zal me pony veel ervaring opdoen.. Hij is nog niet zo aan wedstrijden gewend.. Maar t gaat ons lukken!
Ik snap alleen dat hele gedoe van proef A en proef B niet zo bij F1/2 ect.. Is dat hetzelfde idee als bij de KNHS wedstrijden dat je bijv proef 3 en 4 moet rijden?