? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
! op een gegeve moment bokte die zo hoog dat M. zei dat die bijna mijn achterhoofd raakten. daarna nog om half 1 voor R. haar les joe-joe gereden. dat ging wel goed
. 
Lijkt me wel vet sjaslique schreef:Nee hier mijn verslag dan even. Vandaag weer op NL gereden zoals gewoonlijk natuurlijk. In het begin ging het nog wel redelijk maar op den duur ging het echt niet. Lag voor een heel groot deel ook aan mezelf omdat ik me helemaal vast zette en zo dus niet fatsoenlijk in kon werken. Nog wat bokken onderweg gehad nadat ik boos was geworden en toen leek NL het wat beter te snappen. Maar ja van de week weer naar de fysio en eens vragen hoe verder want zoals het nu gaat schiet het allemaal niks op. Hoe was het bij jou gegaan Jill?
Die Pammie was wel gemeen die bokken ja.
Enne J. dat is wel vet een cross. Vind het mooi om naar te kijken maar niks voor mij.

Maar als ik dat eenmaal kan dan lijkt ie me echt gaaf ja
Amarie ik ben je vast aan het helpen
(wat ik van m gezien heb iig). 
VonDutch schreef:Waarom gaat die stoppen dan?
is salvador die hélé grote?
Moest echt heel erg wennen en zij ging me kei hard uitproberen, maar op het eind zaten er wel goede stukjes tussen 
Ben er echt super blij mee want ik zou eigenlijk maar voor een paar weken weer voor mijn oude baas gaan werken in de supermarkt achter de kassa, omdat ik eigenlijk iets anders wilde gaan doen. Maar nu heb ik daar gister gewerkt en vanmorgen kreeg ik meteen een mooi aanbod.. Ik word voortaan verantwoordelijk voor de zuivel en semi-vers afdeling. Klinkt niet echt heel boeiend maar met alleen een vwo-diploma kun je niet zoveel en ben ik hier echt heeeeel blij mee, het is ook wel leuk om te doen en zeker leuk om zoveel verantwoordelijkheid te krijgen! MiekSpeciaal schreef:Hoe kun je nou weten of Letta leuker is dan die schimmel als je er nog nooit opgezeten hebt? Beetje kort door de bocht geredeneerd en krom om te oordelen over een paard waar je alleen maar langsloopt. Er zijn er wel meer die geen schatjes zijn op stal tegen mensen of andere paarden, maar wat veranderd als je de stal open doet.
. Het gaat het mij vooral om een nieuw paardje wat geschikt is voor de manegelessen. En daar komt Letta al veel meer voor in aanmerking dan de schimmel omdat ik denk dat ze sneller bij de 'beginners' kan dan de schimmel (is makkelijker te rijden) én omdat haar conditie vele malen beter is.