Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sjaslique schreef:Nee hier mijn verslag dan even. Vandaag weer op NL gereden zoals gewoonlijk natuurlijk. In het begin ging het nog wel redelijk maar op den duur ging het echt niet. Lag voor een heel groot deel ook aan mezelf omdat ik me helemaal vast zette en zo dus niet fatsoenlijk in kon werken. Nog wat bokken onderweg gehad nadat ik boos was geworden en toen leek NL het wat beter te snappen. Maar ja van de week weer naar de fysio en eens vragen hoe verder want zoals het nu gaat schiet het allemaal niks op. Hoe was het bij jou gegaan Jill?
Die Pammie was wel gemeen die bokken ja.
Enne J. dat is wel vet een cross. Vind het mooi om naar te kijken maar niks voor mij.
VonDutch schreef:Waarom gaat die stoppen dan?
is salvador die hélé grote?
MiekSpeciaal schreef:Hoe kun je nou weten of Letta leuker is dan die schimmel als je er nog nooit opgezeten hebt? Beetje kort door de bocht geredeneerd en krom om te oordelen over een paard waar je alleen maar langsloopt. Er zijn er wel meer die geen schatjes zijn op stal tegen mensen of andere paarden, maar wat veranderd als je de stal open doet.