nee het is het paard van een vriend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nee het is het paard van een vriend
Het kan natuurlijk altijd beter, maar het is een mooi begin.
)

antoinetje schreef:En Luna dan??? die staat er ook op
) door Fox, en eigenlijk vond ik alleen Fox zo lief op de foto staan 
) Aad was namelijk weer heel flauw bezig. Hij vraagt wie er op Djolly wil, ik even enthousiast doen. Staat ie heel bedenkelijk te kijken, bekijkt de andere paarden op het lijstje nog eens goed en besluit toch maar zelf op Djol te gaan. Echt hoe flauw kun je zijn
. Nou op het laatst waren alleen Oxana en Bo over. Allebei niet mijn favorieten en omdat iemand anders liever op Bo ging ben ik maar op Okje gegaan. Maar goed de groep was behoorlijk flut
Ik vraag me toch af hoelang die ukkekindertjes al paardrijden, en ook al zit je dan niet op een favoriet paardje, je kan toch altijd je best doen, vind ik
Niels en Jack (de paarden in kwestie
) kunnen best doorlopen, alleen zal je er zelf toch ook wel iets voor moeten doen. Ik zit mezelf altijd de koelere te werken op die paardjes en die kinderen zie je echt zo zitten van: Hij doet het niet...
maar wel gelijk hoor, als je Jackie en Niels aanpakt lopen ze gewoon door zoals het hoort! Ik heb vandaag een half uurtje priveles gehad hier in Engeland en dat was onwijs leuk! zelfs nog een klein sprongetje gemaakt!
, een half uur gaat wel altijd snel voorbij...

sosy schreef:nee manege langeveld
kan smit wel rij er niet
vind er niet zo leuk uitzien
bakker ook niet zo echt
die in noordwijk richting naar strand meeuw puntje nog wat
vind ik echt totaal niks
Maar hoe weet je dat Meeuwenoord niet goed is, als je er zelf niet eens rijdt...
Ik heb zelf 4 jaar op Manege 't Langeveld gereden, en als ik heel eerlijk moet zijn vind ik Meeuwenoord stukken beter dan 't Langeveld. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, maar toch... Als je op de kleine dingetjes gaat letten is het wel te merken. Maarja iedereen zijn eigen mening daarover.
Wie is je lievelingspaard bij 't Langeveld ? Ik vond Dicky, Frits, Goldwin en Thea altijd erg leuk !!!
Daarom ben ik er ook gestopt (het is nu wel wat opgeknapt gelukkig), daarna ging ik naar Manege 't Langeveld waar ik 4 jaar heb gereden. Toen kreeg ik mijn eigen Haflinger en ben ik daar ook gestopt, dat is nu ong. 3 jaar geleden.
Superstoer beest
, heb ik zelf 1x op gereden voor hij naar Smit ging. Wat ik wel erg jammer vind is dat Smit geen rekening met zijn blessure hield, hij had nl. een beschadigd een straalbeentje. Daarom mocht hij niet meer springen en buiten rijden, wat ze wel deden. Dat is ook de reden geweest waardoor hij afgemaakt werd. Erg zonde, hij was superlief en nog geen 10 jaar oud... maar buiten dat vind ik Smit best oké.

sosy schreef:hoe het is ingedeelt luna
Dat vind ik niet leuk uit te zien
meeuwenoord
of zo iets vind ik niet zo gezellig
De kantine wel maar de stallen
En hij heeft dit keer niet in de graskantjes gestaan!

Maar hij kan met het buitenrijden volgens mij beter achteraan...

kooslover schreef:@ Maxielover: Aad heeft vaak naar het been van Cavello gevraagd, ook aan mensen bij ons in de les die Cavel al langer kende, maar zij zeiden het het verder niets te betekenen had.
Ook vertelde juist zij dat Cavel een superspring paard was etc...
Ik geloof ook dat hij het toen heeft laten onderzoeken, en dat daar niets bijzonders uitkwam. Ik vond het altijd maar een raar verhaal omdat hij ook altijd zo raar liep met een been (was dat hetzelfde been?)
En dat hij raar liep met 1 been (rechtsachter) heeft niks te maken met die blessure. Dat achterbeen was nl. een hanentred, en dat aan zijn straalbeentje was 1 van de voorbenen (ik weet niet welke). Ik zeg heus niet voor niks in mijn vorige bericht of hij wel of niet mocht springen en buiten rijden, en of dat de reden van zijn dood is geweest ja of nee.
Onderzoeken kunnen op zo veel uitwijzen, de harde waarheid is toch een heel ander verhaal en blijkbaar is het voor dit geweldige paard helaas te laat....
. Cavel was een paardje waar ik me eigenlijk nooit echt in verdiept heb of iets dergelijks 
antoinetje schreef:Mooi gesproken Sas! Als er 1 iemand is die goed voor zijn dieren zorgt is het Aad, daar kunnen veel maneges een voorbeeld aan nemen (ik noem geen namen).
antoinetje schreef:Mooi gesproken Sas! Als er 1 iemand is die goed voor zijn dieren zorgt is het Aad, daar kunnen veel maneges een voorbeeld aan nemen (ik noem geen namen).