manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 15:44

Hey Nel, heb eigenlijk helemaal geen zin om met dit kloteweer naar de manege te gaan vanavond, maar ik moet wel, want ik wilde aan je vragen of je voor ons een paar liedjes wilde mixen voor de show op indoor? Thirz heeft ze op CD gezet en die wilde ik je dan vanavond geven zodat we snel een show kunnen verzinnen, die ook nog een beetje klopt met de muziek....
nou ja, ik zal wel heen moeten, misschien is Chris zo lief om me even te brengen...je ziet me wel verschijnen.....

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 15:51

alweer zo'n raar woord in mijn berichtje, vind m wel grappig zo........

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 15:52

Ja van mij hoef je niet persé te komen, als ik in jou schoenen stond zou ik ook lekker thuis blijven!
Maar ik wil best wat proberen te mixen, maar willen jullie het dan op bandje hebben of op cd?
Nou ik zie en hoor het wel....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 16:24

Bluh, heb dus zo mn assesment. vanmorgen mn kennistoets gahd, allemaal een beetje vage vragen maarja, even afwachten maar...
Dat assesment is helemaal niet leuk (ik krijg zowiezo mn punten als ik er naar toe ga, maar tog.. wil t wel een beetj egoed doen!)
ik moet dan ergotherapeut spelen en een derde jaars is client... pff, jullie horen morgen wel hoe t ging ben vanaaf nl pas rond een uur of 8 thuis...
Hoop dat t een beetje lukt om de liedjes leuk aan elkaar te plakkken en in elkaar over te laten lopen *k heb zin in de show!!*
wel jammer thirz, maarja we kunnen ook gwoon volgende week weer met zn allen gaan stappen eerst vrijdag t arduin feest en dan zaterdag weer de beest uit hangen *IJsklontjes gooien is leuk!*

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:45

Owja, vrijdag is dan het arduin-feest al!! Party!!
En Nel, er bestaan speciale dingen die je over je rijbroek kan doen, zodat die niet nat worden.......je moet denk ik iets anders zoeken om rijk mee te worden denk ik!

Mn moeder en ik zijn net bij het asiel wezen kijken voor een nieuwe kat, het wordt nl tijd dat Simba weer een vriendje krijgt die dr een beetje opvoed! Ik ben echt verliefd op een blauwe-rus-look-a-like, hij was zo mooi en een echte kroelkat, precies wat we zoeken. Nu mn vader nog overhalen........

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:45

Hey Nel, laat het nog wel even weten wat ik doe. ben nu alvast leuke stukjes uit aan het zoeken in de liedjes, met de secondes erbij, is misschien voor jou ook makkelijker of niet? is wel ingewikkeld want ik vind alles zo leuk......en we kunnen ook niet met een show van een half uur aankomen hahaha...... Weet niet of ze t op de indoor makkelijker op band of op CD af kunnen spelen, misschien past het er nog bin op de CD die we je geven met alle liedjes....?weet alleen nog niet zeker of ik er wel ben op de Indoor, want ik moet wel eerst vrij vragen, gister gedaan dus hoop dat ik t krijg....vind je t toch niet erg dat jij niet mee kan doen? anders mag je in mijn plaats hoor.???

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 16:46

Jeeej mensen ik heb mijn toets gehaald! Ole ole blok 9 heb ik ook weer in mijn zak! Ik ben echt zo blij, niet te filmen!
T rijden met shaar ging dan ook super lekker (ondanks dat ze 3 keer wegsprong voor een paardetend takje...)
Ik heb ook zin in zaterdag! Ben benieuwd!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:18

Nou, toppie muziek hebben we! Helaas geen "roze" muziek, die kon ik niet vinden (en pink panther is toch niet zo leuk he Mariek!) Dus nu afwachten wat jij er voor leuks van maakt Nel! Hihi

Owja, wat vinden jullie van onze kerstkaart van dit jaar?
Afbeelding

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:27

superschattig Thirz, alleen dat oogje he......hoop dat je je pa kan overhalen en jullie snel een vriendje voor Sim hebben..

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:27

superschattig Thirz, alleen dat oogje he......hoop dat je je pa kan overhalen en jullie snel een vriendje voor Sim hebben..

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:33

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 17:58

Wat een voorbereidingen voor de show zeg... Het komt helemaal goed, dat heb ik al door! Ben heel benieuwd; Cis en ik (en Nel vast ook??) gaan jullie aanmoedigen hoor! Ow enneh... wanneer is Indoor eigenlijk?? Cis had me wel netjes opgegeven, maar ging er eigenlijk vanuit dat het in het weekend was. En nu lees ik dat jij vrij moet vragen Mariekje... het is toch niet door de week he???
Heel goed Bar, dat je blok 9 hebt! Was ook niet zo'n heel vervelend blok he, alleen theorie van de bindweefselmassage is een beetje zuur. En nu moet je natuurlijk blok 10 gaan doen: DAM!!! Yeah! Dat is echt ff doorbijten voordat je dat door hebt! Maar 't is wel handig als je t kunt.
Wel een heel lieve kerstkaart hoor Thirz! Maareh... jullie gingen nu toch voor de Noorse boskat?! Die wilde je pa toch zo graag hebben?
En Mariekje, waag je je toch nog door dit stinkmodder weer, of blijf je lekker thuis?

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:29

eh ja bianz de indoor is op woensdag 4 januari...zou wel jammer als je dan niet kan...maarja werkt is natuurlijk ook belangrijk. Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht dat het door de week is omdat ik dan vakantie heb..

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 19:06

Ik kom waarschijnlijk ook wel ff kijken, maar kga niet de hele dag mee.
Mensen help mij, wat voor figuurtje zal ik op shaar dr kont laten staan? Vrijdag wordt ze geschoren...
Ik dacht aan een vis, nl omdat shaar een vis is qua sterrebeeld, ik ook en mn vriend ook en 2 van mn 3 cavia's ook!
23 februari = frans jarig
24 februari = shaar jarig
17 maart = newbie en dory jarig
18 maart = ik jarig!
Dus ja... nu nog een goed ontwerp van een vis vinden ofzo?

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 18:11

haha ja doe dat dan kom ik zaterdag het resultaat bewonderen!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 18:34

Citaat:
en we kunnen ook niet met een show van een half uur aankomen hahaha
>>
Niet kan best tog?
nou mn gesprek als ergotherapeut ging wel goed gwoon goede feedback gekregen, dus das wel mooi.

haha super lief thirz! *doet me een beetje denken aan onze kerstkaart van 2 jaar trug ofzo hadden we ook een kerstman-tinkie Alleen Simba kijkt snoezig, en tink meer met een gezicht van.. Grr moet dit! *

Ach je vader moet maar gwoon een keer over zn hart strijken en niet te moeilijk doen! is ook wel leuk voor simmie een friendje der bij tog?

Hmz, lijkt me idd best moeilijk hoor mariek... Alle liedjes zijn helemaal leuk! *Whieie, heb er egt zoon zin in!*
Enne morgen gingen we ff wat dingetjes voorbereiden tog? hoelaat, wat waar wanneer hoe

heb vandaag heerlijk genoten van mn vrije dagje Eerst lekkr gaan wandelen op t strand en half weggewaaid! daarna thuis lekkr even geluierd en een beetje opgewarmd (mn ma ging foto's maken van t strand en de golven en de bootjes om te schilderen voor marcelle en haar.. maar dan stonden we net op t punt om verder te lopen en dan zag je ze nog iets, wat er ook egt op moest. UIteidelijk waren we net zo lang gebleven, totdat we in de regenbui liepen
's middags weer naar t strand geweest om wat leuke portret foto's te maken van ons. Mn pa heeft op zn bureau altijd een foto-kubus met foto's van ons staan, alleen.. de foto's waren nu egt wel toe aan vervanging dus vandaag nog even fotomodelletje gespeelt

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 19:15

Schattig thirz!!!
Nou ik ben al een beetje aan het puzzelen geweest met de muziek, is wel moeilijk maar het gaat vast lukken!
Annemijn, we houden het maar bij 10 min. he de show!!!

En Bianz en Cis dan kunnen wij nog even aan de spandoeken werken, waar we lang de ring mee gaan wapperen!

Dan krijgen we echt dansende pony's............

Nou cis morgen krijg ik als het goed is het sleuteltje van mn kast dus dan kan je gaan rijden als je wil en kan!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 20:23

Citaat:
En Bianz en Cis dan kunnen wij nog even aan de spandoeken werken, waar we lang de ring mee gaan wapperen!
Dan krijgen we echt dansende pony's............

Whieie! *bok* *vlieg* *spring* *plof*
Maar wel blijven lachen
Van mij mogen jullie best wapperen hoor, maar liever een beetje uit de buurt *zeg, t spandoek wordt wel roze tog? Anders kan t natuurlijk niet!*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 22:39

Jeej, we krijgen echte fans aan de zijkant die ons aanmoedigen met spandoeken, super!!!

Vandaag dus hele mooie laarzen gekocht....was nog een drama, want ik schijn dus rare knieen te hebben (lees: er zit geen vet omheen!) Uiteindelijk toch nog een goed passende laars gevonden:
http://www.rijlaarzen.nl/nieuws/petriefreerider.htm
Zijn ze mooi of nie? Het zijn echte petries, maar dan wel in de stijl van mountain horse iets fijner afgewerkt, in het donkerbruin!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 23:18

Mooooooooooooooooooi hoor thirz!
Ach ja en je knieën... das niet zo heel erg, de 1 heeft dikke kuiten, de ander grote voeten en jij hebt geen knieën!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 00:10

haha ja we gaan even spandoeken klussen! haha ljkt me enig...maar we zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen he
ik ben weer met nieuwe modules begonnen, wel interessant.
Fijn nel van je sleuteltjes! Deze zaterdag kan ik niet, want dan heb ik met Barbara afgesproken om naar shaar te gaan. Ik heb 's ochtends eerst mn autorijles en dan kom ik daarna naar de manege dus dan zie k jullie nog even.
xxx cis

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 13:28

Whoeoe spannie hoor cis, niet meteen te hard van stapel lopen en 140 op de snelweg gaan rijden hoor *pas ook op voor overstekende lantaarnpalen die schijnen we hier in zeeland ook nogal wat te hebben *

niet verantwoordelijk voor de gevolgen? welke gevolgen, wij zijn GOED! en houden onze paarden netjes onder controle, zoals afgesproken!
tja ik mag maandag weer beginnen met de nieuwe modulles. Deze schijnen een stuk moeilijker te zijn dan die we nu hadden (tja wat wil je als je eerst een rustig kennismakings-kwartaaltje krijgt. Maar wel lekkr, kon ik op mn gemakje een beetje wennen aan de treinreis) Maandag gaat t egte studeren dus beginnen...
*maandag 1 uurtje les (keuzevak), dinsdag les, woensdag om de week vrij, donderdag les en vrijdag om de week vrij

nou thirz, kom vandaag de laarzen bewonderen hoor! ben benieuwd! Tja laarzen zijn voor mij ook egt moeilijk.. *dikke kuiten * Zo heeft iedereen wat...

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 13:50

haha jullie zijn veilig op de manege zaterdagmorgen...ik raad alleen wel aan om je niet buiten het terrein te begeven voor je eigen veiligheid

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-05 13:57

Was ik ook zeker niet van plan hoor Cis! Stel dat we nu het winter is tog nog een rondje buiten gaan doen met de ruitertjes, loopt hannah maar alleen... Je weet niet waar cis allemaal komt die dag (lijkt me sterk dat we je tegen komen op t fietspad, maar je weet t nooit )

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 17:15

haha met mij weet je het nooit he. als ik ga paardrijden doe ik dat ook niet op de voorgeschreven plaatsen :p