Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:47

Marieke_ schreef:

Ko was niet stijf (hallo rodeopaard). Vanmiddag gingen we met hem wandelen en op de terugweg was de zon al bijna onder en werd het wat frisser. En Ko werd dus ook wat frisser :S Oeh help een vogel! Of het lag er gewoon aan dat ie snel naar stal wilde Clown

Volgens mij waren het de kabouters, want ik heb geen vogel gezien of gehoord.. mal paard Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:50

Ik zag wel een vogel Tong uitsteken Zag jij hem dan niet? Hij had een hele grote pijl en boog op zn rug en hij had t op Ko gemunt Clown Dat zie je toch niet over het hoofd? Ko was in levensgevaar Slapen Slapen Slapen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:55

Evita was een beetje druk vandaag Bloos Ik weet niet wat ze had, gisteren niet zo veel gedaan dus daar zal het wel aan liggen Verward
Tussen de kuilbalen achter de bak zaten weer kabouters (die zijn heel lang weg geweest!) en in de paddock stond Jolly heel gevaarlijk naar haar te kijken Extreme duivel oftewel, er bleef maar een klein stukje bak over wat niet eng was Clown

Gelukkig besloten de kabouters na 10 minuutjes maar weer weg te gaan. Jolly kreeg door dat ze Evita toch niet kon grijpen en ging maar iets anders doen, een kuil graven Verward
Evita heeft toen nog even heel hard gewerkt Lovers

Evita is helemaal niet meer stijf sinds ze die glucosamine krijgt van Steffi van der Laarse, echt super!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:59

Marieke_ schreef:
Ik zag wel een vogel Tong uitsteken Zag jij hem dan niet? Hij had een hele grote pijl en boog op zn rug en hij had t op Ko gemunt Clown Dat zie je toch niet over het hoofd? Ko was in levensgevaar Slapen Slapen Slapen

Pijl en boog?????? dan was het cupido.... Tong uitsteken Tja het is tenslotte bijna Valentijn Cool

Verwacht iemand nog een verrassing met Valentijn?? Nee marieke, jij hoeft niet te reageren, dat weten we nu wel. Meneer Ed zal het vast weer niet kunnen laten Ach gut Haha!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 00:26

Ahhh, mijn Jolly kijkt helemaal niet levensgevaarlijk, nou ja, mischien heel soms!!! Bloos
en die kuil heb ik niet gezien, zou ze hem soms ook weer dicht gegooid hebben dan, Haha!
heb overdag wel lekker geslapen hoor, marieke, en ik ben nu weer bezig met mijn laatste nachtje en dan lekker 3 dagen vrij!!!!!!!!! *o/*

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 07:34

Heerlijk eef....je begint al met Mijn Jolly Haha!

Ik probeer zo lang mogelijk door te rijden met Lady. Ze is als ze 2 dagen stil staat zo stijf als een hark. Niet echt bevordelijk voor het veulen tijdens de bevalling.
Gisteren ging ik naar buiten (nadat we in de bak gereden hadden), en zette haar stil midden in een weiland. Je hoorde alleen de stilte en de vogels, dat was zo'n mooi moment Lachen. Lady keek d'r ogen uit daar, en maar knorren. Ik denk dat ik gewoon een beetje gek paard heb Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 08:40

Eefje23 schreef:
Ahhh, mijn Jolly kijkt helemaal niet levensgevaarlijk, nou ja, mischien heel soms!!! Bloos

haha Evita vond het anders wel heel eng Koe

Sofie had Jolly met Sieb los gezet, dus ik denk dat Sofie hem had dichtgegooid Knipoog of Jolly zelf ja Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 09:17

Ireentjuh schreef:
hihi te veel aan het breien geweest Anoes? *LOL*
Of typen Schijnheilig
t komt meestal door kleine herhalende bewegingen, waar zit die pees waar je last van hebt? wel vervelend Ach gut

Sttt.. nou verraad je mijn favo hobby! Clown

De huisarts zei ook dat het kwam door herhalende beweging of dat ik 1 rare beweging heb gemaakt.. tja kan me dus echt niet herinneren of dat zo is.. kijk als het nou mijn rechterarm is kan ik het nog wel begrijpen maar links??
Hoop niet dat ik dalijk ook op boxrust moet Knipoog

Pees zit aan de buitenkant en gaat via pols richting bovenarm.. alsof er een breinaald door mijn pols heengaat Verdrietig Vannacht gelukkig wel beter geslapen maar ben echt verrot..pff Slapen en dan moet ik nog de hele dag werken ook Verdrietig

Kan Ko zijn zadel vandaag of morgen ophalen *o/*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 09:22

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 09:39

gijsenkim schreef:

Kan er eerlijk gezegd niet om lachen.. vind het sneu voor het beessie Ach gut
En ja, het was bij ons op stal, dat wilde je vast weten toch?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:02

wat een vaag verhaal zeg, zo slecht stond die pony er toch niet bij Verward
en dat ie anders die ochtend naar de slacht zou gaan lijkt me niet waar..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:02

Nee hoor, maar ik moest gewoon een beetje lachen omdat ze zei dat hij opgehaald was met mijn trailer Haha! Haha! Haha! En dan denk ik weer bij mezelf, GOH wat een klein wereldje toch Haha!

Hoe of wat het verhaal gaat intresseert me eigenlijk niks, ik vond alleen de toevalligheid wel grappig.

Maar men mag mij natuurlijk wel altijd van alle relevante informatie voorzien hoor Haha! Haha! Onder het genot van een kop koffie en een peukie Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:10

Ireentjuh schreef:
wat een vaag verhaal zeg, zo slecht stond die pony er toch niet bij Verward
en dat ie anders die ochtend naar de slacht zou gaan lijkt me niet waar..

Nee idd, is ook niet waar

Ze heeft wel een mail gehad van iemand van stal, ben wel benieuwd van wie... (was toevallig met haar aan het PB-en over mijn zadel toen ik ineens in haar onderschrift zag staan dat ze Bobby weer terug had, en ze kwam uit Leiden, kon bijna niet anders)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:13

Sorry Kim, maar ik vind het wel een beetje sneu verhaal. Lachen kan ik er niet om. Eerder leed vermaak om 'gezellig' over te praten onder het genot van een kopje koffie en een sigaret >;)

Verder ga ik denk ik toch maar een halster verkopen. Zal ze even op de foto zetten. Donkergroen met lichtgroen + 2 touwen waarvan 1 hengstenketting. Vind het een erg mooi setje, maar niet echt op Lady Clown Dus ireen: nog een halster nodig Tong uitsteken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:21

haha nee hoor, past ze niet, Evita heeft cob Knipoog
ik ga ook maar eens wat spullen op bokt zetten die ik niet gebruik..

ben ook wel benieuwd van wie ze die mail gehad heeft ja, begrijp ik uit dat andere topic nou goed dat Bobby van Viola is geweest??
(eerst was het nog een circuspony uit duitsland??)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:30

Ireentjuh schreef:
ben ook wel benieuwd van wie ze die mail gehad heeft ja, begrijp ik uit dat andere topic nou goed dat Bobby van Viola is geweest??
(eerst was het nog een circuspony uit duitsland??)

Ja dat las ik ook!!
Ik vraag me af waarom het beestje naar de slager moest..omdat het een hengstje is of toch een andere reden Verward

Citaat:
Sorry Kim, maar ik vind het wel een beetje sneu verhaal. Lachen kan ik er niet om. Eerder leed vermaak om 'gezellig' over te praten onder het genot van een kopje koffie en een sigaret >;)

Ben ik helemaal met je eens, Elady!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:33

elady schreef:

Verder ga ik denk ik toch maar een halster verkopen. Zal ze even op de foto zetten. Donkergroen met lichtgroen + 2 touwen waarvan 1 hengstenketting. Vind het een erg mooi setje, maar niet echt op Lady Clown Dus ireen: nog een halster nodig Tong uitsteken

Mag ik een foto?? Haha! en wat is de vraagprijs??

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:43

Ik zal vandaag even een foto maken voor je!

Heb strakjes les, hoop dat de bak gewoon is gebleven en niet bevroren! Ik ga in het roze. Mijn moeder kwam nog aanzetten met een roze vest in precies dezelfde kleur. Zegt ze: Hmm, ik weet niet, maar deze wil je vast niet aan met je les Haha! !!!! Hahha...jammer mam...altijd leuk Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:45

Binar schreef:
Afbeelding
Een groot succes in Engeland en een uniek cadeau-idee! Een handig hulpmiddel tijdens het rijden voor het stilhouden van het onderbeen en het naar beneden houden van de hakken.

59070 1 paar € 16.50

--------------------------------------------------------------------------------
Merk Equilibrium
Omschrijving Door het gebruik van de Symmetry blijft u beter in het zadel zitten en verbetert daardoor uw zit. De symmetry verhoogt het "lichaamsbewustzijn" en het "spiergeheugen". De Symmetry is niet geschikt voor kinderen.

Dit product is ook zeker geschikt voor springruiters omdat het onderbeen hiermee niet naar achteren kan worden geslingerd. U bevestigt de Symmetry makkelijk met klittenband vast aan uw stijgbeugel en de singel.

Het gebruik van de Symmetry is niet toegestaan bij wedstrijden maar is een effectief hulpmiddel bij de training.

Reactie van een gebruiker:
Ik wil even mijn tevredenheid hierover meedelen, want ik heb ze pas besteld, 1x gebruikt, en ik vind het nu al geweldig! Ik train nu voor dressuur om voor het eerst met mijn paard dat ik nog niet zo lang heb, ook weer de wedstrijdsport in te gaan en ik dacht dat ik wel redelijk (stil) zat, met mijn 16 jaar ervaring. Met de straps kwam ik erachter dat ik direct enorm belemmerd werd! Dat was de eerste minuten heel vervelend, maar toen merkte ik dat mijn paard veel rustiger, geconcentreerder en beter liep, en ik veel steviger en rustiger in het zadel zat. Nu heb ik daarna 2x zonder gereden en kon het effect echt al merken, omdat je je herinnert hoe het voelde toen je gedwongen werd om goed te zitten door de Symmetry. Je kopieert dan dus weer bewust die zit en dat gevoel en je merkt dat je paard weer veel beter loopt. Als je je dan weer bewust wordt van je zit op dat gecorrigeerde moment merk je dat je weer de houding hebt aangenomen die je had met de Symmetry! Je lichaam wordt dus inderdaad getraind op een betere zit, ook zonder de straps nadat je ze nog maar 1x hebt gebruikt! Ik wil ze nu zo'n 1 tot 2x p week gaan gebruiken, om alles optimaal te verbeteren aan mijn zit. Ik heb nu ondervonden hoe belangrijk dat is. Vooral voor het paard.

Heeft iemand hier ervaring mee??
Ik zag het op de site van de paardendrogist en vraag me af of dit echt werkt.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:46

elady schreef:
Ik zal vandaag even een foto maken voor je!

Heb strakjes les, hoop dat de bak gewoon is gebleven en niet bevroren! Ik ga in het roze. Mijn moeder kwam nog aanzetten met een roze vest in precies dezelfde kleur. Zegt ze: Hmm, ik weet niet, maar deze wil je vast niet aan met je les Haha! !!!! Hahha...jammer mam...altijd leuk Tong uitsteken

Is goed hoor! Ik zie het wel verschijnen Knipoog

Nouhou ik wil ook les, maar de les van morgen gaat weer eens niet door Boos!
Moet ik weer een week wachten op les met Ko...maandag lest Marieke al met Ko, dus hopen dat de les volgende week donderdag wel gewoon doorgaat

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:48

De vraagprijs:

Hmm, heb het 3x gebruikt ongeveer. Even berekenen:
- halster --> 9,95
- touw --> 3,50
- ketting --> 14, 95 (achtelijk duur, is van Eskadron, dan heb je het al)
Bij elkaar is dat: 28, 40.
Euuhh...20 excl?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:51

hhm...die dingen van de paardendrogist zal wel wat voor mij zijn. Merk dat ik soms echt zit te kloten met mijn onderbeen!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:51

Binar schreef:
gijsenkim schreef:

Kan er eerlijk gezegd niet om lachen.. vind het sneu voor het beessie Ach gut
En ja, het was bij ons op stal, dat wilde je vast weten toch?

Ik heb in het topic van Suusje even gereageerd...lees maar. Ze doet idd voorkomen of die pony hier zwaar verwaarloosd erbij stond....onzin natuurlijk...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:52

elady schreef:

Zoals ik al zei, ik ken het verhaal niet!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 10:53

elady schreef:
hhm...die dingen van de paardendrogist zal wel wat voor mij zijn. Merk dat ik soms echt zit te stinkmodder met mijn onderbeen!

Ja het lijkt mij ook wel wat, maar vraag me echt af of het werkt..
Heb een topic geplaatst bij VMR, dus die maar even in de gaten houden Knipoog