Goedemorgen! Nicolette, was je jarig? Gister met Esther& Owen naar het Westerpark geweest, was erg gezellig. Vandaag met Isaura& Angela op pad, het is weer heerlijk weer vandaag
Goedemorgen Dank je wel Marlon ....Jij ook gefeliciteerd:D Ilvy....ja ik ben jarig geweest, maar dat is een maand geleden . Gister was Casper jarig . Iedereen lekkere buitenritjes aan het maken en vandaag neem ik aan op zeker met dit mooie weer.
Joepieeee.....weer bijna weekend
_Noah
Geplaatst: 01-08-12 13:18
Haha oh sorry, ik hou het niet meer bij die verjaardagen, daarom is facebook zo handig! .
Bijna weekend we zijn pas op de helft.. nog 2,5 dag werken . Of ben jij morgen al heerlijk vrij?
Ik ben niet vrij, maar ik ga vanmiddag de livestream erbij zoeken.. de laatste Nl start om 16.20 geloof ik, dus dat kan ik nog net zien voordat ik naar stal ga (in theorie dan).
Goedemorgen.... Bokt is vernieuwd inderdaad....ik vind het niet fijn, maar goed...zal wel wennen zijn Laatste dagje en dan weer weekend. Jammer dat ik Anky niet zien kan. Zit dan net in ene overleg en ze gaan niet begrijpen als ik dan zeg : Ik moet even weg...Anky kijken \ Werk ze allemaal en Marion...geniet van je vrije dag