Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:26

Maxitaxi schreef:
Hé Fieke,

Het gaat super met ons! Max loopt als een zonnetje en heeft het erg naar zijn zin met zijn nieuwe vrienden op de wei. Eind augustus nemen we hem een week mee naar Ermelo. Man, kind en ik in een huisje, Max in een weitje. Helemaal leuk!
Hoe gaat 'ie bij jou?

Groetjes, Esther

Wat goed om te horen dat die het zo goed doet, en die vakantie klinkt heerlijk! Ik ben de week ervoor misschien een paar daagjes in Ermelo....
Bij mij gaat het wel aardig, vind het nog steeds moeilijk te accepteren dat Vien niet meer geschikt is als rijpaard :o , maar geniet wel van de buitenstapritjes nu! Terug naar de fokker gaat helaas niet door, we hadden iets te verschillende belangen, maar ben nu bezig met een adresje waar ze misschien heen kan als gezelschapspaard, tegen een redelijk bedrag per maand. Ga daar volgende week of de week erna kijken. Met Esmeetje gaat het super, volgens mij zit er Pokon in Arjen zijn gras, denk dat ze deze zomer wel een cm of 10 de lucht in is gegaan. Volgende maand gaat ze nog een wintertje terug in de opfok, ben bang dat als ze terug komt ze helemaal groot is geworden....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:27

Uprica schreef:
Pfff was me me ritje wel weer vandaag. 3/4 erover gedaan om meneer op de trailer te krijgen. Wat een eigenwijs paard is het ook zeg.... Gewoon paar keer staan en zodra stang erachter gaat kop om hoog en met een vaart weer die trailer uit. met 5 man sterk ook nog, Haha. Op kliniek was het zo gebeurd. Franklin hielp ff mee en voordeel was dat meneer ook nog verdoofd was. Ben verrot. Wil komende jaren nooit meer ritjes kliniek

Wat een draak Wan, gelukkig dat ze je even geholpen hebben, daar zijn ze wel handig in daar.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:49

Serada schreef:
Ceriadwen schreef:
Heb overigens voor a.s. vrijdag ( yay mag extra werken) 2 sollicitatiegesprekken gepland staan. 5 Kandidaten voor volgende week. En dan moet ik eens gaan overleggen en inventariseren met de 2 andere regiomanagers wat zij nog nodig hebben.

En dan kan ik EINDELIJK eens aan mijn in/door/uit stroom beginnen.

Je krijgt het nog druk. Met wie ga je de sollicitatiegesprekken doen?

Samen met Stanley. Ik heb de 2 uitgekozen die me het meeste perspectief leken te hebben voor wat betreft de functie. 1 komt van een concurrent af dus da's altijd interessant. Sorry nog voor vanavond.. Kaj ( mijn middelste) schoot uit over de 40 graden en toen heb ik er heel eerlijk niet meer bij stil gestaan. Had na het eten naar stal willen komen... maar er zat een heel ziek jongetje op de bank toen ik terug kwam van de boodschappen :(

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:51

Uprica schreef:
Pfff was me me ritje wel weer vandaag. 3/4 erover gedaan om meneer op de trailer te krijgen. Wat een eigenwijs paard is het ook zeg.... Gewoon paar keer staan en zodra stang erachter gaat kop om hoog en met een vaart weer die trailer uit. met 5 man sterk ook nog, Haha. Op kliniek was het zo gebeurd. Franklin hielp ff mee en voordeel was dat meneer ook nog verdoofd was. Ben verrot. Wil komende jaren nooit meer ritjes kliniek

Voorlopig is dit de laatste behandeling toch Wan?

Uprica

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 07:49

Nou dat hoop ik wel ja.... als meneer zich vanaf nu gedraagd en rustig houd dan moet het als het goed is verspoedig verlopen? maarja vertel dat maar eens aan hem, haha

denk idd dat hij me spanning voelde.

Maxitaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 11:47

Twinklebel schreef:
Maxitaxi schreef:
Hé Fieke,

Het gaat super met ons! Max loopt als een zonnetje en heeft het erg naar zijn zin met zijn nieuwe vrienden op de wei. Eind augustus nemen we hem een week mee naar Ermelo. Man, kind en ik in een huisje, Max in een weitje. Helemaal leuk!
Hoe gaat 'ie bij jou?

Groetjes, Esther

Wat goed om te horen dat die het zo goed doet, en die vakantie klinkt heerlijk! Ik ben de week ervoor misschien een paar daagjes in Ermelo....
Bij mij gaat het wel aardig, vind het nog steeds moeilijk te accepteren dat Vien niet meer geschikt is als rijpaard :o , maar geniet wel van de buitenstapritjes nu! Terug naar de fokker gaat helaas niet door, we hadden iets te verschillende belangen, maar ben nu bezig met een adresje waar ze misschien heen kan als gezelschapspaard, tegen een redelijk bedrag per maand. Ga daar volgende week of de week erna kijken. Met Esmeetje gaat het super, volgens mij zit er Pokon in Arjen zijn gras, denk dat ze deze zomer wel een cm of 10 de lucht in is gegaan. Volgende maand gaat ze nog een wintertje terug in de opfok, ben bang dat als ze terug komt ze helemaal groot is geworden....

Ja, het zal best even tijd nodig hebben voor je dat kunt accepteren, zeker als ze zo dicht bij je in de buurt is en lekker (en goed) op het land loopt. Jammer dat het misgelopen is met de fokker. Ik hoop dat je een mooi plekje voor haar vindt, dat heeft ze wel verdiend! Waar gaat Esmee naartoe? Die heeft toch ook bij de fokker in de opfok gestaan? Gaat zij wel terug of ook ergens anders heen?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 20:39

Esmee gaat nog wel gewoon bij de fokker van Vienna in de opfok, die had het prima daar!

Ik heb net dappertjes gegeten, Louise heeft me even geholpen met opstappen en daarna ben ik twee keer alleen de laan op en neer geweest, en nog even wat op het erf gestapt. Op het ruiterpad langs de laan ook nog een klein stukje weer gedraafd, ze wilde echt supergraag!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 21:36

Uhm.... de vriendschap tussen Maestro en Storm is wel erg hevig....Kirin mag niet meer bij Storm komen van Maestro.... en Storm ging weer lekker niet makkelijk mee uit het land, want hij wil bij zijn nieuwe vriend blijven.....Wat gaan die twee kleuterpaarden verzinnen..???

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 23:17

Wat lees ik nou is storm een overloper:o Laat hij ze beste maatje in de steek. Hoop dat kirin nu makkelijker uit het land tevangen is :D

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 07:04

joh anders mag kirtje wel bij valko op het stukje, hahaha

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 13:34

Dreamday92 schreef:
Wat lees ik nou is storm een overloper:o Laat hij ze beste maatje in de steek. Hoop dat kirin nu makkelijker uit het land tevangen is :D

ja hoor, die staat savonds te dringen voor het draad dat ie naar bed wil :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 13:56

Jetta schreef:
Uhm.... de vriendschap tussen Maestro en Storm is wel erg hevig....Kirin mag niet meer bij Storm komen van Maestro.... en Storm ging weer lekker niet makkelijk mee uit het land, want hij wil bij zijn nieuwe vriend blijven.....Wat gaan die twee kleuterpaarden verzinnen..???

Ik had het ook al gezien, dikke vrienden... :D

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 18:17

oh oh ohhhhh een valkkleurige Gelder...

http://link.marktplaats.nl/465278722

Maar ik heb voor mezelf besloten dat het toch even voldoende is voor me.. maar als ik equa niet had gehad....

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:24

Ohhh :o die is zeker te weten super mooi zeg!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:45

Trailerladen ging super vanavond, Esmee stapte er in een keer op tot helemaal voorin en bleef rustig staan. Dus de stang er maar achter gedaan, vond ze geen probleem, en de klep dicht, dat was wel heel eng, haar ogen rolde er haast uit. Daarna nog een keer weer zo opgeladen en dat ging zonder problemen, brave pup!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:52

Ceriadwen schreef:

Maar ik heb voor mezelf besloten dat het toch even voldoende is voor me.. maar als ik equa niet had gehad....

Zo dat is een mooi veulen zeg! :j

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:53

Wat fijn dat ze met zulke sprongen vooruit gaat Fiek. Ik had niet verwacht dat het zo snel kon gaan...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 21:58

Ceriadwen schreef:

Ik vind juist dat vosveulen erg mooi gebouwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:10

Die valk staat ook hier op bokt te koop met nog meer foto's. Gossie. hij's wel leuk :o

maar k doe het maar niet :')

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:41

Anoniem schreef:
Die valk staat ook hier op bokt te koop met nog meer foto's. Gossie. hij's wel leuk :o

maar k doe het maar niet :')

Neem jij nou maar een gelderse merrie.. dan fok ik bij jou wel een keertje een veulen als jij je eigen veulen er uit hebt. Tegen die tijd is Vincent zowat met pensioen dus dan heb ik wel weer tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:43

haha ja ik wil er 2 uit fokken he.. dus je moet ff wachten :p

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:23

Je moet eens kijken op hun site bij de laatste plaatje, dat paardje is verkocht aan iemand, maar nu weer te koop omdat hij teveel macho is, geweldig paard.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 11:35

Ja die had ik ook al gezien. Errug mooi maar teveel voor mij.. plus ik wil of zwart of die valk :p Maar heel eerlijk om er NU een veulen bij te nemen terwijl ik nog niet weet hoe of wat mijn werk gaat verlopen qua dagen... deze week waren het er al 3. Volgende week kom ik er ook wel aan i.v.m. de hele donderdag sollicitatie gesprekken etc.. ik wil ook genoeg tijd over hebben voor de 2 die ik heb. Maar ja.. die valk he :(

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 12:15

De valk gaat toch eerst 3 jaar in de opfok, dat zie je later wel weer of Vincent met pensioen is :D

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 13:20

Hoe gaat het met je paardje LIn, heb je er al op gezeten??