Maxitaxi schreef:Hé Fieke,
Het gaat super met ons! Max loopt als een zonnetje en heeft het erg naar zijn zin met zijn nieuwe vrienden op de wei. Eind augustus nemen we hem een week mee naar Ermelo. Man, kind en ik in een huisje, Max in een weitje. Helemaal leuk!
Hoe gaat 'ie bij jou?
Groetjes, Esther
Wat goed om te horen dat die het zo goed doet, en die vakantie klinkt heerlijk! Ik ben de week ervoor misschien een paar daagjes in Ermelo....
Bij mij gaat het wel aardig, vind het nog steeds moeilijk te accepteren dat Vien niet meer geschikt is als rijpaard
, maar geniet wel van de buitenstapritjes nu! Terug naar de fokker gaat helaas niet door, we hadden iets te verschillende belangen, maar ben nu bezig met een adresje waar ze misschien heen kan als gezelschapspaard, tegen een redelijk bedrag per maand. Ga daar volgende week of de week erna kijken. Met Esmeetje gaat het super, volgens mij zit er Pokon in Arjen zijn gras, denk dat ze deze zomer wel een cm of 10 de lucht in is gegaan. Volgende maand gaat ze nog een wintertje terug in de opfok, ben bang dat als ze terug komt ze helemaal groot is geworden....