mntj schreef:nicol geen eisprong. haha. slik door dus die komt niet.
er schijnt iets te heersen, hoorde er vanmorgen ook al een over. Bij mij is de buikpijn nu over maar heb wel een heel hol gevoel in mijn buik
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

meelen schreef:winnitou schreef:er schijnt iets te heersen, hoorde er vanmorgen ook al een over. Bij mij is de buikpijn nu over maar heb wel een heel hol gevoel in mijn buik
echo't t?Misschien moet je eens wat eten
winnitou schreef:meelen schreef:Cola drinken, schijnt te helpen tegen buikpijn.
(zo, toch wat zinnigs gezegd)
ja en bij diarree en overgeven
vooral op vakantiebestemmingen) 

)

? ) Hackie schreef:Ik denk dat wij het van jullie hebben, lekker met 300 man in het vliegtuig voor 10 uur...
Broeien maar
En me knie doet ook al de godganze dag pijn (even klagen hoor, dat mag zo op zijn tijd toch? )
meelen schreef:Ik heb geen idee of de pakketdienst wel werkt, zat je te dollen.
Maar wat een ventje is die Rowan van jou ook he.

LIQUITA schreef:Ze waren inderdaad met OJ naar de kliniek voor de injecties. Over 4 weken moeten ze terug om te kijken of de injecties aanslaan. De arts heeft er goede hoop in. Tot die tijd moeten ze aan de hand stappen. Onder tussen gaan wij door met duimen, duimen en nog eens duimen. Best spannend!

winnitou schreef:net weer een stukje geschreven voor de site van de voetbal. Iedere woensdagavond doe ik dat, ben er vanavond in iedergeval vroeg mee klaar!