Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar gelukkig wel 'iets' voor school kunnen doen.

en 2 paar van mn collega gehad en een roze tuniekje van dr gehad
hihihi..
We reageren zelf wel toch als we wat willen horen??

) Princesspres schreef:heb je je email opgegeven bij de gemeente ?
( stond op de brief aan het hek , kon toen de gemeente op stal was of bij de laatste bijeenkomst)
als je dat niet hebt gedaan dan zal je em ook niet gekregen hebben.
dan even naar middendelfland.nl alst goed is staat hij daar en anders je email even naar mij pb-en
( schrijf je dan wel meteen even in op de site van de gemeente)
vrijdag avond was dus ook niet gepland.Marlis schreef:Princesspres schreef:heb je je email opgegeven bij de gemeente ?
( stond op de brief aan het hek , kon toen de gemeente op stal was of bij de laatste bijeenkomst)
dan even naar middendelfland.nl alst goed is staat hij daar en anders je email even naar mij pb-en
Nee niet gedaan. Had er niets over gehoord over de bijeenkomsten die nu geweest zijn en dat de gemeente er was. Zal is kijken op de site.
Marlis schreef:Princesspres schreef:heb je je email opgegeven bij de gemeente ?
Nee niet gedaan. Had er niets over gehoord over de bijeenkomsten die nu geweest zijn en dat de gemeente er was. Zal is kijken op de site.