Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:krijg je ook punten als je steeds de laatse hebt op een bladzijde haha.
hoi Ate.
eindelijk thuis.
gaan zo kijken. ze moest nog ff een berijdster zoeken.
zouden er rond half 4 zijn.
ben benieuwd.
denk niet dat het m wordt. maar ach anders weer een ervaring rijker.
" riep, was het wel een mooi gezicht: Wesley tijdens de tennisles in de sneeuw
! Het ging ineens zó hard, dat bijna iedereen van het veld afrende. Alleen Wesley en zijn tennisleraar hielden het vol, hoewel... op de laatste 10 minuten van de les na, want toen waren ze echt als een paar sneeuwpoppen aan het "ralleyen" en de ballen stuiterden al niet eens meer!
Nicole1995 schreef:Winnitou,Ik heb nog wat plaatjes van AZ voor je ,ook de kampioensschaal.Heb je nog interesse
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Winnitou,Ik heb nog wat plaatjes van AZ voor je ,ook de kampioensschaal.Heb je nog interesse
Rowan heeft zeer zeker interesse. Alles wat met AZ te maken heeft vindt ie geweldig
iedere keer komt het voetbalboek en de plaatjes weer op tafel, uren speelplezier. En daarnaast worden alle ploegen nog getekend ook. de playmobile raakt op het moment niet meer aan.
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:Rowan heeft zeer zeker interesse. Alles wat met AZ te maken heeft vindt ie geweldig
iedere keer komt het voetbalboek en de plaatjes weer op tafel, uren speelplezier. En daarnaast worden alle ploegen nog getekend ook. de playmobile raakt op het moment niet meer aan.
Ok,ik bewaar ze voor je.Ze komen je kant op