Nou, weetje .. Ik vind het eigenlijk wel fijn om gewoon 1 vaste instructrice te hebben. Haar manier van rijden/lesgeven werkt gewoon onzettend goed bij mijn pony xd.
En anderen geven voor mijn gevoel anders les, en daar kan ik niet mee overweg ;$
Ik bedoel, ik ga nu aardig goed met die pony, ondanks dat ik nu net dnek ik 5 wedstrijdjes heb gehad xd.
Maarja, ik kan haar wel dingen vragen enzo via hyves, dat is wel fijn .
Ik vind verschillende vaak wel fijn omdat ze vaak net even op andere dingetjes letten. Ik heb les van 2 verschillende mensen met dressuur, springen ook twee, crossen verschilt natuurlijk per terrein.
Maar ik ben verder ook vrij kritisch wat legevers betreft, maar nu heb ik wel een aantal hele goede
xCarolaa
Geplaatst: 20-01-10 16:18
Haha xd. Nouja, mijn dressuurles is nu beest wel duur dus wil me ouders ook niet zoveel laten betalen als het met 1 al goed gaat . Door haar krijg ik toch wel meer uti me pony's, terwijl ik zelf eigenlijk niet echt een hele goede dressuurder ben. En met springen heb ik ook 1 vaste.
Ik zou les krijgen van iemand anders erbij, maar die heeft zijn heup gebroken dus dat duurt nog wel even
Ik heb eigenlijk ook alleen maar van 1 iemand les, heb wel van meerdere mensen les gehad, maar blijf haar het fijnste vinden! krijg van haar spring en dressuurles. Ze zal het ook wel leuk vinden dat ik naar de allround week ga Want zij rijdt zelf 3 sterren eventing.
Ghehe, soms dan stress ik nog wel snel ;o. Bij de 1 doe je juistem iets goed, en bij de ander moet je het weer heel anders doen. Dat vind ik nogal verwarrend xd.
Nja, het is niet bij iedereen zo natuurlijk .. Maar ik kan er niet zo goed tegen als het er wel is ;p
Vitalis_
Geplaatst: 20-01-10 16:29
Ik heb ook maar van 1 instructrice les, ik vind het zelf wel fijn.
Ik vind meeten tussen kamp door ook leuk Dan hoef ik alleen naar Zuid-Holland te gaan alleen met de trein
Over lessen; ik ben van plan om ook van 2 instructrices dressuurles te krijgen. Van de ene heb ik de hele winter geen les gehad, zij had tijd wanneer ik moest werken ed. Nu had ik de rijderscursus met een andere instructrice gereden wat me ook super bevalt, ik heb nog nooit bij iemand zoveel geleerd in 5 lessen als bij haar. Ze vind dat Vinet op het einde moet lopen zoals zij wilt, en dat had ik nodig. Nu ga ik kijken hoe het in de zomer met mijn andere instructrice bevalt en dan zien we wel. Maar bij de instructrice die ik van de winter les van kreeg is wel heel hard werken Maar dat hebben ik en Vinet nodig, ze loopt de laatste tijd eindelijk zoals het hoort! En van springles krijg ik van 1 instructrice les, of iig nu tijdelijk niet, maar over een tijdje gaan we 1x in de 2 weken weer springles krijgen. :
oja ik had de hyves maar even gepimpt op school (ja ik had echt niets te doen ). Hij is wel lekker in de vakantiestijl geworden maar ik had geen inspiratie Ik wou bijna de roze doen
Goh, eerst wou ik niet lid worden van hyves vond ik het maar dom .. En nu zit ik er gewoon elke dag op.. Appart
Anoniem
Geplaatst: 20-01-10 16:56
xCarolaa schreef:
Goh, eerst wou ik niet lid worden van hyves vond ik het maar dom .. En nu zit ik er gewoon elke dag op.. Appart
Vond ik ook hoor! Ik had hem in 2007 al aangemaakt, daarna had ik er best lang niets meer mee gedaan. Denk dat ik er 2 jaar geleden echt fanatiek mee begonnen was