Kirsten was toen eerste Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kirsten was toen eerste
( ja ik mag dit verhaal plaatsen heb nog even gesmst of annemieke het niet erg vind)
)
. Ik ga miek helpen met opzadelen en nog even longeren voor het rijden. Collin ging eerst even rijden en daarna zou miek even les krijgen nog. ( 4/5e keer dat miek er op zat). Miek er op ( bond was beetje druk maar niet heel erg). Miek moest op begeven moment voltes rechtsom gaan rijden en proberen een beetje te vergroten verkleinen. Ze stuurt de volte in en bo trekt naar links en gaat links de hoefslag op. Dus collin zegt naar rechts trek hem maar om. Miek aan de rechter teugel trekken en bo draait om, maar vervolgens begint ze keihard achteruit te lopen. Ze ging niet meer vooruit en miek had nog steeds de rechter teugel vast omdat bo nog niet helemaal om was gedraait. Bo de achterhand is nog niet zo sterk dus opbegeven moment( was een fractie van 10 seconden ofzo) zakt ze door de achterbenen en komt ze een beetje omhoog. Miek en bo allebei hun ballans kwijt en vallen om. Bo gelukking niet op miek gevallen( waarschijnlijk wel op der voet, maar ze is snel weer opgestaan). Miek ligt op de grond en bo loopt 2 passen en staat dan stil. Ben pakt bond en collin rent naar miek toe( ik zat in de hoek van de bak) Ik dacht ik wacht wel even want collin is toch al bij miek. Miek blijft een minuutje liggen en staat dan op. Collin vraagt of ze er zelf weer opgaat of niet. Nou dat was beter van niet want ze was een beetje duizelig. Collin weer op bo ( verder niks gebeurt). Miek gaat zitten en ik vraag zo zeg gaat t wel? Nou ja ik weet t eigenlijk niet meer. Dus ik uitleggen wat er gebeurt was. Miek was nog steeds duizelig en een beetje misselijk en had last van d'r voet. Ik ging even een bekertje water voor de halen. Teruggekomen even mest opgeruimd. en ik hoor collin vragen aan miek: Wat hebben we dinsdag met bo gedaan? ik ga niet eerder van dit paard af voordat je het weet en als je het niet weet gaan we naar het ziekenhuis. Ik schrik me dood. Miek huilen ik snel mestbak wegzetten en even troosten. Collin was klaar en vroeg of ik bo even af wilde zadelen, ja natuurlijk. Bo afgezadeld en in de stal gezet. Ik loop terug en col is met miek aan het praten( wat ze nog weet enzo) Nouja ze wist dus niks meer wat ze had gedaan de dagen ervoor en vanochtend( ze had het met toevallig voor de les verteld en ik wist het dus wel) Naja naar het ziekenhuis dus. Miek vroeg of ik meeging want dat vond ze fijn. Nou tuurlijk ga ik dan mee
. Collin nog even gesproken en hij zei dat we even moesten bellen als we wisten wat er was. Nou wij naar het reinier de graaf ziekenhuis. Naar de spoedeisende hulp. We konden bijna gelijk doorlopen en miek werd op een bed naar een soort hokje gebracht. Even wachten toen kwam er een dokter. Hij deed even een klein onderzoek ( miek had last van haar nek, voet en hoofd.) Halfuurtje wachten en teon werden er foto's gemaakt van haar voet. Bleek gekneusd te zijn en ze had een (lichte) hersenschudding. Drukverbandje om haar voet en teon konden we na 1.5 uur daar geweest te zijn gaan. ( marianne( zus van miek) en ik gingen zoeken naar de betaalautomaat, bleek niet zo makkelijk
maar wel gevonden) Op de manege terug even wat gegeten en even lekker op de bank gezeten. miekje voelde zich iets beter. En ze werd op gehaald door haar ouders. En nu moet ze een paar dagen rustig aan doen. Ik heb haar net even gsmst en het gaat nu wel goed met haar. Dus ik hoop dat ze snel weer beter is
Nou ik moest dit verhaal even kwijt, want ik was er wel een beetje van geschrokken. Xxxx sambagirl schreef:DJoysDesignz schreef:Functie als grafisch vormgever
dat zou leuk zijn, grafisch vormgever bij een paardenzaak, das 2 vliegen in 1 klap
Trouwens Aman, jouw bilafdruk in de bak is gisteren nagedaan door iemand uit onze les, volgens mij is het record ruimschoots verbeterd!!!!![]()
![]()
liep ook meteen naar het raam om tegen len te zeggen
DJoysDesignz schreef:@ Aman... heb net even met mijn *bron* over de vorige vaardigheid gehaden Kirsten was wel 1e!
dus ik had gelijk!!
hadden we neit evenveel punten dat zij onderaan meer punten heeft? Odiepaard schreef:Trouwens Aman, jouw bilafdruk in de bak is gisteren nagedaan door iemand uit onze les, volgens mij is het record ruimschoots verbeterd!!!!![]()
![]()
dat zou super zijn
[/quote]
[/quote]
Maar wel vervelend man... Gelukkig niks gebroken etc.
) duuus ik mama gevraagd of ze me naar mijn broer zijn huis wil brengen.. en uiteraard wilde ze dat wel even voor haar allerliefste dochter doen
duuuss ik met mama naar haar auto.. stappen in.. en ik kijk nog even naar mijn grote liefde (mijn eigeste oto
) die naast die van haar staat.. duss ik zeg tegen mijn moeder.. kijk nou.. zit der nou een deuk in mijn auto? dus wij stappen uit, zien allemaal deuken links voor, en krassen en zelfs mijn deur is een beetje verbogen! ik moest bijna huilen zo poedersuiker voelde ik me erdoor.. gister 180 x gestoken voordat ik eindelijk netjes in het vak stond.. en vandaag kom ik en allemaal deuken en krassen.. nou buurman komt naar buiten.. die had het allemaal zien gebeuren.. en wees de auto aan die de mijne had aangereden! en inderdaad.. mijn lak zat nog op zijn voorkant (hij stond een stukje verderop geparkeerd) wij bij de buren langs om te vragen of de eigenaar van de auto daar was.. maar die vind je natuurlijk nooit.. sta ik net op het punt de politie te bellen komt die @#$%$%(^$@##@&^^(&*) aanlopen! nou goed.. jaa sorry ging niet expres blablabla *je kent het wel* wij schade formulier invullen en al die oliebol.. appelflap wat heb ik een poedersuiker zeg! zo trots op mijn auto.. en helemaal naar de klote door een of andere debiel die niet kan rijden! pff.. ik doe zo voorzichtig.. maar dat haalt dus blijkbaar niets uit!
want als je brak bent rijd je altijd het best heb ik me laten vertellen (haha of het is gewoon een goede smoes om de avond voor je wedstrijd niet thuis te hoeven blijven
)
Ik ben er ook zoiets
Beter dat je die vent wel hebt gevonden! Anders was het helemaal klote geweest! aatjuh12 schreef:nog eeeeven over de merrieverkiezing.. heb het bestand thuis staan.. dus jullie zullen het even een weekendje zonder update moeten..
! Tot nu toe ziet het er goed uit!
ik dacht bij me zelf "Zitten blijven"
ben benieuwd naar me punten..