Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 22:50

Klopt :j Kirsten was toen eerste

Odiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 13:15

Twinklebel schreef:
DJoysDesignz schreef:
Afbeelding

Ah, arm peerd......

Heeeeeeeee, inderdaaad,
dat gaat wel heeel apart.. :(

Odiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 13:17

Trouwens Aman, jouw bilafdruk in de bak is gisteren nagedaan door iemand uit onze les, volgens mij is het record ruimschoots verbeterd!!!! _O- _O- _O-[/quote]
Wieee??? En idd!! :D dat zou super zijn :D[/quote]

Huuuuuuh, Aman, wanneer was jij 'r afgevallen dan ? :(:)

&Joyce, wanneer weeeet je het ? :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 15:04

Hee allemaaaal :wave:

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:27

Pff zeg dit was me het dagje wel :P ( ja ik mag dit verhaal plaatsen heb nog even gesmst of annemieke het niet erg vind)
( het gaat trouwens om annemieke van bond girl :P )

Vanmorgen was ik op stal, want ik had om half 11 les en dan zou miek om half 12 les hebben. we zouden daarna even naar haar pony gaan om te kijken( staat in schipluiden). Nou mijn les ging wel redelijk, maar daar gaat 't nu niet om :+ . Ik ga miek helpen met opzadelen en nog even longeren voor het rijden. Collin ging eerst even rijden en daarna zou miek even les krijgen nog. ( 4/5e keer dat miek er op zat). Miek er op ( bond was beetje druk maar niet heel erg). Miek moest op begeven moment voltes rechtsom gaan rijden en proberen een beetje te vergroten verkleinen. Ze stuurt de volte in en bo trekt naar links en gaat links de hoefslag op. Dus collin zegt naar rechts trek hem maar om. Miek aan de rechter teugel trekken en bo draait om, maar vervolgens begint ze keihard achteruit te lopen. Ze ging niet meer vooruit en miek had nog steeds de rechter teugel vast omdat bo nog niet helemaal om was gedraait. Bo de achterhand is nog niet zo sterk dus opbegeven moment( was een fractie van 10 seconden ofzo) zakt ze door de achterbenen en komt ze een beetje omhoog. Miek en bo allebei hun ballans kwijt en vallen om. Bo gelukking niet op miek gevallen( waarschijnlijk wel op der voet, maar ze is snel weer opgestaan). Miek ligt op de grond en bo loopt 2 passen en staat dan stil. Ben pakt bond en collin rent naar miek toe( ik zat in de hoek van de bak) Ik dacht ik wacht wel even want collin is toch al bij miek. Miek blijft een minuutje liggen en staat dan op. Collin vraagt of ze er zelf weer opgaat of niet. Nou dat was beter van niet want ze was een beetje duizelig. Collin weer op bo ( verder niks gebeurt). Miek gaat zitten en ik vraag zo zeg gaat t wel? Nou ja ik weet t eigenlijk niet meer. Dus ik uitleggen wat er gebeurt was. Miek was nog steeds duizelig en een beetje misselijk en had last van d'r voet. Ik ging even een bekertje water voor de halen. Teruggekomen even mest opgeruimd. en ik hoor collin vragen aan miek: Wat hebben we dinsdag met bo gedaan? ik ga niet eerder van dit paard af voordat je het weet en als je het niet weet gaan we naar het ziekenhuis. Ik schrik me dood. Miek huilen ik snel mestbak wegzetten en even troosten. Collin was klaar en vroeg of ik bo even af wilde zadelen, ja natuurlijk. Bo afgezadeld en in de stal gezet. Ik loop terug en col is met miek aan het praten( wat ze nog weet enzo) Nouja ze wist dus niks meer wat ze had gedaan de dagen ervoor en vanochtend( ze had het met toevallig voor de les verteld en ik wist het dus wel) Naja naar het ziekenhuis dus. Miek vroeg of ik meeging want dat vond ze fijn. Nou tuurlijk ga ik dan mee :(:) . Collin nog even gesproken en hij zei dat we even moesten bellen als we wisten wat er was. Nou wij naar het reinier de graaf ziekenhuis. Naar de spoedeisende hulp. We konden bijna gelijk doorlopen en miek werd op een bed naar een soort hokje gebracht. Even wachten toen kwam er een dokter. Hij deed even een klein onderzoek ( miek had last van haar nek, voet en hoofd.) Halfuurtje wachten en teon werden er foto's gemaakt van haar voet. Bleek gekneusd te zijn en ze had een (lichte) hersenschudding. Drukverbandje om haar voet en teon konden we na 1.5 uur daar geweest te zijn gaan. ( marianne( zus van miek) en ik gingen zoeken naar de betaalautomaat, bleek niet zo makkelijk :+ maar wel gevonden) Op de manege terug even wat gegeten en even lekker op de bank gezeten. miekje voelde zich iets beter. En ze werd op gehaald door haar ouders. En nu moet ze een paar dagen rustig aan doen. Ik heb haar net even gsmst en het gaat nu wel goed met haar. Dus ik hoop dat ze snel weer beter is :+: Nou ik moest dit verhaal even kwijt, want ik was er wel een beetje van geschrokken. Xxxx

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:28

Pff. Ik hoorde het idd.
Nou sterkte iig voor haar !

Odiepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:26

Ahhh, arme Miek!
Snel beterschapskrabbel sturen :(:)

Maar woeha; goeie verpleegster heur, Lottekes :o

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:34

sambagirl schreef:
DJoysDesignz schreef:
Functie als grafisch vormgever :D

dat zou leuk zijn, grafisch vormgever bij een paardenzaak, das 2 vliegen in 1 klap

Trouwens Aman, jouw bilafdruk in de bak is gisteren nagedaan door iemand uit onze les, volgens mij is het record ruimschoots verbeterd!!!! _O- _O- _O-

hahaha jaaaa heb het gezien :P liep ook meteen naar het raam om tegen len te zeggen :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:39

DJoysDesignz schreef:
@ Aman... heb net even met mijn *bron* over de vorige vaardigheid gehad ;) en Kirsten was wel 1e! :D dus ik had gelijk!! :D

haha jaa en ik heb het ook nog nagekeken.. staat inderdaad 2e.. maar vraag me dan af hoe ik daar dan weer bij kom :P hadden we neit evenveel punten dat zij onderaan meer punten heeft?

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:39

Odiepaard schreef:
Trouwens Aman, jouw bilafdruk in de bak is gisteren nagedaan door iemand uit onze les, volgens mij is het record ruimschoots verbeterd!!!! _O- _O- _O-

Wieee??? En idd!! :D dat zou super zijn :D[/quote]

Huuuuuuh, Aman, wanneer was jij 'r afgevallen dan ? :(:)

&Joyce, wanneer weeeet je het ? :D[/quote]
haha al een hele tijd geleden :p van bram!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:42

Morgen wedstrijd! :)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:43

zpooo das niet niks! beterschap annemiek!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:46

Ja! Ik heb Miek ook nog even gesproken :) Maar wel vervelend man... Gelukkig niks gebroken etc.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:49

nou meides.. ik heb ook wat meegemaakt vandaag.. mijn boer had mijn scooter geleend.. maar uiteraard niet meer teruggebracht.. en ik had hem vandaag nodig (geen zin om te fietsen je kent het wel :P ) duuus ik mama gevraagd of ze me naar mijn broer zijn huis wil brengen.. en uiteraard wilde ze dat wel even voor haar allerliefste dochter doen :D duuuss ik met mama naar haar auto.. stappen in.. en ik kijk nog even naar mijn grote liefde (mijn eigeste oto :D ) die naast die van haar staat.. duss ik zeg tegen mijn moeder.. kijk nou.. zit der nou een deuk in mijn auto? dus wij stappen uit, zien allemaal deuken links voor, en krassen en zelfs mijn deur is een beetje verbogen! ik moest bijna huilen zo poedersuiker voelde ik me erdoor.. gister 180 x gestoken voordat ik eindelijk netjes in het vak stond.. en vandaag kom ik en allemaal deuken en krassen.. nou buurman komt naar buiten.. die had het allemaal zien gebeuren.. en wees de auto aan die de mijne had aangereden! en inderdaad.. mijn lak zat nog op zijn voorkant (hij stond een stukje verderop geparkeerd) wij bij de buren langs om te vragen of de eigenaar van de auto daar was.. maar die vind je natuurlijk nooit.. sta ik net op het punt de politie te bellen komt die @#$%$%(^$@##@&^^(&*) aanlopen! nou goed.. jaa sorry ging niet expres blablabla *je kent het wel* wij schade formulier invullen en al die oliebol.. appelflap wat heb ik een poedersuiker zeg! zo trots op mijn auto.. en helemaal naar de klote door een of andere debiel die niet kan rijden! pff.. ik doe zo voorzichtig.. maar dat haalt dus blijkbaar niets uit!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:50

eeeeeeenn! ik heb gisteravond aan annemiek gevraagd of ik mijn vaardigheid gewoon op wizz kan doen of dat ik op een ander moet.. en ze zei dat ik het maar gewoon moest proberen.. dat vond ik dan wel weer fijn :D

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:51

nu ga ik ff douche.. aankleden.. en klaar maken voort stappen :D want als je brak bent rijd je altijd het best heb ik me laten vertellen (haha of het is gewoon een goede smoes om de avond voor je wedstrijd niet thuis te hoeven blijven :D )

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:54

nog eeeeven over de merrieverkiezing.. heb het bestand thuis staan.. dus jullie zullen het even een weekendje zonder update moeten..

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 20:00

Morgen wedstrijd!!!! Ben er om 9.15 Steef... wij zijn er zoiezo met opbouwen dus!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:01

Ja! Kwart voor 10 bouwen we op ;) Ik ben er ook zoiets ;)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:04

O Balen aman! :\ Beter dat je die vent wel hebt gevonden! Anders was het helemaal klote geweest!

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 20:40

Zo, das balen zeg Aman. Je schiet er niks mee op, hebt er alleen maar last van. Maar wel gelukkig dat je die man getraceerd hebt. Nu kan zijn verzekering het betalen, en ziet jouw autootje er straks weer als nieuw uit (heb je niet nog ergens een deukje wat ze gelijk mee kunnen nemen? Dan heb je er ook nog wat aan).

Morgen ben ik er ook vrij vroeg. Moet er 2 vlechten.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 21:27

aatjuh12 schreef:
nog eeeeven over de merrieverkiezing.. heb het bestand thuis staan.. dus jullie zullen het even een weekendje zonder update moeten..

En daarna hoef je niet meer te tellen, want morgenavond om 24.00 u sluit de stemming :D ! Tot nu toe ziet het er goed uit!

Ik heb vanochtend weer les gehad met Vien, ging onwijs goed. We waren alleen wel een beetje heel erg nat, het bleef regenen....

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 14:54

Zo hahaha heb leuke foto's voor dit topic hahaha mijn mooie sliding voor de hindernis... :P ik dacht bij me zelf "Zitten blijven"

Ging dus uhmmmm.... slecht hahahah :P ben benieuwd naar me punten..

Ik moest van karin zeggen dat het goed ging bij haar hahahahaha nee hoor was echt zo!! :D

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 17:03

IK KON DE HELE DAG NIET OP BOKT!
ECHT NIET NORMAAAAL!
Maar nu doettie het weer joepie :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 17:12

WHOEHOOEEEE

EERSTE GEWORDEN MET FIIIII :+:

*Wat natuurlijk overduidelijk het beste paard van stal is*