Wie gaat er naar de KNHS instructieweken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 00:58

Zippo_M schreef:
Misschien een gek vraagje, maar ik ga met mijn paard naar de crossweek en mijn paard heeft voor ijzers heb ik op dit terrein stiften nodig? ( ik heb daar nl. nog nooit mee te maken gehad :Y) )

ze adviseren het wel om het mee tenemen, maar heb het vorig jaar ook niet gebruikt, volgens mij (bijna) niemand ;)

Break_sd

Re: Wie gaat er naar de KNHS instructieweken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 01:03

goh .. ik zou echt niet weten of in naar allround paarden zou gaan off allround ponyss...

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 01:16

XMaaiike schreef:
Zippo_M schreef:
Misschien een gek vraagje, maar ik ga met mijn paard naar de crossweek en mijn paard heeft voor ijzers heb ik op dit terrein stiften nodig? ( ik heb daar nl. nog nooit mee te maken gehad :Y) )

ze adviseren het wel om het mee tenemen, maar heb het vorig jaar ook niet gebruikt, volgens mij (bijna) niemand ;)

Met de normale crossles zijn ze ook niet echt nodig, het terreintje bestaat vooral uit zand.

Maar voor de SGW week zijn ze wel nodig. Je heb een speciale crossles voor de SGW mensen, die oa over het veld gaat.
En met de externe training is het ook wel handig.

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 01:21

Oke bedankt, dan weet ik dat ;)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 01:27

JorisDy schreef:
Waar bestaat de SGW week uit? Heb een pony en een paard en wil sowieso met mijn pony allround, maar in mijn allround week is ook SGW paarden.

Toen ik ging was het dacht ik:

maandag kennismakingsles & springen
dinsdag buitenrit dacht ik & eventing
woensdag dressuur & springen
donderdag externe training (& allround maakt hier lange buitenrit incl picknick, toen ivm die kwpn(?)keuring/dag)
vrijdag keuzedag (wal-les, dressuur (proef of probleemgericht), springparcours onder begeleiding)

xLisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 15:01

Sidera schreef:
Zoals het er nu uit ziet (qua bokt representatie) zal ik de enige zijn in week 11 allround pony's.

Haha, maar ik ben absoluut niet bang dat er weinig mensen komen want KNHS zit altijd heel snel helemaal vol toch?

Jij was toch op kamp bij Poelenburgh van 3 t/m 9 aug 2008? Daar was ik ook, ik herkende je op de foto uit je profiel :P

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 15:10

een vriendin & ik willen ook echt heel erg graag, maar wij rijden allebei NOG geen wedstrijden, ik kon er op de knhs site niet helemaal uitkomen dus nu is mijn vraag ; naar welke kampen kan je gaan als je nog geen wedstrijden gerden hebt? of is het dan helemaal niet mogelijk? (:

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 15:17

Je moet lid zijn van de knhs, dan kan je gewoon naar de allroundweek ;) Maar moet je wel lid zijn dus, weet niet hoeveel dat kost maar volgens mij niet zoveel..

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 15:19

Zodra je lid bent van een vereniging, wordt je (als het goed is, maar verenigingen zijn dit verplicht) automatisch aangemeld bij de KNHS en ben je dus lid ;)

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 15:52

@ anoukkk, Volgens mij kun je gewoon meedoen als je nog nooit gestart hebt. Tenzij je natuurlijk naar de M/Z dressuur zou willen ;)

Weten jullie misschien hoeveel deelnemers er per week zijn? Je zal wel heel snel moeten zijn met inschrijven, anders zit het vol...
Week 11B is populair, gezellig :j

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:29

Mag ik me ook hier melden? ik wil als het kan dit jaar gaan bij de Allround pony's, maar 't is nog niet helemaal zeker of ik mag gaan. O:)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:53

ik ben van plan om dit jaar ook naar de allround pony's te gaan.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:59

Harvest_Moon schreef:
Weten jullie misschien hoeveel deelnemers er per week zijn? Je zal wel heel snel moeten zijn met inschrijven, anders zit het vol...

75, dat is al heeel vaak gezegd :7

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:00

ik zou ook wel willen gaan maar wij kunnen(durven) totaal niet springen en zijn ook geen m/z dus die springlessen zijn voor ons niet van belang *zucht* waarom moet dat springen erbij en pas vanaf m specifiek dressuur?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:02

Jetske_ schreef:
Harvest_Moon schreef:

75, dat is al heeel vaak gezegd :7

75 in een week? is dat niet erg druk ofzo :P?

Ik wil dit jaar wel erg graag heen. Maar hoe gaat het opgeven precies, wat dat is echt iets wat bij mij fout gaat :+

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:04

Om het veelzijdig te houden ;) Er gaan veel jonge kinderen heen, laat die maar eens 10x per week dressuren, willen ze nooit meer heen :P (En ik al helemaal niet :P)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:06

@ mods (geen idee of die dit lezen?) Is het geen idee om een FAQ voor de instructieweken te maken? Er worden veel vragen erg vaak gesteld (hoeveel deelnemers, moet ik startkaart hebben, hoe gaat het inschrijven en ga zo maar door..)

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:39

xLisaa schreef:
Sidera schreef:
Zoals het er nu uit ziet (qua bokt representatie) zal ik de enige zijn in week 11 allround pony's.

Haha, maar ik ben absoluut niet bang dat er weinig mensen komen want KNHS zit altijd heel snel helemaal vol toch?

Jij was toch op kamp bij Poelenburgh van 3 t/m 9 aug 2008? Daar was ik ook, ik herkende je op de foto uit je profiel :P

Ja inderdaad! Wat grappig :D Toen had ik nog geen eigen paardje, die heb ik 2 of 3 maanden later gekocht.
Ga jij dit jaar naar KNHS? Welke week?

annedrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:12

Ik wil dit jaar ook graag weer heen! :))

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 21:00

Hoi,
ik heb een vraagje.
ik wil al heel lang naar KNHS Kamp
maar ik ben 11 maar best wel heel fanatiek.
dus wil niet naar dat kinderkamp ofzo
maar als je naar dat trainingkamp ofzo gaat dan zit je wel direct bij de groten.

wat zou ik doen?

Ik zou dan Sgw doen.
dan moet je volgensmij bij de grooten

bente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 21:10

MaritBoogie welke week bedoel je eigenlijk? :)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 21:23

maritboogie schreef:
Hoi,
ik heb een vraagje.
ik wil al heel lang naar KNHS Kamp
maar ik ben 11 maar best wel heel fanatiek.
dus wil niet naar dat kinderkamp ofzo
maar als je naar dat trainingkamp ofzo gaat dan zit je wel direct bij de groten.

wat zou ik doen?

Ik zou dan Sgw doen.
dan moet je volgensmij bij de grooten

Ik ga sinds 2006 naar de SGW week (vorig jaar niet, zat vol :( ) En elk jaar werden de kindjes jonger ;) Wil dit jaar ook niet meer naar die week toe, omdat het gemiddelde er mss rond de 13? ofzo ligt, en ik me toen ik 16 was al oud voelde :oo Nu ik 18 ben heb ik daar helemaal geen behoefte meer aan. Dus die oude mensen vallen wel mee hoor!

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 21:36

oohh,
oke
word januari 12

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 22:37

Twijfels tussen Poelenburgh en KNHS worden bij nu echt steeds groter... Een week intensief SGW lijkt me echt prachtig ! God wat is het lastig...

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 22:48

fienaaa schreef:
Twijfels tussen Poelenburgh en KNHS worden bij nu echt steeds groter... Een week intensief SGW lijkt me echt prachtig ! God wat is het lastig...

Ik ben naar beide geweest en het is allebei super leuk :j
Maar KNHS heeft je gewoon veel meer te bieden!