Ik ben vandaag vrij. Zo maar eerst even ANW leren daarna lekker naar stal!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen je er bijna voorover af viel zaten wij met z'n alle in de kantine o o o pas op!! hahaha maar je bent blijven zitten.

Ook de nieuwe, die er sinds gisteren is (een antieke BWP) ging ij zowat te lijf gisteravond
De stalbaas denkt dat hij de leiding heeft overgenomen doordat hij steviger gebouwd is dan de rest, als een "betonblok" zei hij. Jaja, vetblok eerder maar goed
Doordat hij nu de baas is vreet hij ook het meest van het kuil, en ik heb nu al medelijden met mezelf als ik bedenk wie dat er allemaal af mag gaan rijden
Gisteren heb ik wat-is-het-nog-lekker-lang-licht-foto's gemaakt, die zal ik vanmiddag of vanavond thuis wel even uploaden.xandra88 schreef:Goedemorgen!
@ Ashley het zag er ook erg leuk uit. De eerste paar sprongen die zo laag stonden daar draafde hij gewoon overheen echt een geweldig gezichtToen je er bijna voorover af viel zaten wij met z'n alle in de kantine o o o pas op!! hahaha maar je bent blijven zitten.....

hestejente schreef:Hoi!
Zo, Suus en Marloes lekker gereden in de les, mooi zo! Marloes, vos heeft precies datzelfde probleem, hij stapt en draaft te gehaast omdat hij weinig balans heeft en dat proberen de lesgeefmevrouw en ik nu ook op te lossen met wijken op de volte en tempowisselingen. Hij heeft geen ijzers dus zijn hoeven slijten ook verkeerd af als hij zo dribbelig loopt
Ik moet jullie trouwens iets schok-kends vertellen! Mijn mutsige paardje is sinds gisteren leider van de kudde waar hij nu in staat! HIj heeft beslag gelegd op de enige merrie en de andere ruinen mogen echt niet bij haar in de buurt komenOok de nieuwe, die er sinds gisteren is (een antieke BWP) ging ij zowat te lijf gisteravond
De stalbaas denkt dat hij de leiding heeft overgenomen doordat hij steviger gebouwd is dan de rest, als een "betonblok" zei hij. Jaja, vetblok eerder maar goed
Doordat hij nu de baas is vreet hij ook het meest van het kuil, en ik heb nu al medelijden met mezelf als ik bedenk wie dat er allemaal af mag gaan rijden
Gisteren heb ik wat-is-het-nog-lekker-lang-licht-foto's gemaakt, die zal ik vanmiddag of vanavond thuis wel even uploaden.
Roos lekker een dagje vrij, geniet er van!
verveel mij een beetje. Het is erg rustig vandaag. Dan is het ook nog eens lekker weer en zit ik hier tot 17.00 binnen achter mijn computertje....
Samen met z'n merrie
Zoekt hier iemand nog een bijrijdpaard?
Paardje kan wel wat beweging gebruiken. Ik zal morgen eens voorstellen om 'm tijdelijk apart te zetten op een ander stuk als er kuil ligt, dan kan de rest ook nog wat eten.
Sefja (die IJslander van Mirte) die gaat vaak tölten om eronderuit te komen, Mirte kreeg Sefja toen we allebei 10 waren. Vonden we zo lekker zitten dat we Sefja gewoon door lieten tölten, wat we haar toen hebben laten doen moet er nu dus weer uit 
Heb toch geen hw 

Mirte is nou niet echt serieus met 'r bezig
(Ze zegt dat ze toch geen dressuurwedstrijden wilt rijden) Dus mevrouw mag bijna alles, toen ik van 't zomer Sef moest rijden omdat Mirte weg was was dat wel ff wennen
Ineens moest ze meer dan alleen maar door het weiland scheuren
Gelukkig ging je toets goed.
xandra88 schreef:Nou zeg dat energie voor 10..... Daarbij komt ook nog dat ze hengstig is!
Wie is nou wie hierboven en welke is van jou en welke van Tessa?
Naja nu heeft ze er bijna geen last meer van. (afkloppen)