Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen duurt het nog zo lang. Olijkje schreef:_Patriciaa schreef:ruiterbewijs bij KNHS of FNRS maakt echt niks uit!
ruiterbewijs is gewoon ruiterbewijs
Ik heb hem gehaald omdat het hier (in 't gooi) al verplicht is.. en de verzekering natuurlijk...
aha, hebben we hier te maken met een gooische vrouw!?
![]()
oliebol zeg mijn opmerkingen worden ook steeds fouter..

(ookal heb ik af en toe een vreselijk rollende r
)
Liseef schreef:Hier vieren we geen carnaval
We hebben vandaag verklaard dat we al klaar zijn voor de JT, met Eef's conditieAlleen duurt het nog zo lang.

maar die weet het nog niet zeker _Iris_Iris_ schreef:Liseef schreef:Hier vieren we geen carnaval
We hebben vandaag verklaard dat we al klaar zijn voor de JT, met Eef's conditieAlleen duurt het nog zo lang.
Iris is nog in betere conditie dan ik had gedacht
en miss gaat ze met meisje waarvan ze is de week ervoor ook mee als eigenmaar die weet het nog niet zeker
Liseef schreef:Hier vieren we geen carnaval
?
een goede vriendin van me is zelfs al gegaan toen ze 11 was 
Liseef schreef:_Iris_Iris_ schreef:Iris is nog in betere conditie dan ik had gedacht
en miss gaat ze met meisje waarvan ze is de week ervoor ook mee als eigenmaar die weet het nog niet zeker
Oke, blijft Iris dan tussen die weken op 't Reelaer staan?
Wel fijn dat haar conditie beter is dan je verwachtte in elk geval
Farah_ schreef:Tegenwoordig is de minimumleeftijd vanaf 14, maar 'vroeger' was het inderdaad vanaf 12. Vandaar dat er nu ook nog kinderen van 12 en 13 zijn, want het is natuurlijk een beetje vreemd om (als die vorig jaar al zijn geweest) nu te zeggen dat het ineens niet meer mag
leuk dat je ook op bokt zit, in welke weken ga je denk je begeleiden?