Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!
! Slechte dierenarts !
, jongens zijn echt worsten
Iriis_ schreef:![]()
![]()
![]()
Doet me weer denken aan de roze handboeien van Sabrina voor Daan... Weetje nog Maaike?!
. 
Maaikeee schreef:Ghehe idd lekker opmerking sabrien!![]()
Jeetjee ik was vandaag echt ff niet lekker geworden op school!
We moesten voor bio in een of andere geotruck ( grote vrachtwagen die kon worden opengeklap met technische snufjes) opdrachte maken over het klimaat..het was al beetje benauwd maar opzich wel te doen.
Maar na half uur kreeg ik het steeds warmer, op gegeven moment beetje duizelig en ik zei net tegen een vriendin:
ik ga echt ff naar buiten, en toen opeens werd het helemaal zwart voor me ogen en begon ik te trillen..Hoorde alleen wat stemmen, bleek helemaal wit te worden. Snel naar buiten gebracht, zitten en wat drinken en toen ging het al weer.
Maar was wel ff eng! Vooral omdat ik der 'nooit last van heb gehad..
Najah ff in de gaten houden, nu gaat het wel weer goed beetje hoofdpijn allee nog.
Melanieetjuh schreef:Aglona of Rox wel..

.
Maaikeee schreef:Ghehe idd lekker opmerking sabrien!![]()
Jeetjee ik was vandaag echt ff niet lekker geworden op school!
We moesten voor bio in een of andere geotruck ( grote vrachtwagen die kon worden opengeklap met technische snufjes) opdrachte maken over het klimaat..het was al beetje benauwd maar opzich wel te doen.
Maar na half uur kreeg ik het steeds warmer, op gegeven moment beetje duizelig en ik zei net tegen een vriendin:
ik ga echt ff naar buiten, en toen opeens werd het helemaal zwart voor me ogen en begon ik te trillen..Hoorde alleen wat stemmen, bleek helemaal wit te worden. Snel naar buiten gebracht, zitten en wat drinken en toen ging het al weer.
Maar was wel ff eng! Vooral omdat ik der 'nooit last van heb gehad..
Najah ff in de gaten houden, nu gaat het wel weer goed beetje hoofdpijn allee nog.
Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:
Alsof het om het halen gaat?
Heb liever een heerlijk gereden proef zonder winst dan een k.lote proef met winst.
Maarja, nou breide we het onderwerp wel weer heel erg uit!
Je kan het blijven proberen, maar ze komen er nooit(heel afkrakend
)