Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben er nog een x afgevallen
niet hard ofzo
maarja
Het land was ook te nat.. In galop glee ze soms weg. Dus ik heb denk maar een half uurtje gereden. Robin heeft volgens mij wel minder last van ze rug. Of hij liet het minder merken(even gevoeld) Hij deed nog wel oren in ze nek en klein beetje in de lucht happen (1 of 2 keer) maar niet meer willen rennen en bokken enzo.. Dus even in de gaten houden.. Hij staat nu denk zo'n 3/4 weken op 'rust' nouja hij is in die tijd niet gereden
Leuk om hem weer keer te zien Kobus
:D
?
Maarja ik rij ook niet echt meer
Maar aangezien ze zegmaar al 3/4 weken niet is gereden ben ik er toch maar even opgegaan... omdat ze anders helemaal geen beweging meer krijgt
gewoon ff zonder zadel, veel gestapt vooral. maarja
Uit ervaring zeg ik dat je haar niet te lang stil moet zetten want de vorige keer dat dat gebeurde was die ook heeel druk enzo (vandaag ook trouwens
)
Dus als ze geen zin meer heb doet ze het ook niet meer en gaat ze stilstaan x ) En dan kan je doen wat je wil
maar ze doet het echt niet x ) lange lijnen heb ik eigenlijk nog nooit aan gedacht
. Dat is longeren zonder lijn, met een vrijwerktouw. Wat ik eigenlijk vaak doe met een gewoon halstertouw
Nouja op het moment ben ik poging aan het doen tot Vrijheidsdressuur zegmaar
Kusje geven enzo
Maar ze willen alleen maar het snoepje zonder er wat voor te doen
Dus dat moet ik nog even oefenen
! Alleen niet zo goed voor beweging. Vrijspringen is ook altijd heel erg leuk om te doen
En robin laat ik voorlopig niet lopen ivm zijn rug 
en ze krijgen dan wel beweging.
en natuurlijk wilde ik dat
en zij gelukkig ook
Maar dat vindt jy niet 
Zoleuk vin ik mus niet
Maar aan de andere kant snap ik wel want het is je lieveling
Stef_Winston schreef:Robin is liefMaar dat vindt jy niet
Man ik snap echt niet dat je het leuk vindt hem zovaak te rijdenZoleuk vin ik mus niet
Maar aan de andere kant snap ik wel want het is je lieveling
.
! Hij staat nu tegenover Appie in de pensionstal
Waarom
er waren toch wel genoeg stallen? of zijn er weer nieuwe ofzo ? Stef_Winston schreef:OkeWaarom
er waren toch wel genoeg stallen? of zijn er weer nieuwe ofzo ?
Dats niet leuk
maar ik ga zaterdag denk gelijk maar op Optimaal
Hoe dat zo
Ik optimaal en anders Manno
Stef_Winston schreef:MaxHoe dat zo
Ik optimaal en anders Manno
dus als ik niet op Musk mag, dan wil ik op Maxi 
Man ik wil echt een verzorgpaard
Want din en roob zijn te klein
En daar kan ik altijd nog komen. En het is te ver weg om vaker heen te gaan. Maarja, ik kan echt nergens wat vinden wat in Naaldwijk of De Lier is.
Stef_Winston schreef:Haha okeMan ik wil echt een verzorgpaard
Want din en roob zijn te klein
En daar kan ik altijd nog komen. En het is te ver weg om vaker heen te gaan. Maarja, ik kan echt nergens wat vinden wat in Naaldwijk of De Lier is.

Echt leuk
Stef_Winston schreef:Ja dat zei jeEcht leuk