Hahaha, waarom was je alleen al een schiderscursus aan het bekijken?
Tja me vader had het aan staan... En ik vond het wel fasinerend hoe die man in denk 30 min een heel schilderij maakte.... En het zag er zo makkelijk uit.... Zou mij nu weer niet lukken (gebrek aan ervaring denk...)
Precies, ik kan ook best in een kwartiertje een schilderij maken hoor. Of het mooi is . . . . (volgens mij alleen zonde van m'n verf), maar goed. Leuk zo'n cursus.
Het zag er nog mooi uit ook . Gewoon een bos in de wintertijd zeg maar.... Met dennebomen (denk dat ie daar niet eens een minuut over deed) en een riviertje.... Tja alleen het hutje paste dr niet bij en ik vondt één van de bomen te blauw . De ander was gewoon net alsof er sneeuw op lag .
Ach, wat is de kunst? Het ligt er maar aan wat mooi is Die man die jij nu beschrijft ken ik volgens mij wel... alleen ben ik z'n naam kwijt. Er was laatst iemand op UK die volgens zijn stijl een schilderijtje had gemaakt.
gisteravond was saai, ik zou film gaan kijken met vriendinnen en misschien nog naar de kroeg. Kom ik bij die vriendin blijkt het niet door te gaan ,er konden er te veel niet. Had ze een mailtje gestuurd, maar ja, op zaterdag heb ik geen tijd m'n mail te kijken Ik had om half één nog weg kunnen gaan, maar goed, het is best een stuk fietsen in m'n eentje naar Lisse
Ja, nog wat rond gebeld, maar zo op het laatste moment hebben de meeste toch al iets anders afgesproken. Dus tja,
Goede boeken uhm... - Alles van Diana Gabaldon (de Reiziger Serie), maar die zijn dik, dus daar moet je wil inkomen. -Boeken van .... Jane Green (Het gras is groener heet het geloof ik, over een singel vrouw in Londen die ruilt met het leven van een getrouwde Desperate housewife uit Amerika) Dat is denk beter door te komen en super grappig. - My Sisters Keeper van Jodi Picoult, die heb ik voor engels gelezen, maar er is vast ook een nederlandse versie. Echt een jankboek. - Voor ik Doodga. (schrijver is even zoek) Echt heel zielig, maar ook wel grappig en gewoon goed. - . . .