Een foto van een uitgemergeld paard ofzo.
Met daarop een tekst van "Hellup Eten !!!!!!!"
Liquita, ben je toen demonstratief met je armen vol hooi naar Xandra gelopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Xan, ga je ook een keer starten bij Bon Ami?

Tytje schreef:Hoi iedereen. Was weer gezellig zaterdagavond. Mijn trailer gaat binnenkort weg voor een onderhoudsbeurt. Hij staat natuurlijk buiten en dat vertrouw ik toch niet helemaal. Voordat ik Valentino erin zet, wil ik zeker weten dat alles goed is, met name de bodem.
xan schreef:Tytje schreef:Hoi iedereen. Was weer gezellig zaterdagavond. Mijn trailer gaat binnenkort weg voor een onderhoudsbeurt. Hij staat natuurlijk buiten en dat vertrouw ik toch niet helemaal. Voordat ik Valentino erin zet, wil ik zeker weten dat alles goed is, met name de bodem.
Niet alleen je bodem, kijk ook of je wielen meedraaien![]()
Heb je geloof ik al eerder problemen mee gehad.
. 

.xan schreef:Ja, erg jammer inderdaad.Jammer, de uitslagen staan nog niet op startlijsten.nl

LIQUITA schreef:Weet jij wanneer de volgende wedstrijden zijn bij Veldt, dus na 19 april?

smuidra schreef:winnitou schreef:Ja ondanks de regen was het lekker. Kon wel alle jassen wassen (en de rest van de kleding), alles lekker onder het zand.
Zelfde plek als vorig jaar, ander buren (lijken aardige mensen + 2 kinderen (meisje 5 jaar/jongen 7 jaar).
Nu de voortent er nog aan en de schuurtent opzetten. denk dat het meeste werk de vlonders maken is.
ga denk ik maar regelen dat rowan dinsdag tussen de middag bij iemand kan eten kan ik 's morgens heen. woensdag middag en dan heb ik ook nog donderdag, dan is rowan ook vrij. Wil natuurlijk wel met het mooie weer met pasen op de camping zitten (slapen kan ook wel thuis als het te koud is)
Doe je een beetje kalm aan...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik er nog laat is iedereen naar bed. Ga nog even CSI kijken van gisteren,![]()
![]()
val je vanzelf bij in slaap.
xan schreef:Tytje schreef:Xan, ga je ook een keer starten bij Bon Ami?
Lijkt me wel leuk. Wanneer ga jij dan ?? Kunnen we misschien samen ??
Ik moet het dan wel eerst overleggen met Tilly, want die gaat beginnen met
Xandra voor de kar. Dus die gaat waarschijnlijk veel weekenden naar de Veluwe.
Dus als het kan, laat het me dan zo snel mogelijk weten.
Lijkt me wel heel leuk.
xan schreef:Tytje schreef:Hoi iedereen. Was weer gezellig zaterdagavond. Mijn trailer gaat binnenkort weg voor een onderhoudsbeurt. Hij staat natuurlijk buiten en dat vertrouw ik toch niet helemaal. Voordat ik Valentino erin zet, wil ik zeker weten dat alles goed is, met name de bodem.
Niet alleen je bodem, kijk ook of je wielen meedraaien![]()
Heb je geloof ik al eerder problemen mee gehad.

Tytje schreef:De eerst volgende wedstrijd is 6 april en dan 4 mei. Heel makkelijk, digitaal inschrijven. Liquita, doe je ook mee? In de binnenbak kan Liquita nergens van schrikken, er is geen deur die opengaat en geen trap waar iemand op loopt.

winnitou schreef:Duim allemaal even dat het morgen mooi weer is, ga met mijn vader de voortent opzetten (de lamme helpt de blinde (of net iets anders)). Ga ook nog niet beginnen met de vlonder. Gaat woensdagmiddag gebeuren. dus als er nog iemand is die zin heeft om te schroeven dan ben je van harte welkom!!!!
xan schreef:winnitou schreef:Duim allemaal even dat het morgen mooi weer is, ga met mijn vader de voortent opzetten (de lamme helpt de blinde (of net iets anders)). Ga ook nog niet beginnen met de vlonder. Gaat woensdagmiddag gebeuren. dus als er nog iemand is die zin heeft om te schroeven dan ben je van harte welkom!!!!
Jakkes, hadden we net sneeuw !!!
Ik hoop voor je dat het verder droog blijft. Veel succes.
Tytje schreef:De eerst volgende wedstrijd is 6 april en dan 4 mei. Heel makkelijk, digitaal inschrijven. Liquita, doe je ook mee? In de binnenbak kan Liquita nergens van schrikken, er is geen deur die opengaat en geen trap waar iemand op loopt.
.