RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 21:39

Hahaha, ja de datum moet maar snel komen. Nu is het nog wel lekker als het zonnetje schijnt buiten. Het lijkt in het begin heel koud maar als je dan aan het werk gaat is het echt heerlijk!

En oja, nog vergeten te melden. :P Er was ook nog iemand afgevallen. Er zat een meisje op Nalah en we moesten de 2e keer met z'n allen galopperen. Ik hoorde Inge al een paar keer schreeuwen dat ze wat rustiger aan moest doen en niet zo ruw en hard moest doen en ik spring zo rustig aan op de volte en opeens zie ik Nalah in de hoek zich opkrommen en een sprint trekken! Toen kwam er nog een bokje bij en toen hing ze ernaast. Ik zag de oortjes van Kanjer alweer en ik ging maar op de noodrem voordat meneer gezellig mee ging doen. :P Ze had zich wel beetje bezeerd maar het was toch vooral de schrik. Toen moest er even een andere jongen op die een les na ons zou rijden, normaal rijd hij op nini/jelle formaatjes dus dit was nogal een overgang. :P maar hij was een beetje bang geworden, dus zodra nalah al één pas versnelde ging die op de rem. :+ En Inge al van; hij doet voor de rest niks. Op het laatst heeft het meisje Nalah nog wel zelf uitgestapt.

En heb nog steeds een blij/tevreden gevoel over vandaag. Heb echt zin om naar de manege te gaan en Kanjer helemaal te vertroetelen, echt wat een gaaf paard is het toch. <3 Zit er ook over te denken om misschien een privé les van Ini/Inge aan te vragen voor een half uur, om in dat half uur echt aan het werk te gaan en wat tips te krijgen om Kanjer goed actief te krijgen. ^^ Want Kanjer kan het echt allemaal maar volgens mij raakt die snel verveeld en ik weet af en toe niet hoe ik hem gefocust kan krijgen. Soms ga ik dan wat zig zag wijken, of stelling naar binnen maarja, om dat nu een uur vol te houden. :P Lastig,lastig. :P Maar nog genoeg te leren. :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 09:41

Zoooo, da's lang geleden dat ik hier geweest ben!
Klinkt allemaal heerlijk Mara! :) (Ben jou de laatste tijd trouwens ook wel 100x tegengekomen zeg :P)
Hier gaat alles ook superlekker! Rij nog steeds in Wateren, en ben nu bezig met een jong paard, Armando. Hij is nu 5 jaar, maar is pas een half jaar geleden beleerd. Ik moet hem nu samen met een meisje van de donderdagles doorrijden. Is echt een superleuk beestje, al is 't in de omgang een beetje een chagrijn :P (Z'n oren kunnen volgens mij alleen maar in de chagrijnstand, hihi. }:0 ) Is ook wel logisch, want hij is vroeger wat verwaarloosd geweest en vindt alles dus nog steeds een beetje spannend. Je merkt ook echt dat 'ie een enorme achterstand heeft. Hij is bvb in hele korte tijd al 5 cm gegroeid en hij komt (door dat groeien) geen grammetje aan. Hij is behoorlijk mager. (Hij krijgt wel ontzettend veel voer. Maar hij wordt gewoon niet dik...) Rijd hem nu ongeveer 4 maanden, en het is echt zooooooo leuk! Hij is van heel zenuwachtig en klierig naar ontzettend lief gegaan. Hij heeft nog steeds wel streken hoor, maar het gaat al beter :) (Hij wil nog wel heel graag op de linkerhand over de buitenschouder weglopen, maar dat komt wel goed :) ) Krijg hem nu lekker in de buiging en lekker los door z'n lijf. Het wijken vindt 'ie nog wel heel moeilijk. Hij wordt dan ontzettend loperig. Ik scheur dan echt de bak door, hihi. Nouja, ik werk d'raan, en heb d'r vertrouwen in dat 't goed komt :)
Gister was zoooooo'n fijne les! In het begin was 'ie wel wat teugelkreupel, maar moest 'm van Annemarie gewoon voorwaarts doorrijden en zo min mogelijk met m'n handen doen. Hij begon toen op een gegeven moment echt heerlijk in balans te lopen en te sjouwen. Meteen met het losrijden al wat kleine voltes en wendigen meegenomen, waardoor hij na 15 minuten al heerlijk begon te buigen en los kwam in zijn rug. Eerste galop ging wat hard, maar heb 'm maar even gewoon laten lopen. Hij vindt het nog ontzettend lastig om te verzamelen, dus heb 'm heel rustig wat teruggereden en wat in laten buigen op de voltes. Verder maar even gewoon laten lopen, hij komt vaak lekker los van de galop, dus eeeeeven z'n spieren op laten rekken. De tweede galop ging zoooooo lekker! Hij begon al wat te buigen en nam op de voltes lekker stelling aan. Moest wel goed m'n buitenteugel erbij houden, want hij wilde wel erg graag naar buiten weglopen. Heb 't opgelost door 'm wat kleinere voltes te laten draaien en meer binnenbeen te geven. In het wijken kwam 'ie wat minder lekker mee, hij gooide z'n hoofd in de lucht en zette het op een lopen. Pas na een paar keer sterk te hebben verzameld op de lange zijde, kreeg ik 'm voor elkaar.
Heb in de 4e galop nog wel even een mooie duik gemaakt, haha. Ik wilde een volte inzetten, maar z'n voorbenen gleden ineens weg naar rechts. Hij lag al bijna met z'n neus op de grond, dus ik hing ook ergens op half 7 :Y) Ik had echt zoiets van 'Hmmmm.... Hier ga ik niet meer op komen' :P Dus toen liet ik me maar vallen. Volgende week dus taart. Wat moet ik bakken?! :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 10:15

Hahaha, ja iedere keer in Meppel. :P Ik had wat afspraken bij de opticien voor lenzen, vandaar. ;) En het klinkt echt super leuk! En ook een super leuk paardje! Maar hoe in hemelsnaam kan hij zijn voorbenen kwijt raken op de volte. :+ Uhm, je kan een appeltaart bakken of gewoon een heerlijke kwarktaart maken (die zijn ook echt super lekker) of gewoon een cake. ^^

Anoniem

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 15:30

Oeh, klinkt superleuk, Marjolein! Fijn dat het nog steeds bevalt in Wateren en leuk dat je bezig bent met het doorrijden van een paard :) . Hoe gaat het met Ellert? Grappig dat jullie elkaar steeds tegenkomen, hihi.

En privéles op Kanjer, oelala. Doen!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:19

Komende vrijdag half 5 klim ik weer op een paardenrug. :):)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 11:38

Zo, voor een keer niet op Kanjer gereden. }:0 Maar dit keer op de mama van Kanjer; Fotty! Ik herkende haar eerst niet, ze is namelijk geschoren en ze ziet er zo anders uit. Maar het misstaat der niet. ^^ Ini had gezegd dat ze heel goed gepoetst was en schoon was, dus ik haal dat deken eraf en zie een kale fotty, ja zo kan ik me paard ook wel schoon houden. :+ Maar het enige dat dan niet geschoren was: hoofd, benen en manen zaten dan ook onder de modder. :P Nou de les, het ging niet helemaal lekker. Ze had behoorlijk het gas erop en ook de deur met de balk wilde haar opeten. :P Dan liggen er ook nog balkjes op de grond van de vorige les en ook die waren doodeng. :P Ze lagen precies op de gebroken lijn en rara wat we moesten doen van Inge, juist ja, gebroken lijn over de balkjes. De eerste keer gingen we er met een mega jump overheen :+ andere keren snapte ze het wel. Nou, toen de galop, ze had er erg veel zin in, echt in verzamelde draf en toen heel rustig in galop, om vervolgens eigenlijk weg te willen racen, maar dat kon ik nog tegenhouden. :P Echt heerlijk gegaloppeerd! Gewoon 'sit back and relax'. Nou, toen gingen we echt balkjes lopen, ging echt heel goed, echt perfecte ritme en goeie zweefmomenten. Toen wilde Inge dat we over een balkje gingen galopperen. Ik dacht al een beetje, o jeej, want ze werd echt heet van dat balkjes lopen. Maar ik dacht, oke we proberen het. Dus ik wil aanspringen, gaat dat hoofd tussen der benen, sprongetje hier sprongetje daar, hupsje hier hupsje daar. En Inge was bezig met de beugels van PM dus die kijkt om: Wat doe jij nou weer dan?! :+ Ze wordt helemaal vrolijk! Grinnik Grinnik. "Uh, ik sla deze ronde even over. Want ze was echt heel vrolijk, achteraf had ik het nog wel een keer willen proberen, want ik mocht uiteindelijk ook nog wel een keer alleen maar op dat moment had ik er niet de behoefte naar. :P

En volgende week gaat Eefje ook weer rijden! Ze moet waarschijnlijk wel meteen springen. :+ Inge vroeg aan iedereen op wie ze graag sprongen, iedereen natuurlijk paarden als nini, kanjer, partyman... 'Tamara, op wie spring jij het liefst?' "Uh, het klinkt vast heel raar maar Jelle vond ik echt super gaaf die ene keer met springen.' 'Oké. :P Ik heb 1 keer op Jelle gesprongen en hij werd zo'n ander paard! Normaal galopperen, super hoog eroverheen, voelde me voor het eerst een springruiter. :P Toen vroeg Inge nog op wie evelien het liefst reed, naja aangezien nini echt al 3 keer gekozen was zei ik maar dat je alles wel leuk vond behalve Rallywood misschien, dat je hem opzich wel leuk/lief vind maar dat bokken wat minder. Inge zo heel gemeen; ja maar RW vind springen heel leuk! Evelien-RW. :P Maar we zullen zien.. het kon ook wel pas over 2 weken, aangezien we wss wel met teveel mensen zijn anders. Maar we zullen zien. ^^ Ben benieuwd!

En oja, Truemaid blijkt tijdelijk bij ini te staan omdat Kiki in het buitenland stage loopt, ik liep even door de nieuwe stal te kijken en ik kijk naar haar, 'huh, wie is dat nou weer. Niet Livius want die staat er naast, ook niet Vigilant ofzo en ook geen ander onbekende 2/3 jarige. Bleek het Truemaid te zijn. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 15:24

Hahaha fantastisch verhaal over jou en Fotty! :D Fotty en springen inderdaad :') . Ik heb ook een keer een les op Fotty gereden toen ze niet meer mocht springen omdat ze drachtig was ofzo, maar de rest ging wel springen. Nou, Fotty ging helemaal los }:0 . Bokken, springen, huppeltjes, alsof de hele bak vol stond met onzichtbare hindernissen, hihi. Gek paard. Maar ze werd er wel heel fijn van :j

Haha, gemene Inge }> . Ik op Rallywood springen, hihi. Komt allen kijken en neem vooral camera's mee, wat dit wordt De-Leukste-Thuis bloopermateriaal :+ . Ik kan niet goed springen, heb al eeuwen niet meer gereden en kan Rallywood nog steeds niet netjes bokloos zijn rondjes laten lopen (kan zijn middendraf geloof ik niet eens uitzitten :o ), laat staan dat ik er op kan springen, haha! :D Maar op wie ik dan ook maar mag en of we echt gaan springen of niet, ik kan niet wachten! :D

En wat leuk dat Truemaid er even tijdelijk staat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 20:20

Oh huh, ik even nie snap nie. Is het nou komende vrijdag of die daarna? :')

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 20:40

Hahaha nee komende vrijdag rij jij mee maar Inge wist nu niet zeker of we dan gingen springen of de week erna. Want als jij ook mee rijdt kan het zijn dat we met z'n negenen zijn en dan is een binnenbak voor een springles wel erg klein. Maar het kon zijn dat mensen nog gingen afzeggen of blablablabla.. maar wij rijden komende vrijdag. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 22:11

Hihi nou, ben benieuwd... :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 22:23

En ja hoor we gingen springen! Toch op Kanjer maar het was echt verrassend leuk! Iedere keer wanneer ik eraan denk verschijnt er een enorme smile op me gezicht. Hij was echt heel braaf wat ik niet had verwacht ivm het weer. Het leek af en toe echt alsof het dak er ieder moment kon afwaaien en dan ook nog springen en nog meer fotty paardjes in de bak.. maar ze gedroegen zich allemaal voorbeeldig en vond het echt super leuk. :D

Nog spierpijn eef? :+ En in de kerstvakantie gaan we nog een keer hé! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:35

Jaaa, Kanjer ging echt supergoed! Geen gekke dingetjes gelukkig, ondanks die harde wind :) . Haha, moest wel lachen op Partyman :D . Die was een beetje aan het kloten en schoot steeds langs de hindernis, maar toen hij uiteindelijk wel moest springen, toen sprong hij bijna naar de maan over een hele lage hindernis, mhihi! Knap gereden van Tom vond ik :j

En jaaa, heb behoorlijk spierpijn, hihi! :D Maar het was het waard, het was weer superleuk! Ik mocht gelukkig op Nini, het ideale paardje voor iemand zoals ik met gebrek aan springtalent :P . Ik hoefde alleen maar te zitten, Nini vond het hartstikke leuk dus die gaat vanzelf. Ik moest wel weer even wennen maar het voelde heerlijk vertrouwd :) . Vond het leuk om alle paarden weer even te kunnen zien :) En ja, Kerstvakantie wordt 'm weer! :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 19:59

Wat heb ik H-E-E-Rlijk gereden! Het was in het begin wel héél koud maar toen we eenmaal bezig waren warmde ik snel genoeg op. Ik mocht, *suprise suprise* Kanjer en ik had er zin in. Ik zou en moest het snel warm krijgen dus hoppa, gas erop. :P Hij kwam al lekker snel los en ging heerlijk lopen. De galop, woowie, verzameld, netjes ontspannen en rond de bak door. <3 Maar ik loop beetje tegen het 'probleem' aan dat ik dit 'gevoel' niet de hele les kan volhouden op de één of andere manier. Op gegeven moment kak ik en Kanjer een beetje in en ik probeer hem dan wel weer actief te krijgen maar dat wil niet altijd en wil het wel dan kakken we weer snel in. Weet niet of het eraan ligt dat we een uur rijden en dat het misschien gewoon 'teveel' van het goede is (Kanjer is ook de jongste niet meer, hijs al 17 natuurlijk ^^ ) of dat ik gewoon iets fout doe. Volgende keer maar meer op letten en vragen aan Inge wat ik eraan kan doen. Maar al met al, wel echt heerlijk gereden! En dat koppie van hem in de stal, ik gaf hem een worteltje en hij was helemaal gelukkig. :D Over 2 weekjes weer! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 14:33

Hihi ik krijg weer helemaal een deja-vu van de roze-wolkjes-les :D . Wat merk je dan precies? Word je zelf moe? Misschien moet je maar met mij gaan hardlopen in Grunn, conditie opbouwen! ~~}> Denk dat Kanjer het prima kan volhouden, die loopt toch ook wel eens 2 uurtjes op een dag?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:44

Hahahahaha, NEE niet hardlopen! Heb daar echt een broertje dood aan. :P Wat ik precies voel.. hmm, ik begin bijvoorbeeld heel actief, meteen goed aan het been proberen te krijgen. (Niet reageren= tik) veel figuren rijden om hem los te krijgen en alles maar op gegeven moment wil het allemaal niet zo soepeltjes. Dan is die toch niet zo lekker aan me been als ik wil en moet ik dus maar constant bijdrijven/ tik geven. En daar wordt ik dan weer moe van.. :P Ik zou Kanjer graag weer een keertje met spoor willen rijden, heb dat ooit 1 keer mogen doen en omg, wat was die toen fijn! Maar vind het ook een beetje arrogant overkomen om dat te gaan vragen plus misschien is dat wel helemaal niet de oplossing. :P Maar ik denk dat het probleem is dat die gewoon niet constant goed aan me been is. In het begin wel maar op gegeven moment wordt ik moe van het bijdrijven en dan kak ik een beetje in. :P Maar dit is ook niet altijd het geval, want toen we gister eerst moesten versnellen op de lange zijde en vervolgens heel langzaam moesten draven doorzitten. Hij liep echt heel netjes langzaam, niet sloffend maar goed actief en als ik dan weer 1 keer been erbij deed ging die ook meteen een versnelling hoger. Heel fijn gevoel is dat <3 maar op dat moment was die dus wel goed aan me been. Denk dat ik gewoon meer overgangen moet rijden. Maar vind dat altijd nogal lastig in de les zelf, ik kan moeilijk opeens in stap gaan. Doe het soms wel eens op de binnenhoefslag maja, als dan iemand opeens een volte gaat rijden.. lastig,lastig. Maar we moeten nog vrijrijden in de kerstvakantie en dan kies ik Kanjer en wil ik dit wel eens uitproberen. (De veel overgangen rijden en dan ook al vroeg stukjes galop, merk altijd dat die daar wel lekker los van wordt en goed aan me been maja, kan moeilijk opeens weggalopperen in de les. :+ )

Maar hoop dat ik volgende keer weer op Kanjer kom (wat ik eigenlijk wel verwacht, tis ondertussen me vaste paardje geworden, iedereen vroeg gister ook of ik niet op een ander wilde, dat mocht namelijk ook, ik mocht zelf beetje kiezen, maar heb uiteindelijk toch gewoon weer voor Kanjer gekozen. :Y) Wil eigenlijk wel een keer op Okke maja, daar hadden ze gister niet opgerekend. Ik had me ook bedacht in de trein dat Injoy wel een keertje leuk was maja, die liep al een les. Dus dan gewoon weer Kanjer, ook totaal niks mis mee. :D ) En dan meteen om advies vraag zodra het wat minder gaat. Had er gister niet echt een gedacht omdat het over het algemeen al een stuk beter ging, maar loop nu dus beetje tegen het 'probleem' op dat de impuls soms beetje te zoeken is. ^^ Maar wie weet, gaat dat de volgende keer beter. :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 20:23

maar overgangen hoeven natuurlijk niet perse een versnelling te schelen, je kan ook naar een midden draf of een verzamelde draf, zit je al snel minder mensen in de weg :j

klinkt weer leuk!
mis het echt die manege..

hoe is het nu met melina? :o

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 20:27

Nee oké dat is waar. Maar om hem actief te houden en de achterhand er goed onder te krijgen is een overgang van stap naar draf toch wel een belangrijk onderdeel. Soms gaat die overgang echt toppie maar soms is het echt, drijf,drijf, snelle stap en dan een keertje draf. Al heb ik daar ondertussen wel genoeg van en geef ik hem meteen een tik zodra die niet na minstens 2/3 passen in draf zit.

En hoe het met melina is, hmm heb der gister nog gezien in stal maar meer ook niet. Ik was al helemaal verbaasd dat Urchin er niet meer was. Die is afgelopen zomer ingeslapen omdat hij gewoon niet beter werd. Ben niet zo actief meer betrokken bij het paardengedeelte merk ik ondertussen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 20:31

_Yasmine_ schreef:
klinkt weer leuk!
mis het echt die manege..

hoe is het nu met melina? :o
Kom een keertje langs! Ik rijd er ook al een tijd niet meer maar, ik kom af en toe ook nog even een uurtje rijden :j . Hoe het met Melina gaat kan ik moeilijk zeggen want ik kom er ook nauwelijks, maar de laatste keer zag ze er goed uit :) . Fantastisch paard, he?! *D

_Mara_ schreef:
Maar we moeten nog vrijrijden in de kerstvakantie en dan kies ik Kanjer en wil ik dit wel eens uitproberen.
Wieuw! :):) Vast wel! Juist omdat je 'm zo vaak rijdt kun je ook lekker aan dingetjes gaan werken! :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 20:40

Ja dat is wel heel fijn dat ik eigenlijk altijd op Kanjer rij, je kan tenminste aan dingen werken. ^^ En iedere keer gaat het eigenlijk wel een beetje beter. Ik kan hem nu bijvoorbeeld gewoon netjes de bak door laten galopperen en verschillende figuren rijden. Terwijl die eerst maar al te graag de hoeken afsneed en me half uit het zadel trok. :P Hij begint nu zelfs langzaam aan wat naar beneden te komen en goed 'verzameld' te galopperen maar dan wel met nog genoeg sprong erin. ^^ En ben ook totaal niet meer bang voor hem. Toen wij vorig jaar in de winter samen binnen vrij gingen rijden, jij op Injoy en ik op Kanjer toen dacht ik nog wel: *slik* Kanjer en vrijrijden is meestal er naast belanden van de kindjes die ik er op heb zien vrijrijden :P en dan ook nog in de winter. Maar dat ging helemaal goed, lekker buiten rijden en zonder gezeur langs het huisje. Of naja, hij wil nog wel eens mieren maar desnoods schop ik hem er bij wijze van spreke langs. Het enige 'struikelblok' was het springen nog maar dat is sinds die springles ook helemaal weg. Nee, ik durf bijna alles wel te doen met Kanjer. En met bijna alles bedoel ik dat ik er niet mee naar buiten durf. :P Weet nog wel dat Lianne paar jaar terug ermee naar buiten ging om te kijken voor kamp of dat misschien wat werd, nou die lag er al naast toen ze net het erf af gingen. :P Maar oké, dan kan dat helaas niet maar springen en dressuur kan die als de beste en ik ben ondertussen wel voorbereid op zijn streken. :D

EDIT: En oja, ik heb bij de AH vrijgevraagd voor de week na kerst, dus na 26 december. Heb gister ook gevraagd of het dan mogelijk was om vrij te rijden en dat was waarschijnlijk geen probleem volgens Inge. Dus de grote vraag is: ben jij dan ook toevallig in Drenthe en wanneer zou jij kunnen? Dan kan ik dat volgende keer misschien proberen te regelen. Tis trouwens nog de vraag of ik wel echt vrij krijg bij de ah maar anders meld ik me gewoon ziek hoor. Ik kan de maand erna iedere dag werken dus ze mogen niet zeuren. :P En oja; voorkeur op wie je zou willen rijden? Want dat gaan ze wss weer vragen. En bij jou weet ik het nooit omdat je altijd zegt dat je iedereen leuk vind. :P Ik weet dat je RW minder vind en ook Bram en Oppy heb je niet echt een klik mee. Maar misschien zeg je na de springles van; ja, ik zou heel graag op ... willen. :P Kan me herinneren dat PM je leuk leek toen ik vertelde dat de beginnertjes er ondertussen zelfs opreden en dat die dus wel wat gekalmeerd is in zijn streken. :P

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:02

het is voor mij nog al moeilijk gewoon even langs te komen, het is namelijk 2 uur met de auto, en ik heb geen rijbewijs :o
moet het dus voorlopig met jullie verhalen doen,.

wie is urchin? de naam zegt mij eigenlijk niet zoveel..

ik vind melina een goddelijk paard, twee jaar geleden met kamp veel op gereden,. dit jaar kwam ik terug naar kamp voor melina, is ze kreupel, takke beest :Y)
gelukkig was er pommetje (weet iemand de echte naam? :o )?

eehm tamara ik ga zo even je nieuwe lap tekst,.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:09

Hahaha, ja dan kom je niet 'even' langs. Urchin was het dressuurpaard van Marjolijn, machtig mooi gitzwarte ruin. Maar hij had heel wat gedoe met zijn benen en het werd gewoon niet beter dus hebben ze hem ingeslapen. Echt heel zonde! Want hij kon zooo machtig mooi lopen!

Hahaha en dat is wel een domper, had ik ook bij me 'laatste' les. (voordat ik zou gaan studeren in Grunn) Ik zou op Kanjer mogen, was die ook kreupel. :P En ik heb geen idee wat de echte naam van Pommetje is. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:18

Tja, dan wordt het vrij lastig inderdaad! :P Ga je komende zomer weer op kamp? Dan heb je in ieder geval weer iets leuks om naar uit te kijken :D Geen idee wie pommetje is, mhihi. Hoe ziet die er uit? Ruin? Merrie? Urchin was een mooi, groot, zwart dressuurpaard van Marjolijn, stond in de nieuwe stal :) . (wist niet/was vergeten dat 'ie was ingeslapen... Maar had geloof ik een venijnige peesblessure :/ )

Ik ben na 26 december ook in Drenthe, ik heb dit jaar besloten om mijn verjaardag niet in mijn eentje in de UB in Groningen te vieren :+ . Dus dat kan prima! En op wie ik wil, pffff. Het maakt me echt niet uit, maar om het je niet te moeilijk te maken toch even een lijstje voor je dan. Ik vind alle friezen supertof, Islotti, Fotty en al haar kinders :P , Injoy...
RW, Oppy, Bram en Bravour vind ik ook wel leuk maar best lastig, dus ik wel er wel op maar dan het liefst in een les :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-11-10 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:19

Damn, mara was eerder :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:32

loveshadow schreef:
Damn, mara was eerder :P

Hahaha, jammer dan. :P Oké, iedere dag is wel een optie dan. Zal het over 2 weekjes eens voorleggen. (En zal het lijstje meenemen. :P )

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:02

Afbeelding
dit is pommetje (het karrepaard :+ ) , stond er denk ik alleen van de zomer..

ik denk dat ik dan al weet wie urchin is :j

of ik nog naar kamp ga, ik weet het niet, in ieder geval niet met dezelfde groep. er is onderling best veel drama en ruzie geweest (ben dan ook heel de week alleen in de stallen geweest). maar ik leer er wel heel veel dus misschien dat ik in de andere week ga, even afwachten of de mensen van vorig jaar wel weer gaan :)
ik zou ook niet weten hoe ik het anders moet doen, al had ik in de buurt gewoond was ik daar wel wekelijks gaan rijden :j:j