Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

woww
!
Aluwel ik nu ook niet echt veel les heb
Vet veel lessen vallen uit
) Maar ik heb wel ff weer zin in vakantie!
) en dat was echt grappig met haar want ze ging bijna altijd met aanspringen bokken
ze vond het wel moeilijk en ze had het twee keer gedaan maar heeel kort! Maar sabrina vond het wel goed en ze was blij dat ze mij erop had gedaan omdat ze niet iedereen nog kende ! Ze liep ook best wel ontspannen (niet denkend aan dat schuddende hoofdje
)
maar eigenlijk vond ik haar niet zooo heeel druk vergeleken met twingo in het begin
. Ik snap alleen niet dat je dat nu al hebt moeten doen... beheerst Worlino de gewone galop wel? ach ja...fallenangel3 schreef:Contragalop heet dat kirsten. Ik snap alleen niet dat je dat nu al hebt moeten doen... beheerst Worlino de gewone galop wel? ach ja...
Sabrina is toch die blonde? Met een bruin eigen paard? Ze heeft vroeger ook les gegeven?
Maar goed.. Als je dat soort dingen met de les gaat doen ligt het wel anders..
hahaha
Dat is die Sabrina

saroanda schreef:Jill Mansell, Niet storen.
Lekkere chicklit
fallenangel3 schreef:Welke boeken lezen jullie?

Liisette_ schreef:Ik heb ook twee boeken gelezen van Jill ! Echt heel erg leuk om te lezen!
Net ff van blz 77 naar 112 gelezen![]()
Ga denkik nog wel ff verder tot een uur of vier!![]()
Tot dan!
saroanda schreef:Liisette_ schreef:Ik heb ook twee boeken gelezen van Jill ! Echt heel erg leuk om te lezen!
Net ff van blz 77 naar 112 gelezen![]()
Ga denkik nog wel ff verder tot een uur of vier!![]()
Tot dan!
Ja, heerlijk weg te lezen in de trein. Ik koop de laatste tijd alleen een beetje teveel van die boeken. Kan ze misschien beter gaan ruilen ofzo...