Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:24

tjonge jonge en dat voor een strandritje het is geen verplichting hoor dames.Gooi je maar een wat heftiger teugeltje of bitje in de strijd ik ga morgen ook niet zonder slofje hoor,Joepi beetje sterk de laatste tijd,kan er ook nog looplijntje aanbinden en daar dan aan trekken als die te hard wil en arme kokolientje,die heeft wat te verduren de laatste weken.Nu ook nog een soort van rose chabrak
Zo mijn komkommers staan ook bijna in het zoetzuur,komt ook weer goed
En wat nou NERDIE, door Joepi loopt heli wel weer lekker buiten he en met Marieke heeft hij nog gelijke benen ook wat zeg je me daar van hihi

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:26

AnitaJoeri schreef:
En wat nou NERDIE, door Joepi loopt heli wel weer lekker buiten he en met Marieke heeft hij nog gelijke benen ook wat zeg je me daar van hihi

alleen een keertje niet... toen moest ik ff mn handschoentjes aantrekken, want de teugels werden heel hard uit mn handen getrokken Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:26

AnitaJoeri schreef:
tjonge jonge en dat voor een strandritje het is geen verplichting hoor dames.Gooi je maar een wat heftiger teugeltje of bitje in de strijd ik ga morgen ook niet zonder slofje hoor,Joepi beetje sterk de laatste tijd,kan er ook nog looplijntje aanbinden en daar dan aan trekken als die te hard wil en arme kokolientje,die heeft wat te verduren de laatste weken.Nu ook nog een soort van rose chabrak
Zo mijn komkommers staan ook bijna in het zoetzuur,komt ook weer goed

Haha zeg jij dat??? Jij hebt een knalroze/fuchsia chabrak die nog veel erger is dan de mijne
En Ko'tje is er heel dankbaar voor, want hij loopt de hele week al erg lekker Ja

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:27

Binar schreef:
madelon31 schreef:
Nou ik ben toch vroeg op stal dus ik kan nog even nadenken wat ik wil.... Nou nous dan neem ik "haar"toch mee naar buiten...geen probleem ik ben niet bang Clown

Haha lijkt me niet zo'n strak plan, Ko'tje moet nog langer mee en wil graag dat jullie samen (tegelijkertijd) zouden thuiskomen Bloos en ik geef geen garantie dat dat gaat gebeuren Bloos Jij bent niet strenk genoeg Clown
Op stal is er eigenlijk maar eentje die op Ko naar buiten mag Bloos

Je hebt zeker ineens stoere koekjes op Haha! Haha! Haha!

Nog wel meer dan dat denk ik,ze zit bij der tante achter groot scherm voetbal te kijken en koekies te eten blijkbaar.Past vast nog wel ergens tussen,dat koekje,linkerheup bijvoorbeeld.Hihi ik heb net 2de hazelnootgebakje van Maison kelder op

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:28

He Madje, wat Aniet al zegt joh, dan hang je er toch gewoon een hele rattaplan van beveiliging aan... Slof en uh, martingaal, pak je even scherper bitje en je hangt er een tank achter.... Dan gaat ie vast niet meer zo hard! Duivel

@Nous: nee hoor, ik mocht al met je mee naar Sta-Rho (wat overigens niet zo goed voor de portemonnee was...) dus die tegenprestatie heb ik al gehad... Knipoog

@Marieke: hahahahaha, tja, wat moet ik nou bedenken... Heb nog even de tijd... Duivel

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:28

Marieke_ schreef:
AnitaJoeri schreef:

alleen een keertje niet... toen moest ik ff mn handschoentjes aantrekken, want de teugels werden heel hard uit mn handen getrokken Bloos

ja maar dat had niks met ongelijke beentjes te maken hihi

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:29

zie je ook bij marieke heeft hij ongelijke benen...

Nou nous ik ga niet in het eggie naar buiten hoor op kokolientje....

En anietje als je nou een beetje lief voor me bent en zegt dat het goed komt enzo in plaats van zoo lelijk te doen tegen me Huilen Huilen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:29

[quote="Binar]Haha zeg jij dat??? Jij hebt een knalroze/fuchsia chabrak die nog veel erger is dan de mijne
En Ko'tje is er heel dankbaar voor, want hij loopt de hele week al erg lekker Ja[/quote]

Dan is dat rode hoofd van jou zeker standaard... Haha! Gna gna gna... Volgens mij mocht je er aardig aan trekken vandaag... Haha!

edit: spelfoutje heeft niet gewerkt... Clown
Laatst bijgewerkt door djinnie op 24-03-07 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:30

nou waar had het dan mee te maken??

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:30

nee tamaar dat is braaf bij ko... als je er alleen maar een rood hoofd van krijgt Knipoog

@Madje... waarom doet Anita gemeen tegen je? Bij mij ging ze alleen heel hard en met modder gooien... maar het was wel leuk

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:32

Waar had wat mee te maken?

Enne, MAdje... Ik vond je HEEL dapper vandaag op Ko en je kan morgen gerust naar het strand, want zelfs zonder hulpmiddelen kan jij dat sinterklaas paard wel aan, hoor...

Positief genoeg, lieve MAdje... Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:35

djinnie schreef:
[

haha je bent je pluspunten aan kwijraken hoor

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:35

nou vandaag was t idd weer ff wat harder werken, hij liep iets minder lekker (lees minder voorwaarts) dan de rest van de week. Ik was ook al wel wat moe en eigenlijk iets te gehaast omdat de da om 17.00 zou komen en het was al iets van 16.45!! Gelukkig was Hein te laat (had eigenlijk ook niet anders verwacht) en heb ik wat langer kunnen doorrijden... wilde niet niet rijden als ze achter de bak bezig zouden zijn!!

Ach morgen ff rustig aan, maandag weer les, dan komt t weer helemaal goed

Ik heb eigenlijk altijd een beetje luchttekort en rood hoofd als ik met Ko aan t rijden ebn Bloos Maar je mag wel eens uittesten of jj een minder rood hoofd zou krijgen als je Ko zou rijden en goed aan het werkzet Haha! Haha! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:37

Ik ga weer ff offline en benkhengen, niet teveel l*llen anders moet ik straks te veel bijlezen Clown

doeidoei missch tot later op de avond xx

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:38

trouwens als we zo deur gaan l*llen we in een mkaand een topic vol worden we nog geschorst
En Madje houd nou eens op met al die zorgen Je wilde notabene bij strand gaan staan hoe verzin je het en ik houd heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel van je zo weer goed

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:39

Binar schreef:
nou vandaag was t idd weer ff wat harder werken, hij liep iets minder lekker (lees minder voorwaarts) dan de rest van de week. Ik was ook al wel wat moe en eigenlijk iets te gehaast omdat de da om 17.00 zou komen en het was al iets van 16.45!! Gelukkig was Hein te laat (had eigenlijk ook niet anders verwacht) en heb ik wat langer kunnen doorrijden... wilde niet niet rijden als ze achter de bak bezig zouden zijn!!

Ach morgen ff rustig aan, maandag weer les, dan komt t weer helemaal goed

Ik heb eigenlijk altijd een beetje luchttekort en rood hoofd als ik met Ko aan t rijden ebn Bloos Maar je mag wel eens uittesten of jj een minder rood hoofd zou krijgen als je Ko zou rijden en goed aan het werkzet Haha! Haha! Haha!

ikke niet testen hoor ikke heb al geen longen meer ik ga dan wel met hem naar buiten als het moet hihi is die voorwaarts genoeg

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:40

madelon31 schreef:
ja nou jij hebt makkelijk praten hoor tam....brave moonie... en ikga wel met 2 race monsters hoor....

Als fallie er nou bij was dan kon ik tenminste mijn gevoel delen en had zij begrip voor mijn angsten...Ik wil mijn nerdie vriendin...... Haha! Haha!

Nou ik ben toch vroeg op stal dus ik kan nog even nadenken wat ik wil.... Nou nous dan neem ik "haar"toch mee naar buiten...geen probleem ik ben niet bang Clown

Madje ik kan je alleen vanaf deze weg je begeleiden.. Ik weet zeker dat je het kan OK dan! .. Als je een beetje bang word dan denk je maar aan mij of dan schreeuw je om mij.. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat met jou en heli.. OK dan! OK dan! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Maar je moet natuurlijk ook weer niet te stoer worden want dan ben ik dadelijk mijn enigste nerdie vriendin kwijt!! Go for it!!

Ik gaat weer lekker werken.. heb vanochtend ook gewerkt dus ben morgen waarschijnlijk niet aanspreekbaar.. Ik wens u alle een fijne en vooral veilige avond.. Hamer

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:41

Falli schreef:
madelon31 schreef:
ja nou jij hebt makkelijk praten hoor tam....brave moonie... en ikga wel met 2 race monsters hoor....

Als fallie er nou bij was dan kon ik tenminste mijn gevoel delen en had zij begrip voor mijn angsten...Ik wil mijn nerdie vriendin...... Haha! Haha!

Madje ik kan je alleen vanaf deze weg je begeleiden.. Ik weet zeker dat je het kan OK dan! .. Als je een beetje bang word dan denk je maar aan mij of dan schreeuw je om mij.. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat met jou en heli.. OK dan! OK dan! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Maar je moet natuurlijk ook weer niet te stoer worden want dan ben ik dadelijk mijn enigste nerdie vriendin kwijt!! Go for it!!

Ik gaat weer lekker werken.. heb vanochtend ook gewerkt dus ben morgen waarschijnlijk niet aanspreekbaar.. Ik wens u alle een fijne en vooral veilige avond.. Hamer

ssssssssssssssssssssssssssst ikke niks zeggen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:43

nou ik ging alleen de duinen in hoor ik heb altijd gezegd dat ik nog niet toe was in mijn eentje aan het strand Bloos
kijk had zin in een lekkere buiten rit zo lekker door de duinen en dan een klein stukje strand zoals we altijd doen dat kan ik wel aan maar alleen maar op het strand denk ik niet hoor! Bloos

Maar ik slaap er nog wel over...ik ben toch eerder dan jullie op stal....

En anietje je heb alles weer goed gemaakt hoor Clown Clown

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:44

xxxxxxx hihi

mijn eten voor morgen is ook al bijna klaar,de voorbereiding adn he

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:46

dank je fallie kijk aan deze opbeurende woorden heb ik wat! Tong uitsteken

fallie snapt tenminste wat ik bedoel...

Ik ga zeker aan je denken morgen (als ik mee ga dan) en als het niet gaat schreeuw ik je naam...
En echt stoer ga ik nooit worden hoor..je verliest me echt niet..\

Nerdie's zijn coooooolll Rolleyes Gestoord

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:49

madelon31 schreef:
dank je fallie kijk aan deze opbeurende woorden heb ik wat! Tong uitsteken

fallie snapt tenminste wat ik bedoel...

Ik ga zeker aan je denken morgen (als ik mee ga dan) en als het niet gaat schreeuw ik je naam...
En echt stoer ga ik nooit worden hoor..je verliest me echt niet..\

Nerdie's zijn coooooolll Rolleyes Gestoord

nou verbeeld je maar niks ik ga persoonlijk van de week ff met fallons mama praten hihi wordt vervolgt

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:51

hoe laat wil kim morgen vertrekken?? weet je dat anietje??

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:53

madelon31 schreef:
hoe laat wil kim morgen vertrekken?? weet je dat anietje??

11 uur half 12 wil kim. Ik ga met haar mee dus kimmie mag zeggen en ik ben vrij dus vin prima kan ik ook nog ff uitslapen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:58

Nous, ik krijg al een rode kop als ik niets doe, dus dat testen kan ik rustig achterwege laten... Verlies ik toch... Clown

Fal: veilige nachtrust moet lukken toch? Jij waakt over ons Knipoog

@Aniet: waarom raak ik mijn pluspunten kwijt? Ik is toch een goed bemiddelaarstertje... Haha!