Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:En wat nou NERDIE, door Joepi loopt heli wel weer lekker buiten he en met Marieke heeft hij nog gelijke benen ook wat zeg je me daar van hihi
AnitaJoeri schreef:tjonge jonge en dat voor een strandritje het is geen verplichting hoor dames.Gooi je maar een wat heftiger teugeltje of bitje in de strijd ik ga morgen ook niet zonder slofje hoor,Joepi beetje sterk de laatste tijd,kan er ook nog looplijntje aanbinden en daar dan aan trekken als die te hard wil en arme kokolientje,die heeft wat te verduren de laatste weken.Nu ook nog een soort van rose chabrak
Zo mijn komkommers staan ook bijna in het zoetzuur,komt ook weer goed
En wat nou NERDIE, door Joepi loopt heli wel weer lekker buiten he en met Marieke heeft hij nog gelijke benen ook wat zeg je me daar van hihi
Binar schreef:madelon31 schreef:Nou ik ben toch vroeg op stal dus ik kan nog even nadenken wat ik wil.... Nou nous dan neem ik "haar"toch mee naar buiten...geen probleem ik ben niet bang
Haha lijkt me niet zo'n strak plan, Ko'tje moet nog langer mee en wil graag dat jullie samen (tegelijkertijd) zouden thuiskomenen ik geef geen garantie dat dat gaat gebeuren
Jij bent niet strenk genoeg
![]()
Op stal is er eigenlijk maar eentje die op Ko naar buiten mag![]()
Je hebt zeker ineens stoere koekjes op![]()
![]()
Marieke_ schreef:AnitaJoeri schreef:En wat nou NERDIE, door Joepi loopt heli wel weer lekker buiten he en met Marieke heeft hij nog gelijke benen ook wat zeg je me daar van hihi
alleen een keertje niet... toen moest ik ff mn handschoentjes aantrekken, want de teugels werden heel hard uit mn handen getrokken
[/quote]
Gna gna gna... Volgens mij mocht je er aardig aan trekken vandaag... 

djinnie schreef:[
Maar je mag wel eens uittesten of jj een minder rood hoofd zou krijgen als je Ko zou rijden en goed aan het werkzet
Binar schreef:nou vandaag was t idd weer ff wat harder werken, hij liep iets minder lekker (lees minder voorwaarts) dan de rest van de week. Ik was ook al wel wat moe en eigenlijk iets te gehaast omdat de da om 17.00 zou komen en het was al iets van 16.45!! Gelukkig was Hein te laat (had eigenlijk ook niet anders verwacht) en heb ik wat langer kunnen doorrijden... wilde niet niet rijden als ze achter de bak bezig zouden zijn!!
Ach morgen ff rustig aan, maandag weer les, dan komt t weer helemaal goed
Ik heb eigenlijk altijd een beetje luchttekort en rood hoofd als ik met Ko aan t rijden ebnMaar je mag wel eens uittesten of jj een minder rood hoofd zou krijgen als je Ko zou rijden en goed aan het werkzet
![]()
![]()
madelon31 schreef:ja nou jij hebt makkelijk praten hoor tam....brave moonie... en ikga wel met 2 race monsters hoor....
Als fallie er nou bij was dan kon ik tenminste mijn gevoel delen en had zij begrip voor mijn angsten...Ik wil mijn nerdie vriendin......![]()
![]()
Nou ik ben toch vroeg op stal dus ik kan nog even nadenken wat ik wil.... Nou nous dan neem ik "haar"toch mee naar buiten...geen probleem ik ben niet bang
Falli schreef:madelon31 schreef:ja nou jij hebt makkelijk praten hoor tam....brave moonie... en ikga wel met 2 race monsters hoor....
Als fallie er nou bij was dan kon ik tenminste mijn gevoel delen en had zij begrip voor mijn angsten...Ik wil mijn nerdie vriendin......![]()
![]()
Nou ik ben toch vroeg op stal dus ik kan nog even nadenken wat ik wil.... Nou nous dan neem ik "haar"toch mee naar buiten...geen probleem ik ben niet bang
Madje ik kan je alleen vanaf deze weg je begeleiden.. Ik weet zeker dat je het kan.. Als je een beetje bang word dan denk je maar aan mij of dan schreeuw je om mij.. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat met jou en heli..
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je moet natuurlijk ook weer niet te stoer worden want dan ben ik dadelijk mijn enigste nerdie vriendin kwijt!! Go for it!!
Ik gaat weer lekker werken.. heb vanochtend ook gewerkt dus ben morgen waarschijnlijk niet aanspreekbaar.. Ik wens u alle een fijne en vooral veilige avond..
madelon31 schreef:dank je fallie kijk aan deze opbeurende woorden heb ik wat!![]()
fallie snapt tenminste wat ik bedoel...
Ik ga zeker aan je denken morgen (als ik mee ga dan) en als het niet gaat schreeuw ik je naam...
En echt stoer ga ik nooit worden hoor..je verliest me echt niet..\
Nerdie's zijn coooooolll![]()
madelon31 schreef:hoe laat wil kim morgen vertrekken?? weet je dat anietje??