Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tess_Liss schreef:Nog maar 9 dagen![]()
CarolineXxX schreef:Ik wil op emilion of sandor denk ik.. Sandor is zowieso vet (heb ik ruiterbewijs op gehaald) en emilion lijkt me ook leuk!![]()
@ anneke: Uhm dunya is gewoon een vet leuke haflinger! Lekker snel! Tommy weet ik niet egt bij ond was ie af en toe een beetje sloom.. Maroc is vet maar heel populair meestal! Dus kleine kans dat je daaropn kunt. En je moet maar aan hester vragen hoe meidur isDiesel is ook cool trouwens!
Ashanti en Valentino lijken me ook leuk!! He hesterMaar jij hebt eerste keus
eigenwijsheden.. of ze trekken., of ze hard kunnen e.d.,, maar iig wil ik er daar wel wat van proberen..! x_elisa schreef:Tess_Liss schreef:Nog maar 9 dagen![]()
yeah! 9 dagen!![]()
ik kan nie wachte!:P

_Anneke_ schreef:... oooeehh,, moet nu wel een beetje mijn keuzes gaan maken.. hoeveel mag je er uitproberen>?? nog ff een vraagje.. hoe zijn:
diesel
dunya
meidur
maroc
tommie
tijdens een trektocht??
lalunique schreef:_Anneke_ schreef:... oooeehh,, moet nu wel een beetje mijn keuzes gaan maken.. hoeveel mag je er uitproberen>?? nog ff een vraagje.. hoe zijn:
diesel
dunya
meidur
maroc
tommie
tijdens een trektocht??
hoe ik ze ken :
diesel heel eigenwijs maar wel lief hij gaat nog wel eens met zn hoofd tussen zijn benen als je hem niet aan kunt
dunya ???
meidur super lief en braaf gaat een best lekker tempo kan best hard doet niks verkeerd kan wel een beetje schrikken maar niet erg
maroc : volgensmij (ken hem niet echt) is die best leuk
tommie : lief en snel
(ook niet voor beginners)
rmej schreef:Het heeft weinig zin om voordat je er bent al een keuze te maken, want het pakt toch anders uit dan je gedacht had.
Sommige zien er namelijk in het echt veel leuker uit dan op de foto;)
maar om je een indruk te geven:
Diesel: Idd sterk, maar prima te rijden. Wil nog wel es wat hard zijn in zn mond, maar als je daar goed mee omgaat prima pony
Dunya: is een haflinger maar totaal niet haflingerlike. Heel druk en kan echt superhard. Maar niet voor beginners (ik zeg niet dat jij dat bent oid, dat isgewoon in het algemeen bedoeld)
Meidur: Ijslander! Woohoo! maar iig, die is nog jong en vorige zomer met veel moeite beleerd, nu doet hij het heel goed maar wil nog wel es schrikken van dingen die je niet verwacht(ook niet voor beginners)
Maroc: idd súperpopulair altijd. Schat van een pony echt gaat écht hard. Maar ga je in week 1? Dan heb je grotekans dat hij begeleidingspaard wordt..
Tommy: Tommy is echt een schatje. Wel wat drammerig op trektocht..
Maargoed, wss zeggen jullie nu dat als je beginner bent dat je dan niet op trektocht moet, maar er zijn nog wel es mensen die meegaan op trektocht, maar dan beter niet op zo'n jonge. Zegmaar![]()
En qua begeleiding dat staat niet van tevoren vast.. Maar ik heb Ashanti nog niet vaak (nooit?) als begeleidingspaard gezien..
Sandor is wel populair als bgpaard trouwens..
, 2jaar terug.
lekker duidelijk verhaal uhum rmej schreef:Het heeft weinig zin om voordat je er bent al een keuze te maken, want het pakt toch anders uit dan je gedacht had.
Diesel: Idd sterk, maar prima te rijden. Wil nog wel es wat hard zijn in zn mond, maar als je daar goed mee omgaat prima pony
Dunya: is een haflinger maar totaal niet haflingerlike. Heel druk en kan echt superhard. Maar niet voor beginners (ik zeg niet dat jij dat bent oid, dat isgewoon in het algemeen bedoeld)
Meidur: Ijslander! Woohoo! maar iig, die is nog jong en vorige zomer met veel moeite beleerd, nu doet hij het heel goed maar wil nog wel es schrikken van dingen die je niet verwacht(ook niet voor beginners)
Maroc: idd súperpopulair altijd. Schat van een pony echt gaat écht hard. Maar ga je in week 1? Dan heb je grotekans dat hij begeleidingspaard wordt..
Maargoed, wss zeggen jullie nu dat als je beginner bent dat je dan niet op trektocht moet, maar er zijn nog wel es mensen die meegaan op trektocht, maar dan beter niet op zo'n jonge. Zegmaar![]()
En qua begeleiding dat staat niet van tevoren vast.. Maar ik heb Ashanti nog niet vaak (nooit?) als begeleidingspaard gezien..
Marije91 schreef:rmej schreef:Het heeft weinig zin om voordat je er bent al een keuze te maken, want het pakt toch anders uit dan je gedacht had.
dat is toch logisch, al hoef je nog geen beginner te zijn om niet op zo'n jonge te willen, ik rijd van de zomer 9 jaar (a) maar ik wil toch wel beetje save zitten, om het maar zo te zeggen. niet iedereen wil graag op een heel jong paard. lijkt mij tenminste? anders ben ik een behoorlijke uitzondering(a)..
maargoed ik ben er vroeger zo vaak afgevallen en met paard en al enzo dat ik iets banger geworden ben.. maar ik heb er wel onwijs zin in dus het moet goed komen! alleen t duurt nog wel lang voordat ik eindelijk mag
ik zit ook liever 'save . ook al is dat bij de zwaanhoek niet altijd gelukt hea marije
maarja..
jaja marije leert nog eens paardrijden
dat bedoelde ik eigenlijk
)
(&Ginny)
(Dat betwijfel ik echter
)

hestr schreef:Milano stond toch op de wei die had toch iets...
lalunique schreef:hestr schreef:Milano stond toch op de wei die had toch iets...
toen ik gister door het mapje met alle paarden bladerde stond er dat ze overleden was ?
op de zelfde dag als ferro ??