het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MhoudvnT

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:02

en nog maar 17 dagen (H)

Tess_Liss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:15

Nog maar 9 dagen Bloos Haha!

x_elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:20

Tess_Liss schreef:

yeah! 9 dagen! Haha!
ik kan nie wachte!:P

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:28

CarolineXxX schreef:
Ik wil op emilion of sandor denk ik.. Sandor is zowieso vet (heb ik ruiterbewijs op gehaald) en emilion lijkt me ook leuk! Bloos

@ anneke: Uhm dunya is gewoon een vet leuke haflinger! Lekker snel! Tommy weet ik niet egt bij ond was ie af en toe een beetje sloom.. Maroc is vet maar heel populair meestal! Dus kleine kans dat je daaropn kunt. En je moet maar aan hester vragen hoe meidur is Knipoog Diesel is ook cool trouwens!

Ashanti en Valentino lijken me ook leuk!! He hester Duivel Maar jij hebt eerste keus Knipoog

hey thanks!<,. maar eigenlijk wil ik het nog iets specifieker Tong uitsteken eigenwijsheden.. of ze trekken., of ze hard kunnen e.d.,, maar iig wil ik er daar wel wat van proberen..!
Laatst bijgewerkt door _Anneke_ op 22-06-07 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tess_Liss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 12:48

x_elisa schreef:
Tess_Liss schreef:

yeah! 9 dagen! Haha!
ik kan nie wachte!:P

Ik ook niet Haha!

lalunique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:09

_Anneke_ schreef:
... oooeehh,, moet nu wel een beetje mijn keuzes gaan maken.. hoeveel mag je er uitproberen>?? nog ff een vraagje.. hoe zijn:
diesel
dunya
meidur
maroc
tommie
tijdens een trektocht??

hoe ik ze ken :
diesel heel eigenwijs maar wel lief hij gaat nog wel eens met zn hoofd tussen zijn benen als je hem niet aan kunt
dunya ???
meidur super lief en braaf gaat een best lekker tempo kan best hard doet niks verkeerd kan wel een beetje schrikken maar niet erg
maroc : volgensmij (ken hem niet echt) is die best leuk
tommie : lief en snel

maud_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:16

Maroc lijkt me leuk! Maar ik ben vast niet de enige, er zijn genoeg leuke denk ik. Nog maar 9 dagen en dan is het al zo ver!

rmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:24

lalunique schreef:
_Anneke_ schreef:
... oooeehh,, moet nu wel een beetje mijn keuzes gaan maken.. hoeveel mag je er uitproberen>?? nog ff een vraagje.. hoe zijn:
diesel
dunya
meidur
maroc
tommie
tijdens een trektocht??

hoe ik ze ken :
diesel heel eigenwijs maar wel lief hij gaat nog wel eens met zn hoofd tussen zijn benen als je hem niet aan kunt
dunya ???
meidur super lief en braaf gaat een best lekker tempo kan best hard doet niks verkeerd kan wel een beetje schrikken maar niet erg
maroc : volgensmij (ken hem niet echt) is die best leuk
tommie : lief en snel

Het heeft weinig zin om voordat je er bent al een keuze te maken, want het pakt toch anders uit dan je gedacht had.
Sommige zien er namelijk in het echt veel leuker uit dan op de foto;)

maar om je een indruk te geven:
Diesel: Idd sterk, maar prima te rijden. Wil nog wel es wat hard zijn in zn mond, maar als je daar goed mee omgaat prima pony
Dunya: is een haflinger maar totaal niet haflingerlike. Heel druk en kan echt superhard. Maar niet voor beginners (ik zeg niet dat jij dat bent oid, dat isgewoon in het algemeen bedoeld)
Meidur: Ijslander! Woohoo! maar iig, die is nog jong en vorige zomer met veel moeite beleerd, nu doet hij het heel goed maar wil nog wel es schrikken van dingen die je niet verwacht Knipoog (ook niet voor beginners)
Maroc: idd súperpopulair altijd. Schat van een pony echt gaat écht hard. Maar ga je in week 1? Dan heb je grotekans dat hij begeleidingspaard wordt..
Tommy: Tommy is echt een schatje. Wel wat drammerig op trektocht..

Maargoed, wss zeggen jullie nu dat als je beginner bent dat je dan niet op trektocht moet, maar er zijn nog wel es mensen die meegaan op trektocht, maar dan beter niet op zo'n jonge. Zegmaar Schijnheilig

En qua begeleiding dat staat niet van tevoren vast.. Maar ik heb Ashanti nog niet vaak (nooit?) als begeleidingspaard gezien..
Sandor is wel populair als bgpaard trouwens..Knipoog

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:25

maroc lijkt mij ook erg leuk alleen het lijkt wel klein!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:31

rmej schreef:
Het heeft weinig zin om voordat je er bent al een keuze te maken, want het pakt toch anders uit dan je gedacht had.

Diesel: Idd sterk, maar prima te rijden. Wil nog wel es wat hard zijn in zn mond, maar als je daar goed mee omgaat prima pony
Dunya: is een haflinger maar totaal niet haflingerlike. Heel druk en kan echt superhard. Maar niet voor beginners (ik zeg niet dat jij dat bent oid, dat isgewoon in het algemeen bedoeld)
Meidur: Ijslander! Woohoo! maar iig, die is nog jong en vorige zomer met veel moeite beleerd, nu doet hij het heel goed maar wil nog wel es schrikken van dingen die je niet verwacht Knipoog (ook niet voor beginners)
Maroc: idd súperpopulair altijd. Schat van een pony echt gaat écht hard. Maar ga je in week 1? Dan heb je grotekans dat hij begeleidingspaard wordt..

Maargoed, wss zeggen jullie nu dat als je beginner bent dat je dan niet op trektocht moet, maar er zijn nog wel es mensen die meegaan op trektocht, maar dan beter niet op zo'n jonge. Zegmaar Schijnheilig

En qua begeleiding dat staat niet van tevoren vast.. Maar ik heb Ashanti nog niet vaak (nooit?) als begeleidingspaard gezien..

ik wil nix vast hebben.. maar info is altijd goed om te hebben.. ben je wat voorbereider als ik daar aan kom..
ik ben nou op zoek naar het ultieme brave paard.. ik rijd dan 8 jaar dus hoe erg hij ook loopt te **** het doet me vrij weinig.. ben wel wat gewent..
maar ik zie wel.. heb nu iig leuke opties! Knipoog Tong uitsteken

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:34

Ashanti is bij ons begeleidingspaard geweest *LOL*, 2jaar terug.

Ik heb er zin in Ja

Tess_Liss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:35

Ik hoorde ergens dat de JT ook nog wordt gesplitst met rijden ofzo dus bijv. JT1 en JT2,, JT1 wordt dan nog gesplitst in JT1a en JT1b ofzo.klopt dat? Clown lekker duidelijk verhaal uhum

Marije91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:43

rmej schreef:

dat is toch logisch, al hoef je nog geen beginner te zijn om niet op zo'n jonge te willen, ik rijd van de zomer 9 jaar (a) maar ik wil toch wel beetje save zitten, om het maar zo te zeggen. niet iedereen wil graag op een heel jong paard. lijkt mij tenminste? anders ben ik een behoorlijke uitzondering(a)..

maargoed ik ben er vroeger zo vaak afgevallen en met paard en al enzo dat ik iets banger geworden ben.. maar ik heb er wel onwijs zin in dus het moet goed komen! alleen t duurt nog wel lang voordat ik eindelijk mag Boos!

Tess_Liss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:49

Marije91 schreef:
rmej schreef:

dat is toch logisch, al hoef je nog geen beginner te zijn om niet op zo'n jonge te willen, ik rijd van de zomer 9 jaar (a) maar ik wil toch wel beetje save zitten, om het maar zo te zeggen. niet iedereen wil graag op een heel jong paard. lijkt mij tenminste? anders ben ik een behoorlijke uitzondering(a)..

maargoed ik ben er vroeger zo vaak afgevallen en met paard en al enzo dat ik iets banger geworden ben.. maar ik heb er wel onwijs zin in dus het moet goed komen! alleen t duurt nog wel lang voordat ik eindelijk mag Boos!

Ja ik zit ook liever 'save . ook al is dat bij de zwaanhoek niet altijd gelukt hea marije Clown Haha!

Marije91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 14:52

ik kan me zo 123 niet helemaal meer herinneren op wie jij gereden heb hoor Schijnheilig maarja..

bij mij ook niet trouwens.. met eron die ervandoor schoot op t strand en 2 jaar daarvoor ging ik onderuit samen met olaf(haflinger die ondertussen verkocht is) maargoed dat is een ander ponykamp!

ik ben trouwens ondertussen al een hele tijd niet gevallen (klopt even af, je weet t nooit!) en mijn zit is verbeterd dus ik zit nu wel steviger in het zadel Lachen jaja marije leert nog eens paardrijden Bloos

Tess_Liss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:00

Bij de zwaan hoek waren ze ook niet allemaal even makkelijk Clown dat bedoelde ik eigenlijk

hestr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:23

Meidur gaat lekker tempo idd.
Met korte afstanden in galop kan hij heel hard , maar hij wordt al snel moe dus kans dat je dan wordt ingehaald Tong uitsteken
(Misschien heeft ie dit jaar eeen goede conditie opgebouwd..Tong uitsteken)
Valentino/Ashanti *LOL* (&Ginny)

edit: Misschien was ik ook wel te zwaar voor hem Tong uitsteken (Dat betwijfel ik echter Bloos)
Ooh, en Meidur kan ook gaan dribbelen als hij zo langzaam moet achter al die anderen.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:30

Ik ben ook echt zo'n schijtebroekiej Tong uitsteken
Ik rijd op de manege maar op 1 paard en die kan alles doen watie wil, maar andere paarden vind ik eng *LOL*
Heel raar en ik rijd ook al een hele tijd, maar ik vind het vervelend als paarden heel druk zijn enzo.
Vorig jaar was heel leuk, want Tessa was echt keikeilief Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:34

Als jullie op stal aankomen krijgen jullie over ieder paard ook onwijs veel informatie hoor! Dan hoor je ook precies hoe ze zijn

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:57

Kan iemand me wat info geven over Milano? Hoe ze is op trektocht enz. Zijn zij en Dunya erg populair?

Thanx alvast!

hestr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:00

Milano stond toch op de wei die had toch iets...

lalunique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:02

hestr schreef:

edit
Laatst bijgewerkt door lalunique op 22-06-07 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

maud_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:05

Waar kan je zien hoe Meidur er uit ziet ofzo dan? Volgens mij staat hij/zij niet bij 'paarden' op de site, en er wordt toch redelijk veel over die pony gesproken.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:06

lalunique schreef:
hestr schreef:

toen ik gister door het mapje met alle paarden bladerde stond er dat ze overleden was ?
op de zelfde dag als ferro ??

O sorry, dat wist ik niet.. Ze staat bij foto's van de paarden.

Welk paard is dit?
http://reelaer.nl/foto/20070610cross/P1011414.jpg

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:09

Er zitten sommige paarden/pony's bij, die komen in het voorjaar naar stal 't Reelaer, en worden de rest van het jaar geleast. Voorbeeld: Maroc & Dunya.
Volgens mij is Meidur er ook zo eentje, of gewoon een pony van iemand anders die elk jaar terug komt.