Ja he!! Ik vind het ook zonde dat met Linda zoveel gedaan word en met kitty niet, maar gwoon omdat Kitty het rijden niet gewend is en dan erg fel is. maar waarschijnlijk gaat Minke dus Kitty verzorgen en rijden!! Lijkt me echt supergaaf , want ik vind Kitty ook schattiger en leuker als Linda, terwijl volgens mij Jose Linda leuker vind en Ilse ook Dus Kitty krijgt ook meteen minder aandacht.. en da vind ik wel zielig..
gwoon omdat ik dat leuk vond, maar wist toen nog nie da ik dus nie mocht rijden, maar als wel Linda en kitty meenamen was het ook leuk.. alleen een beetje achter de paarden aan lopen en niet eens op beauty mogen rijden zag ik nie zo zitten..
neej idd met 2 shette is anders dan as hun rijden en jij ni mag..vind maar kinderachtig..dan had ze da tog ook ni moete zegge we gaan zondag naar het bos enz..
me zadel denk dat ze m over 2 weke brengen heb m ergens anders besteld maar wel zo zelfde hihi en ook bruin.. maar keb dr nog ni meer gereden maar voor de foto had ze m aan en toen wilde ze weglopen en doen trop ik aan die teugels en ze liep vrolijk verder naar dr hooi hahaha ze snapt denk ni zo
maar da zal wel wenne zijn.. naomi had m ook maar die heb die knope los gehaald omda ze t raar vond zitte en toen kreeg ze m ni meer terug in elkaar hahaha daarna zat ie nogal vreemd en kwam die in ze ogen.. blont he nooms laat bij mij maar veilig alles zo zitte ookal zit t gedraaid zal wel zo hore
ahja.. Moet je em niet uitproberen dan??? MAg ik dat anders doen?? Ik ben donderdag de hele dag vrij dus kan wel ff een uurtje komen (als het mag van mn ma, moe t nog vragen)
Okej, als ik donderdag nie mag kom ik vrijdag wel Had trouwens aan Emelie gevraagt of ze nog een keer naar jou kwam.. Zeg ze: Ik heb het te druk met school.. Dan ga je toch zowieso al niet op zoek naar een verzorgpony.. :S OF wel.. Heb je dus ook niets aan..
hahaha,, oh okej.. Sha is ondeugend schattig klein ventje haha, maar mijn nichtje heb superweinig tijd.. ze mag alleen zatrdag naar de paarden en ga dan naar Babbich..