Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 11:32

Goeiemorgen... Gaaaap

Zit op school, ben eigenlijk uit maar ik moet wachten op iemand zodat we samen aan profielwerkstuk kunnen... Scheve mond Heb nu wel al m'n cijfers terug van de PTA week, scheikunde 8,2 en Engels 7,6 en 8,9, alles voldoende dus. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:54

Heej! Wat een cijfers zeg! Lekker hoor Lachen Doet me denken aan de goede ouwe tijd, op de middelbare haalde ik op wisknudde na ook altijd en overal goede voldoendes voor. Da's nu wel even anders, wel voldoendes maar vaak een 6 ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Heb trouwens mail teruggehad, zadel past niet Boos! Ga nu proberen bij een of andere 2e hands ruitershop in Heemskerk om het zadeltje aan hun te verkopen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 14:48

Hmm gaat lekker in dat ene topic op WN... Scheve mond

Balen dat 't zadel niet past, maargoed mss wil een tweedehands winkel 'm idd wel hebben. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:27

Huh? Welk topic? Die ene over paarden die niet naar buiten mogen zeker? Dat ene mens: "Ja, bij ons mogen de paarden toch zeker 3 keer per week naar buiten". Dan denkt ze ook nog dat dat best veel is Gestoord Gelukkig heb ik geen wedstrijdambities, straks ga ik ook nog zo denken Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:32

Oh, of dat andere topic waar ik je gisteren over gepb't heb? Vraag me af of er werkelijk waar boze pb's naar TS zijn gegaan. Zou het het iig wel sneu vinden als dat wel is gebeurd

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:56

Die andere inderdaad...

Moet wel zeggen dat ik 't verhaal van de TS vaag vind, eerst is 't letterlijk "nu zie ik die mensen geregeld rijden en denk ik", ze zegt ook dat 't zo gaat in de lessen, dat ze ze regelmatig tekeer ziet gaan en later zegt ze dat ze misschien wel elke keer dezelfde ziet rijden. Dan heb ik zoiets van wat wil je nou zeggen, dat 'wij' allemaal zo rijden daar op stal of dat een enkeling zo rijdt?! 't Zijn niet allemaal bruine KWPNners dus ze kan ze niet door elkaar halen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 19:08

Wow, heb je die reactie van Eef al gelezen? Echt top! Ze heeft helemaal gelijk *LOL*

Ja dat vind ik dus ook met TS, ze is daar heel vaag over. Ik heb haar een pb gestuurd (een heel aardige btw) over dat ze gewoon vragen moet stellen aan Eef als ze die heeft. Als je de reden weet achter bepaalde hulpen en wat het gewenste effect daarvan is, dan word het al snel heel duidelijk. TS had beter eerst kunnen vragen en dan pas oordelen ipv andersom, want nu zijn wij in een kwaad daglicht gesteld. Erg jammer, vooral voor Eef vind ik dit soort dingen naar.

Oh, zag net dat het Eef was die PB heeft verstuurd, dan snap ik het wel. Zou ook kwaad worden als er zo over mijn stal zou worden gesproken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 21:32

Heb me lichtelijk afgereageerd in topic... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 09:31

Hahaha dat kun je wel zeggen. En je hebt ze volgens mij nog eens uitgel*ld ook Duivel

Mwuhahahaha het weer denkt mij weer eens te frustreren maar wij hebben lekker een nieuwe binnenbak! Goh, wat maak ik me niet druk over wat voor weer het vanavond word Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 11:19

Haha 't weer ook weer uitgel*ld *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:35

Nou zeg! Nu word beweerd dat TS niet meer in de binnenbak mag rijden Verward

Hahaha, hoor je het onweer? Ik maak me lekker niet druk Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:10

Zou eigenlijk ook niet met de TS in 1 bak willen rijden als ik 't zo lees... Nagelbijten / Gniffelen Maargoed, al zou dat zo zijn ik heb toch echt begrepen dat 't Evelien d'r bak is, zou iemand die zo over mijn stal praat ook niet vrolijk in mijn bak laten rijden hoor... Nagelbijten / Gniffelen

Maargoed, weer is inderdaad errug prut, gelukkig kan je eeeeindelijk in de binnenbak rijden, hoef je niet zo te stressen. Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 00:43

Er zijn wel eerder dingen over onze stal via bokt gemeld, daar is toen ook op gereageerd. Ik denk dat TS blij mag zijn dat ze niet met een hoge boog van stal wordt geschopt....dat werd de vorige keer iig wel opgenoemd.
We zijn uiteindelijk buren, en het zou zo leuk kunnen zijn. Helaas is het een groepje daar die de boel zo loopt te verzieken.

En Eef heeft idd de binnenbak mede gefinancieerd. Dus via bokt je laten afzeiken, en vervolgens de ruiters in de bak laten rijden? Keep on dreaming zou ik zo zeggen.

Overigens is zijn het de IJslandse ruiters van die stal die op de drafbaan komen langscrossen als ze met jonge paarden bezig zijn, en niet willen luisteren naar de vraag of ze in stap langs willen komen. De drafbaan hoort namelijk ook bij ons terrein....hoezo, wie gedraagt zich onbeschoft?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:26

Hmm da's gezellig ja... Scheve mond

Zit trouwens op school nu, verveel me dooood... Dromen

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:43

Hey meiden hoe is het met jullie?al weer aan pagina 63 toe,stelletje klets kousen!Heb een tijd zonder internet gezeten wegens verhuizing dus daaarom even niks laten horen.Over twee weken hopelijk thuis weer internet!Train nu drie dagen in de week weer springpaarden maar moet zeggen dat de westernlessen toch wel iets hebben los gemaakt bij mij,mis het een beetje......

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:53

Hier is 't goed hoor, Stees gaat ook lekker.

Da's balen zonder internet, ik wordt helemaal gek wanneer ik geen internet heb... *LOL*

Enne, niet gek dat je 't westernrijden mist hoor, als je nog over wil stappen naar western kan 't altijd nog... Schijnheilig Offe, misschien is springen en westernrijden wel heel leuk te combineren? Clown *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 10:55

Haha Schumiegirl...je hebt het wel goed te pakken he? Vind het knap van je dat je weer terug bent gegaan...ik zou nooit meer anders willen dan western.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:23

Heej schumie! Leuk dat je even langskomt! Hahaha logisch dat je het mist Schijnheilig

Vind het echt te gek voor woorden worden van onze stal Boos! Dat van die binnenbak is allesbehalve waar. Heb het er gisteren met Evelien over gehad en ze zei dat er niet eens over gesproken is. Wat een gedoe van die andere stal zeg, het had idd zo leuk kunnen zijn allemaal.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:26

Daar zitten we nu al de afgelopen jaren tegenaan te hikken. De grootste stokers schijnen overigens sinds een paar weken daar weg te zijn. Maar de eerste avond dat de bak open was werd er al geklaagd dat er mensen in het donker achter hun bak langs kwamen lopen en de paarden daar zogenaamd van schrokken. Terwijl ze onderling hard aan het praten waren, en de paarden ze van verre konden horen aankomen (en er geen schrikreactie te zien was).
Ach, gewoon je eigen ding doen, wij weten beter, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:31

Dat is zo. Maar wat een stelletje onruststokers op die andere stal zeg! Wat een gezeur en al meteen de eerste avond! Had ik niet verwacht van hun

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 11:40

Er zijn wel wat meer irritaties. De drafbaan hoort ook bij ons, maar wordt door hen ook gebruikt. Als er jonge paarden in de bakken zadelmak worden gemaakt wordt er vriendelijk gevraagd om in stap te passeren, maar het zijn vooral de IJslandse ruiters die de vraag niet nakomen en in draf of toelt langs blijven crossen: gevolg schrikkende paarden, en ruiters die risico lopen om eraf te storten, en dat is dan gewoon niet nodig. Als er dan wat wordt gezegd krijg je een snauw terug dat wij ook altijd (altijd?) in draf over hun terrein gaan.
Dus dat een IJslandse ruiter een dergelijk topic opent....tja....

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 12:26

Heb het topic net een beetje gelezen maar wat een gedoe zeg.Valt me wel op dat er sneller negatief over western gesproken wordt dat over de andere sporten.Terwijl i de andere takken van sport toch ook echt erg veel misstanden zijn!

Inderdaad heeft de western zijn sporen achter gelaten bij mij,sinds ik nu sinds twee maanden de springpaarden train kom ik daar toch achter.Vind het werken met springpaarden nog steeds enorm leuk maar de druk van de handel er achter en de druk op de concoursen hangt me momenteel even de strot uit......

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 12:49

Pff wat een gezanik joh dat topic, kijk als ze nou zegt dat sommigen zo rijden oke, maar eerst had ze 't over 'ons' allemaal (zelfs over dat 't in de lessen zo gaat!), iemand van onze stal meldt zich en dan is 't "Ja misschien zie ik elke keer wel dezelfde rijden". Dan heb ik zoiets van hou jezelf voor de gek... Scheve mond

Ik moet me d'r maar niet al te druk om gaan maken, wordt ik zo onaardig van... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:35

En nu beweert ze niet te weten wie Evelien is? Kom op zeg, dat is hetzelfde als dat wij zeggen dat we niet weten wie Kees, Gerard of Brigit zijn...of leef je dan echt in je eigen wereld?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:38

Zeer vaag allemaal, kan de TS zo niet echt serieus nemen.