Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:ja goed hoor...ze was van de week echt weer super vervelend..dus is even flink aangepakt...mag wel een keer ben af en toe veelste lief haha...gister ging het alweer wat beter...vandaag is ze geent dus even 2 dagen rustig aan.....over 2 weken weer wedstrijd hihi.....jij nog gereden?
Sily schreef:Ik ben ook wat later, moet folders rondbrengen
Sily schreef:Eh.....hoop het niet![]()
Ga gewoon stallen afrijden en zie wel hoe ver ik kom
Sily schreef:P![]()
En het is heel makkelijk, alleen expres verkeerd gespeld
Sily schreef:Allemaal fout, het is heel simpel, en morgen hangt die met foto (ja mijn pa heeft toch nog een beetje zijn zin gekregen) in de kantine, moet alleen nog beslissen of ik dat doe als de spelletjesdag begint, of daarna...want om nou de hele middag aangesproken te worden op die folder![]()
Truste en tot morgen
) Sily schreef:Sjips....weet je hoe slecht ik ben in het houden van dat soort praatjes![]()
Als ik het nou ophang vlak voordat we weggaan kan ik er ook niet meer op aangesproken worden (jaja ben soms nog verlegen ook)
Sily schreef:Bbbrrrrr...doe gewoon een oproep hier op Bokt![]()
Iedereen mag over de folder, de naam en de foto praten, maar niet tegen mij![]()
Mijn schoonmoeder kwam vandaag met leuke folder maar je hebt de naam verkeerd geschreven, nope zo wil ik hem, nee joh moet je laten veranderen, nee want zo wil ik hem gespeld hebben.
Uiteindelijk heb ik maar gezegd dat het in de paardenwereld een andere betekenis heeft
Sily schreef:Is goed, ga ik zo ook liggen (poging tot slapen doen)
Doet vernaan trouwens ook mee met de spelletjes?
Anders meot je met een aardappel in je mond en Margriet op je rug mee doen hebben we vanavond besloten
Sily schreef:Par zal bij sommige dingen ook raar staan te kijken, maar we gaan het wel proberen dus kom op:
Jullie ook![]()
Kunnen we met zijn tweeen voor paal staan
Sily schreef:Waarom denk je dat ik je achter de camera vandaan wil hebben?![]()
Kan je ook geen foto's van mij maken