en me les was erg leuk vanavond ging goed tot ik van marieke verder van bo af moest

ze wou alleenmaar hard naar bo toe
begrijpbaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en me les was erg leuk vanavond ging goed tot ik van marieke verder van bo af moest

begrijpbaar
pascha7 schreef:ik ga lekker dromen over wat ik vanmiddag laat allemaal heb gedaanen me les was erg leuk vanavond ging goed tot ik van marieke verder van bo af moest
![]()
ze wou alleenmaar hard naar bo toebegrijpbaar

danifur schreef:ja ik hou jullie op de hoogte!
Dank je shir, heel lief van je! ik hoop dat ik niet moet blijven, want daar ben k heel bang voor.
In ieder geval bedankt!
Katinka rijd Fury nu even voor me, en ze heeft er vandaag voor t eerst opgezeten.
Gaat echt hartstikke goed met die 2, dus dat scheelt me weer n hoop zorgen.
En san is in goede handen bij Carlijn en Mariek
Ik weet dat dat niet je bedoeling was natasja.
Maar ik ben er nou eenmaal beetje angstig voor! dus ja...
Ik ga nu ook slapen.. voor zover ik dat kan!
Het gaat helemaal goedkomen hoor met al onze duimen die overuren draaien
AnneOmie schreef:
Hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje hebt kunnen slapen meis. Hou je me op de hoogte en je weet het.. als ik ook iets voor je kan doen.. zie dat je al heel veel hulp aangeboden hebt gekregenHet gaat helemaal goedkomen hoor met al onze duimen die overuren draaien
Het is even stinkmodder maar je bent een sterke meid en gaat helemaal goedkomen!! Heel veel sterkte vandaag, denk aan je
zit helemaal in de stress hier op het werk
duim nog steeds hoor!!
Heb je dokter al gesproken? AnneOmie schreef:pascha7 schreef:ik ga lekker dromen over wat ik vanmiddag laat allemaal heb gedaanen me les was erg leuk vanavond ging goed tot ik van marieke verder van bo af moest
![]()
ze wou alleenmaar hard naar bo toebegrijpbaar
Wat bedoel je dat je van Marieke van Bo af moesten
Fijn dat je les zo lekker ging
Mogguh allemaal

danifur schreef:Mijn vader heeft net voor me gebeld, en ik moet maandag naar de internist om 5 uur.
Mijn bloed is verder helemaal oke (godzijdank!)
Waarschijnlijk gaat de internist alleen bloed afnemen om nog verder te onderzoeken.
Het hangt ervanaf wat hij wil.
Ik hoef me verder geen zorgen te maken, want het is dus alleen mijn ijzergehalte dat zo laag is.
Ik hoef me niet zo druk te maken heeft hij gezegd, maar de internist wil me wel graag even zien.
Ik moet nu in t weekend, en daarna gewoon doorgaan met de staalpillen iig!
Ik ga gewoon niet rijden, en ga gewoon lekker veel slapen.
Voorderest zie ik het wel.
Ik ben in ieder geval een beetje gerust gesteld dat hij zei dat ik me niet zo druk moet maken.
dat zal ook wel schelen! k ga naar mn les! byebye en sterkte daan!

AnneOmie schreef:Hoe laat haal je Omar er ongeveer af![]()
![]()
Gelukkig maar Daan dat het wel meevalt maar wel even rustig aan doen he tot je maandag bij de internist bent geweest.
Mijn moeder zei dat ze ook een drankje hebben bij de dokter met staal/ijzer erin en dat schijnt veel sneller te werken nog dan pillen. Misschien moet je toch even overwegen om dat te gaan vragen aan de dokter. Des te sneller ben je er weer bovenop!! Bij dokters en in ziekenhuizen weet ik uit ervaring moet je gewoon vervelend zijn en doordrammen om voor je eigen rechten op te komen want zij doen dat niet. Ik zie je vanavond op stal wel!
AnneOmie schreef:Mijn moeder zei dat ze ook een drankje hebben bij de dokter met staal/ijzer erin en dat schijnt veel sneller te werken nog dan pillen. Misschien moet je toch even overwegen om dat te gaan vragen aan de dokter. Des te sneller ben je er weer bovenop!! Bij dokters en in ziekenhuizen weet ik uit ervaring moet je gewoon vervelend zijn en doordrammen om voor je eigen rechten op te komen want zij doen dat niet. Ik zie je vanavond op stal wel!
Citaat:In normale omstandigheden kan het ijzergehalte op peil worden gehouden met een evenwichtige en gevarieerde voeding.
- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
- Vitamine C bevordert de opname van ijzer. Vegetariërs nemen daarom best groenten, fruit of fruitsap rijk aan vitamine C bij elke maaltijd. Gezien dierlijke producten voor een groot deel van de ijzeraanvoer zorgen, vraagt een vegetarische voeding extra aandacht inzake ijzer.
- IJzersupplementen kunnen noodzakelijk zijn in sommige situaties bv. tijdens de zwangerschap of na een belangrijk bloedverlies. Een teveel aan ijzer is giftig. Neem deze medicatie dan ook enkel op doktersvoorschrift en houd je aan de voorgeschreven dosis.