stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brenpasbeau

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 22:58

ik ga lekker dromen over wat ik vanmiddag laat allemaal heb gedaan Haha! en me les was erg leuk vanavond ging goed tot ik van marieke verder van bo af moest Verward Tong uitsteken
ze wou alleenmaar hard naar bo toe Tong uitsteken begrijpbaar Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 23:04

ja ik hou jullie op de hoogte!
Dank je shir, heel lief van je! ik hoop dat ik niet moet blijven, want daar ben k heel bang voor.
In ieder geval bedankt!
Katinka rijd Fury nu even voor me, en ze heeft er vandaag voor t eerst opgezeten.
Gaat echt hartstikke goed met die 2, dus dat scheelt me weer n hoop zorgen.
En san is in goede handen bij Carlijn en Mariek

Ik weet dat dat niet je bedoeling was natasja.
Maar ik ben er nou eenmaal beetje angstig voor! dus ja...
Ik ga nu ook slapen.. voor zover ik dat kan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:26

pascha7 schreef:
ik ga lekker dromen over wat ik vanmiddag laat allemaal heb gedaan Haha! en me les was erg leuk vanavond ging goed tot ik van marieke verder van bo af moest Verward Tong uitsteken

Wat bedoel je dat je van Marieke van Bo af moesten Verward

Fijn dat je les zo lekker ging

Mogguh allemaal Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:28

danifur schreef:
ja ik hou jullie op de hoogte!
Dank je shir, heel lief van je! ik hoop dat ik niet moet blijven, want daar ben k heel bang voor.
In ieder geval bedankt!
Katinka rijd Fury nu even voor me, en ze heeft er vandaag voor t eerst opgezeten.
Gaat echt hartstikke goed met die 2, dus dat scheelt me weer n hoop zorgen.
En san is in goede handen bij Carlijn en Mariek

Ik weet dat dat niet je bedoeling was natasja.
Maar ik ben er nou eenmaal beetje angstig voor! dus ja...
Ik ga nu ook slapen.. voor zover ik dat kan!

Hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje hebt kunnen slapen meis. Hou je me op de hoogte en je weet het.. als ik ook iets voor je kan doen.. zie dat je al heel veel hulp aangeboden hebt gekregen Tong uitsteken Het gaat helemaal goedkomen hoor met al onze duimen die overuren draaien OK dan! Het is even klote maar je bent een sterke meid en gaat helemaal goedkomen!! Heel veel sterkte vandaag, denk aan je Ach gut

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:34

dude wat is er aan de hand ik begrijp er helemaal niks van stuur me maar een pb ik wil je graag helpen! Daar zijn we tenslotte vrienden voor want dit komt heel raar op me over ik denk dat t iets ernstigs is

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:42

Heb je pm teruggestuurd Wil. Daan moet om half 11 de dokter bellen en zal dan meer weten. Ze weet nog niet zo veel zelf verder en weet niet wat ze in het topic vermeld wil hebben.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:11

Mogguh mensen!

Ik schrik ook een beetje van al deze berichten... Wat is er aan de hand? Logisch dat ze niet alles zomaar op internet wil gooien, maar wil iemand mij ook even op de hoogte brengen?
Wat het ook moge zijn, veel sterkte Daan.. dikke knuffel! Ach gut

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:33

Goedemorgen.

IK heb je PM gestuurd Ellen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:35

Dankje, ik heb je er inmiddels een terug gestuurd.
Je zal nu aan de telefoon hangen... VEEL sterkte!!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:35

AnneOmie schreef:

Hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje hebt kunnen slapen meis. Hou je me op de hoogte en je weet het.. als ik ook iets voor je kan doen.. zie dat je al heel veel hulp aangeboden hebt gekregen Tong uitsteken Het gaat helemaal goedkomen hoor met al onze duimen die overuren draaien OK dan! Het is even stinkmodder maar je bent een sterke meid en gaat helemaal goedkomen!! Heel veel sterkte vandaag, denk aan je Ach gut

Heb wel gedeeltelijk kunnen slapen ja, maar word af en toe toch nog wakker.
Ik hoop dat t allemaal vrij makkelijk nog op te lossen is.
Ik vind het gewoon erg dat ik verder niet weet wat er bij die internist gebeuren gaat..
Ik weet namelijk liever wat er zo een beetje gaat gebeuren zodat ik me toch nog gedeeltelijk voor kan bereiden.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:37

Weet je nog nix Verward zit helemaal in de stress hier op het werk Bloos Scheve mond duim nog steeds hoor!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:38

Bij de internist zullen ze waarschijnlijk onderzoek gaan doen waar je bloedarmoede vandaan komt denk ik. Wat dat onderzoek precies is dat weet ik niet Heb je dokter al gesproken?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:47

Mijn vader heeft net voor me gebeld, en ik moet maandag naar de internist om 5 uur.
Mijn bloed is verder helemaal oke (godzijdank!)

Waarschijnlijk gaat de internist alleen bloed afnemen om nog verder te onderzoeken.
Het hangt ervanaf wat hij wil.
Ik hoef me verder geen zorgen te maken, want het is dus alleen mijn ijzergehalte dat zo laag is.
Ik hoef me niet zo druk te maken heeft hij gezegd, maar de internist wil me wel graag even zien.

Ik moet nu in t weekend, en daarna gewoon doorgaan met de staalpillen iig!
Ik ga gewoon niet rijden, en ga gewoon lekker veel slapen.
Voorderest zie ik het wel.
Ik ben in ieder geval een beetje gerust gesteld dat hij zei dat ik me niet zo druk moet maken.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 10:38

AnneOmie schreef:
pascha7 schreef:

Wat bedoel je dat je van Marieke van Bo af moesten Verward

Fijn dat je les zo lekker ging

Mogguh allemaal Haha!

ik moest van mariek door de hele bak heen draven en bo moest achterin blijven Tong uitsteken
anky ik haal om ongeveer omar er af want ik ga einde van de middag pas even weg Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:42

danifur schreef:
Mijn vader heeft net voor me gebeld, en ik moet maandag naar de internist om 5 uur.
Mijn bloed is verder helemaal oke (godzijdank!)

Waarschijnlijk gaat de internist alleen bloed afnemen om nog verder te onderzoeken.
Het hangt ervanaf wat hij wil.
Ik hoef me verder geen zorgen te maken, want het is dus alleen mijn ijzergehalte dat zo laag is.
Ik hoef me niet zo druk te maken heeft hij gezegd, maar de internist wil me wel graag even zien.

Ik moet nu in t weekend, en daarna gewoon doorgaan met de staalpillen iig!
Ik ga gewoon niet rijden, en ga gewoon lekker veel slapen.
Voorderest zie ik het wel.
Ik ben in ieder geval een beetje gerust gesteld dat hij zei dat ik me niet zo druk moet maken.

gelukkig dat voor de rest alles goed is daan! idd lekker veel gaan slapen en dan maandag maar weer afwachten......mooi dat je ook wat gerustgesteld bent Lachen dat zal ook wel schelen! k ga naar mn les! byebye en sterkte daan!

AnneOmie

Hoe laat haal je Omar er ongeveer af Verward Haha!

Gelukkig maar Daan dat het wel meevalt maar wel even rustig aan doen he tot je maandag bij de internist bent geweest.

Mijn moeder zei dat ze ook een drankje hebben bij de dokter met staal/ijzer erin en dat schijnt veel sneller te werken nog dan pillen. Misschien moet je toch even overwegen om dat te gaan vragen aan de dokter. Des te sneller ben je er weer bovenop!! Bij dokters en in ziekenhuizen weet ik uit ervaring moet je gewoon vervelend zijn en doordrammen om voor je eigen rechten op te komen want zij doen dat niet. Ik zie je vanavond op stal wel!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 10:42

daan dat is goed nieuws. Haha!
luister wel naar je lichaam he Ach gut

PaulineS

He Daan, dat is in ieder geval wat positiever nieuws! Probeer je niet te druk te maken (slapen is dan een hele goede bezigheid:-)
Het komt vast allemaal goed.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 10:43

AnneOmie schreef:
Hoe laat haal je Omar er ongeveer af Verward Haha!

Gelukkig maar Daan dat het wel meevalt maar wel even rustig aan doen he tot je maandag bij de internist bent geweest.

Mijn moeder zei dat ze ook een drankje hebben bij de dokter met staal/ijzer erin en dat schijnt veel sneller te werken nog dan pillen. Misschien moet je toch even overwegen om dat te gaan vragen aan de dokter. Des te sneller ben je er weer bovenop!! Bij dokters en in ziekenhuizen weet ik uit ervaring moet je gewoon vervelend zijn en doordrammen om voor je eigen rechten op te komen want zij doen dat niet. Ik zie je vanavond op stal wel!

rond een uur of 1 half2 goed?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:56

AnneOmie schreef:

Dat weet ik.
Ik heb al wat gedronken met ijzer erin een tijdje terug al.
Ik weet gelukkig nog wel iets ervan.

pauline; ja dat is inderdaad beter nieuws, en dat selt me ok een beetje gerust.
Ik weet nu dat ik me dan iets minder zorgen hoef te maken omdat de dokter dat heeft gezegd.
Ik ga inderdaad gewoon veel slapen.

Mar; ja klopt. Gelukig is t voorderest wel allemaal oke, en is het echt alleen mijn ijzer gehalte wat zo laag is.
De internist zal misschien wel verder willen onderzoeken naar waar het vandaan komt. Maar ik denk dat hij er ook al een stuk wijzer van word als hij weet dat ik half jaar bijna geen vlees meer eet, en me veel te weinig (lees: niet) in vleesvervangers heb verdiept.
Dat verklaart denk ik al n hoop.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:40

Had je dit al gezelezen Daan?

Citaat:
In normale omstandigheden kan het ijzergehalte op peil worden gehouden met een evenwichtige en gevarieerde voeding.
- Voedingsmiddelen waaruit ijzer goed wordt opgenomen zijn vlees, vis, gevogelte, broccoli, bloemkool, pompoen, tomaten, citrusvruchten.
- Voedingsmiddelen waarin eveneens ijzer zit, maar ijzer dat minder goed wordt opgenomen, zijn aardappelen, wortelen, ananas, bloem (zonder zemelen), rijst, meel met zemelen, appelen, bananen, peren, rabarber, spinazie, noten, amandelen, eieren.
- Vitamine C bevordert de opname van ijzer. Vegetariërs nemen daarom best groenten, fruit of fruitsap rijk aan vitamine C bij elke maaltijd. Gezien dierlijke producten voor een groot deel van de ijzeraanvoer zorgen, vraagt een vegetarische voeding extra aandacht inzake ijzer.
- IJzersupplementen kunnen noodzakelijk zijn in sommige situaties bv. tijdens de zwangerschap of na een belangrijk bloedverlies. Een teveel aan ijzer is giftig. Neem deze medicatie dan ook enkel op doktersvoorschrift en houd je aan de voorgeschreven dosis.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 11:54

anky ik ga nu richting stal dan haal ik omar binnen en bella naar buiten Tong uitsteken
doei allemaal tot vanavond pas Haha! Tong uitsteken

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:16

ja, we hadden gister alles al meteen opgezocht op internet.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:20

Super! Dank je Bren!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:15

Ja, Bren, thankss!! Ik geloof dat Nadine vanmiddag Bella zou komen rijden, maar die zet haar dan wel weer buiten denk ik.. (hoop ik..) hihi

Gelukkig Daan, dat is toch wel redelijk goed nieuws. Daar kom je wel bovenop hoor! Lekker veel slapen, en uitrusten. Sterkte!