Whaha maar F6, da's B, vind je het gek dat je dan zo hoog scoort? Jammer dat je dan maar maximaal 1 pp krijgt per proef he;) Zie je zo en kijk uit naar je verhaaltjes whaha
Whahaha dat had ik ook Lin! Was nog best laat gisteren bij Maaike dus was ook niet meer de stad in geweest. De foto's van de examenstunt van de Capellen staan gewoon op www.capellen.nl en dan bij de foto's:)
Owww ok, ik dacht al wat doen ze toch allemaal maar dat was het dus hehe... Wel stoer, ook dat de leraren in 'thema's' waren verkleed, tenminste, zoiets was wel af te leiden van de foto's
WHAHA misschien moet iemand stefan ff troosten.. hij is beetje zielig.. Hij vroeg of k al ander had.. enso.. dus zei k de waarheid, eerst maar half.. van jaah wel wat gedaan enzo.. en daarna werd die pissed en ging die me af zeiken en toen vertelde k m dat k nieuwe vrind heb en werd die beetje boos
Whaha Lies, nu mag je hem 'legaal' troosten, wat let je haha... Nou goed gedaan hoor Lin hihi, nu issie boos *who care's*, je bent tenminste eerlijk geweest. Valt van hem niet te zeggen toch...