Wel foto's maken he Annemarie! Fenna, wanneer ging jij nou weg?
maandagochtend in de vroegte (oké acht uur) moet ik op schiphol staan. Vanmiddag nog even snel een koffer kopen, want de vorige wilde na egypte niet meer dicht
Iedereen ontzettend veel plezier op het Lamoen, geef de pony's maar een dikke knuffel van me. En Fenn, heeeel veel plezier in Roemenie! Tot over ruim een week! *zal jullie missen *snif*
Haha.. Je vraagt er om pauline:P Nee ik heb een hele serieuse vraag voor morgen Echt waar wil heel graag wat weten en ik hoop dat je me daar mee kan helpen
4 maanden geen inet gehad, omdat het snoertje van de modem eruit lag. Modem staat in het rommelhok van de enige persoon hier die geen computer heeft, en die niet even de moeite wilde nemen om te checken dat alle snoertjes erin zaten.. monteur is dus speciaal gekomen om snoertje erin te doen Die zal wel gedacht hebben, wat een atechnische mensen hier..
Dat hadden we al bedacht, we hebben ook al meerdere malen op haar deur geklopt om te vragen of we de modem mochten checken. Ze wilde ons dan niet binnenlaten omdat ze eerst nog moest opruimen Nu moest het er dan toch van komen..
Vandaag ging wel goed bedankt voor het antwoorden van mijn vraag pauline Ging wel goed Hij liep af en toe echt mooi vond het dan ook lekker voelen.. alleen wel zere kuiten nu haha:P Nou ik ga eten doeii
haha, dat is ook de bedoeling om je paard goed te kunnen rijden maJO, je been! en zeker had je resultaat en ik ook want je was lekker rustig eet smakelijk
jongens, mag ik wat uitgebreider verslag? Wie was er lief, behalve Marjolein?
Vanavond gezellig een verjaardag. Ik heb zo'n schattig hakje (van de blokker)spaarpotje gekocht. Ahw, ik vind ze zo leuk
O, en voor m'n roemeen een zak snoep met onderandere drop/fudge/winegums en uhm... kokientjes (ook drop. jaja) en een schattige sleutelhangers met klompjes (hoe kan het ook anders.) nu nog een pakje stroopwafels voor de ouders en ik kan op reis
Haha sorry Fenn ik heb JUpiter vandaag met lengte gekreden:D Heb er nu zere kuiten van dus Pauline je kunt niet zeggen dat ik mn been er niet bij had.. HIj ging heel mooi na beneden haha.. was er helemaal trots op. Jupiter was lief:) en Pauline Ach jah iedereen wel:D haha.. ben heel goed gezind vandaag..
Nou kijk Fenn normaal gesproken kan ik echt donders kletsen en auwehoeren ma nu was ik zo geconcentreed bezig dat ik helemaal stil was ben ongeveer 3 kwartier stil geweest haha.. MAAR IK HAD RESULTAAT!! De aanhouder wint