was wel lachen
en vandaag ben ik dus jarig

dus kom maar op met de kadootjes hihi
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Wel een erug leuke koninginnedag gehad! Koninginnenacht heb ik overgeslagen, voelde me te poedersuiker. Zaterdag ben ik geheel tegen mijn zin naar museumplein geweest, niet echt mijn muziek maar het was toch wel erg gezellig. Om half 5 ben ik naar Odeon gelopen en heb ik gemeet met een vriendin en mn broer en zijn vrienden om op de Red Bull party boot te gaan, en daar is het uit de hand gelopen
). Maar geen spatje regen!
hihi Pff ik ben helemaal kapot haha vrijdagnacht koninginnenacht gevierd op Leidse, en gisteren van 12 uur s'middags tot 3 uur vanacht door amsterdam gehuppled; leidseplein, vondelpark, museumplein, overtoom, Amstel, dus ook mijn voeten hebben het erg zwaar nu.. Maar heb het wel naar mn zin gehad hihi 
fluffyfox schreef:gisteren voor 60 euro zooi verkocht
was wel lachen
en vandaag ben ik dus jarig
dus kom maar op met de kadootjes hihi
Ze wil een contract op stellen, lijkt me een erg goed plan (ik heb nu ook wel meegemaakt hoe het fout kan gaan), dus hoop dat we het over alles eens kunnen worden.
(en natuurlijk nog hopen dat ik het een beetje eens ben met het contract) 

waar stond je? Pluutje schreef:De startlijst van de wedstrijd in het bos staan online, misschien kom ik wel even kijken. Wie zijn er nog meer van de partij?