Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:16

Hallo allemaal ! En daar was ik ook weer eens.

@gomir: sommige mensen lopen beetje achter de feiten aan, nietwaar ? Simon had een parcours in de bak staan en dat heb ik helemaal gesprongen met Paloma ! Ja ja. Gewoon "ins blau hinein" erop af, ik help totaal niet met het bepalen van de afzet, ze moet het bij mij zelf maar uitzoeken, en dat doet ze dus ook.Hoe rottig ik haar er ook voor zet, springen doet ze. . Simon kwam me gelukkig ook nog even helpen, toen ging het nog wat beter. Simon zegt dat ik zondag mee ga doen met oefen laag bij de Poelenburg... Menn, ik heb niet eens laarzen (rij ALTIJD met jodpurs en chaps)... dan moet ik die van Llover zien te lenen

Voor de rest: heb weer eens wat ge-eikeld met digitale camera en wil jullie foto van Loma in nieuwe wei niet onthouden. Het is vreselijk met dat beest: staat op nieuwe stal echt werkelijk 24/7 te vreten. Dat legt een zware druk op mij om haar in beweging te houden...

Afbeelding

Ik hoop dat de foto het doet...

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:37

wel leuk dat ze het er zo naar der zin heeft.
En hoe hebben jullie het zelf?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:41

Ja ook leuk hoor, allemaal nog even wennen, verhuizen blijft een hoop werk. De nieuwe kast staat nu en is erg mooi, moeten nog wat gordijnen ophangen enzo, nog wat opstartproblemen zoals wel de wasmachine verhuizen maar je wasmiddel nog in je oude huis laten staan enzo... maar voor de rest: de woning is leuk en mooi. De poes moet nog wat wennen, is wel al heel wat keren buiten geweest, maar lopen daar twee andere katten en een hond, die ook hun territorium verdedigen en Greta is al schuw, dus die rent wat af. Ik hoop dat dat snel goed komt, maar tot nu toe komt ze dus alleen buiten samen met ons en da's wel jammer want nu moeten we de kattenbak er dus bij houden en daar hou ik dus eigenlijk niet zo van, maar ja.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 20:46

Volgens mij gaan jullie daar wel wennen Ilzas! En je kat went ook wel hoor, niet druk om maken.

Fijn dat Paloma zo lekker staat en dat het springen ook fijn ging!
Ik help in het lage werk trouwens ook niet met de afzet hoor, laat ze eerst zelf maar leren kijken. Niet iedereen is het daar mee eens geloof ik, want kreeg gister nogal commentaar dat ik die merrie er een keer in liet lopen Moet ze maar niet met de kop recht omhoog gaan lopen hinniken

Deedejee; ik zal zo even in mijn rooster kijken of ik het de volgende keer red. Is volgens mij donderdag de 30ste weer uit mijn hoofd, zal zo mijn agenda er even bijpakken

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:17

Even iets anders: weten jullie waarom Luc helemaal onder de bultjes zit...superlenie heeft t gisteren ook gezien en zij d8 aan een allergie? Ik d8 aan steken...maarja dan zouden dat er wel erg veel zijn...ik wil iets bestellen bij de paardendrogist..maarja moet ik wel weten wat..t is geen zomereczeem he?

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:23

Oww jij mag mijn laarzen best lenen hoor..ik ga wel mee dan om te groomen/helpen..hihi i love de poelenburg..ik kan ook wel oefen laag gaan doen...ohnee ik heb ook geen laarzen....en wel trailer...van esther,,maar weer geen auto ..whaha

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:42

Zomereczeem had je al eerder moeten merken lijkt me.

Kan allergie zijn, insectenbeten of teveel eiwit(maar dat lijkt me onder normale omstandigheden sterk deze tijd van het jaar, weet niet hoeveel gras er op de linie staat en of dat land flink bemest is? Je kunt altijd even kijken of minder brok/kuil wat helpt.)

Ik ben denk ik niet in Schoorl zondag. Ga zelf denk ik niet rijden daar Als Marco geen finales hoeft te rijden in Varsseveld heb ik wsl weinig te doen, dan kom ik misschien wel even kijken

Volgens mij gaat het wel lukken Deedejee. Heb communicatie tot vier uur, dan kan het allemaal net als ik een beetje opschiet

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:49

Nou Gomir dat zou spannend zijn.... de 30e al, oe! Is op een vrijdag... en dan werk ik boeoeoeoeoeoe tot zeker 1900 uur.....

Wat nu? Of bedoel je donderdag de 29e want dan ben ik wel vrij!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 21:51

Jeeeee Ilzas dat ziet er strak uit! Ben echt stikjaloers!

Maarrrrr om de pijn te verzachten, Nikki is vandaag naar dr nieuwe eengezinswoning verhuisd. Erg fijn, ik heb dat beestje nog nooit zo relaxed zien eten.
Wel wilde ze stiekem effe aan de voerbak hangen en luchtzuigen, maar dat gaat wel weer minderen als ze gewend is.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 22:00

Donderdag de 29ste dan, dat krijg je als je geen agenda bij je hebt Heb uit mijn hoofd zitten tellen en dat gaat weleens mis
het is altijd op een donderdag iig!
(op de website van de vereniging staat dat het opbouwen op de 28ste is dus heb de goede week iig voor me )

Fijn dat Nikki haar nieuwe stal goed genoeg vindt

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 22:55

Ja ik denk toch dat ik de veearts erbij haal...vindne neel en Le ook t beste..en die weten t beter dna ik ..Niiki had t toch ok deedejee??

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 12:23

O wat leuk DeedeJee dat Kings Nikki het zo naar haar zin heeft in haar nieuwe woning. Ik dacht ook al dat dat gewoon echt een beter plekje is voor Kings' Nikki.
Tja, jij bent misschien jaloers op mij, maar ik ook op jullie want ik kan nu niet meer naar het strand.

@Llover: veearts lijkt me gewoon het beste in zo'n soort situatie, gewoon het zekere voor het onzekere nemen, niet zelf aan gaan lopen dokteren want je weet helemaal niet wat je doet, voor het zelfde geld (maar dan duurder) vererger je zijn klachten nog en dat wil je ook niet op je geweten hebben.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 12:26

Ja veearts komt vanmiddag.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 12:42

Neeee Nik had het niet, maar Reflex had ook wat bulten, maar die zijn heel anders dan die van Luc hoor. Luc is net een stekelvarkentje.

Ik heb NU al gezeik over mn nieuwe stal bah ik vind het zo achterlijk allemaal. Ik heb 2 weken terug toen Ilzas net weg was gevraagd, kreeg te horen dat ze even moest nakijken en met Jan bespreken, en vorige week donderdag kreeg ik van Jan groen licht. En toen kwam Evelyn, ja ik wil die stal ook wel, maar ja nu ben ik te laat.

En nu beweert mw Bruin dat zij eerder was... Nou echt niet dus he, Eef heeft me gister zelf verteld dat ze te horen kreeg dat ze net te laat was omdat ik de stal al had toegezegd gekregen. Ooooo ik haat dit!

Nou ik ga er toch echt niet meer uit hoor. Als ik eruit moet ben ik weg ook daar. Ik maak nooit trammelant, ben altijd netjes en geen gezeik van mijn kant... en dan krijg je zoiets.

Bah. voor mij is de lol er alweer af. En nik is zo blij met dr nieuwe plek, dat kunnen ze toch niet maken om het haar weer af te nemen?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 12:49

nou laat nik gewoon lekker in die stal staan en laat haar de **krijgen jij was gewoon eerder klaar. Over welke evelyn heb je het eigelijk die met die bokkerige knol?

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 12:53

He gatverdamme wat een gezeik en gedoe zeg ! Wat onwijs vervelend voor je dat.
Mevrouw Bruin verliest ook wel eens wat aan scherpte zullen we maar zeggen... Ik bedoel als zowel jij als Evelyn zelf zeggen dat jij eerst was !

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:22

Ja en nu krijg ik dus het nare gevoel he... dat ze wat aan het bekokstoven zijn, omdat ik gister de manege binnenkwam en eef en inge het er over hadden. En nu opeens mw Bruin komt melden dat zij eerder was.... Nou mooi niet dat ik eruit ga. Bovendien heeft Kim gelukkig ook tegen haar gezegd dat het voor Nikki veel beter is in deze nieuwe stal. En Evelyn dr paard kan in de oude stal van Vanilla, die is al klaar voor dr gemaakt.

Ik hoop dat ik het gauw van me af kan zetten want hier heb ik dus helemaal geen zin in. Echt manege-gedoe, bah!

@Denise, evelyn d'r paard stond naast Nikki altijd, in de manege, ik denk niet dat je haar kent want ze is lang niet geweest ivm een ongeluk....

heb net een lang telefoongesprek gehad en dat lucht wel even op (en mn kijk op sommige mensen verandert er ook door hahahaha)

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:05

Wat een *&%$#@$!! gedoe zeg..nou ik heb ook een rot dag..misschien helpt dat je? hihi...ik stond ook al te janken op de linie vandaag,,,heb genkneusde schouder...dacht eerst dat het wel mee viel..maar heb toch foto's laten maken op de eerste hulp net..ik denk dat ik geen pijn had eerst door de adrenaline...zo pissig was ik op Luc...hij begon te steigeren toen hij niet mee wou, omdat meneer het te vroeg vond...toen met steigeren liet ik niet los en toen raakte zijn hoef mijn schouder...en nu heb ik een bluaw achtig mitella geval...great!! En ik janken janken...maar liet me niet kennen toen neel en mijn zus me kwamen helpen ( die had ik gebeld, benk eigenlijk te trots voor..maarja..moest maar ff ) en met Neel na 1 keer protesteren wel mee lopen weet je wel..nou dat knol kan wat mij betreft oprotten hoor!! En dat terwijl ik de beste bedoelingen had he...met de veearts bellen..meneer heeft een antihystamine spuit gehad ofzo..nou hij zoekt t maar fijn uit ook... ik hoop voor Yaquinda dat ie liever is morgen...he is all hers..ik ga nu even bellen en overleggen met mijn werk..bah bah bah!!!!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:11

Wat rot zeg Llover.... Wat kunnen het ook lastpakken zijn hè

Veearts dacht zo te horen aan een allergische reactie. Pony van mijn zusje heeft ook eens een antihistaminespuit gehad, alleen die kreeg toen een allergische reactie op het oplosmiddel erover heen...

Klinkt weer echt gezellig Deedejee Niet teveel van aantrekken en je beestje lekker laten staan waar ze staat!

Ik heb net mijn twee onverwachte logeetjes weer teruggebracht. Ik ging gisteravond voeren, zie ik een fjordje lopen van zuid richting de rotonde...Dat is gek. Er liep iemand naast, dacht nog dat die wel maf moest zijn om op die tijd in het donker daar te gaan lopen. Toen zag ik dat het politie was. Ben gaan voeren en toen hoorde ik ineens heel veel paarden voorbij stormen en auto's toeteren. Ben dus nog maar even gaan kijken. Er gingen al wat politieauto's met een noodgang achteraan dus ben maar verder gegaan met voeren en heb Roofer even gebeld om te zeggen dat ze even bij haar pony's moest kijken of ze weer terug waren. Die zat 200 km verderop dus ik daar maar heen gelopen(mooi dat ik mijn auto wel even bij het tankstation liet staan met al die loslopende beesten ). Paar paarden in de stal vastgeknoopt voor zover dat ging en toen Roof en Velvet gaan zoeken. Die stonden ergens los op het erf, heb ze maar een nachtje meegenomen.
Nu liepen alle paarden op het voorste stukje land rond de bak en heb ik ze er maar weer bijgezet. Paarden hadden daar niet eens water, dus ben nog aan het slepen geweest met mijn moeder....
Had ze liever nog even bij mij laten staan tot het land helemaal goed nagelopen was, maar Roof was niet happy op stal en dan moet je toch wat.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 17:12

dat is zwaar klote voor je ben je dan klaar mee nou kan je bink ook niet optillen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 18:13

Toestanden toestanden toestanden allemaal weer !!

DeedeJee met haar stal
Llover met haar Luc
en Gomir met loslopende paarden nota bene...

Ach ja, we kunnen niet zeggen dat we niet wat meemaken met zijn allen....

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 18:26

hoi hoi even een vraagje tussen door hoe lang duurt een opleiding in deurne en ut ligt toch in limburg??

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 18:30

Ilzas schreef:
Toestanden toestanden toestanden allemaal weer !!

DeedeJee met haar stal
Llover met haar Luc
en Gomir met loslopende paarden nota bene...

Ach ja, we kunnen niet zeggen dat we niet wat meemaken met zijn allen....

Ja zo simpel kan je t ook stellen...tsss... sterkte Llover bijv.b.
Ach inderdaad he.....zorg voor jezelf een ander doet t niet....
Van je familie moet je t maar hebben zullen we maar zeggen.

Ow melisje..ja in Deurne en volgens mij 4 jaar.

Nu ga ik even eten en ik kan ook niet echt veel tikken eigenlijk

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 18:58

oke dankje wel sterkte trouwnds

jeey mee plaatje is gelukt

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 18:58

Is deurne nou eigenlijk echt een goede school of niet..? ik wilde eerst altijd daarheen, maar veel zeggen ook dat het niet zo'n goede school is enzo.. en heb natuurlijk geen paard weet niet of de paarden daar ook leuk zijn..