manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 15:44

jammer bar, zou wel gezellig geweest zijn. Veel sterkte dan maar op dat feest en daarna nog naar de bruiloft.
hopelijk dat je toch nog even langs kan komen.

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 18:20

Nou misschien hebben jullie het onderhand wel gehoord op paardoes over nanda, het is/was tying up.
Net als lady altijd kreeg.
Het vooordeel is dat ze weer beter wordt en het nadeel is dat als ze het eenmaal een keer gehad hebben blijven ze er gevoelig voor!

nou vanavond dus stappen, hopelijk wordt het weer gezellig!!!

Ben heel de dag weg geweest naar ikea en nog andere keuken zaken, hebben een mooie keuken uitgezocht, misschien dat we hem nemen...
Ga zo eerst nog voice beweging geven en daarna idols kijken en dan wachten op annemijn...

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 18:44

Wacht jij maar braaf op Annemijn! (Nel zit al vanaf 9 uur verwachtingsvol naar de voordeur te kijken ) ben wel benieuwd naar je keuken, is ie mooi?!

Nannie is idd heel zielig, heb dr wel lekker geknuffeld en vertroeteld vandaag. Ze wil dr medicijnen dus niet eten, maar wel als je t een beetje lekker maakt door zemelen en brood nat te maken.

Fijn dat de show door kan gaan, en super dat Marieke meerijdt Hihi! Vanavond ga ik even leuke muziek downloaden en dan gaan we dat ff leuk mixen ofzo (iemand die dat kan ten minste!) En natuurlijk weer lachen voor de buis met Idols, jammer dat dit alweer de laatste auditie-ronde wordt. Nou, tot vanaaf

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-05 21:01

Citaat:
Wacht jij maar braaf op Annemijn! (Nel zit al vanaf 9 uur verwachtingsvol naar de voordeur te kijken ) ben wel benieuwd naar je keuken, is ie mooi?!

haha, moet je wel lang wachten hoor vanaf 9 uur tot kwart voor 11 *kan neline natuurlijk ook perongeluk vergeten * haha neehoor, Neline moet ook egt mee!! Behoort toto de vaste Natio-stap-Pdoes-gang Ben ook wel benieuwd naar de keuken (en Thirz ben ook wel benieuwd naar jullie badkamer )
Jaja thirz hebben we maar eens goed voor mekaar, Mariekje rijdt gwoon braafjes de show mee Heel Goed! & super gezellie!

*ga nu weer verder met muziek uitzoeken en stukjes bedenken van de show samen met thirz Heb nu al enorme zin om die show te gaan oefenen *
Tot vanaaf iedereen! (ook daar heb ik enorm veel zin in! Is weer een hele poos gelee...)

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:28

Zo, weer uit bed gerold en klaar om naar stal te gaan... Ben wel een beetje gaar! Zijn jullie ook nog thuisgekomen? We moeten trouwens volgens mij de volgende keer ook aan de 2e emmer Flügel, want inkakken was toch echt nog mogelijk met deze dosis!! En dan houden we de ijsblokjes bij ijsgooister Annemijn uit de buurt!!! Tot later; ik ga eens kijken of Boris en Nero al wakker zijn! X

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 11:55

Citaat:
We moeten trouwens volgens mij de volgende keer ook aan de 2e emmer Flügel, want inkakken was toch echt nog mogelijk met deze dosis!! En dan houden we de ijsblokjes bij ijsgooister Annemijn uit de buurt!!!

Mij uit de buurt houden?? waarom? Ik, zo'n lief braaf meisje, doet tog helemaal niets verkeerd?

Maar ben t wel eens met de 2e emmer flugels *Nog meer ijsklontjes! * Nee maar dat indutten moeten we de volgende keer egt even voorkomen, veels te saai (al had ik daar gloof ik nie zo'n last van.. lag nog te springen in mn bed!). Zeg die volgende keer miss volgende week? Ben dan nl de week erna vrij dus... *en nel dan doen we die avond egt zonder thema.. Of we doen t ijsblokjes/Flugels thema das ook leuk!

Haha bianz, mn pa moest even zoeken, maar uiteindelijk tog nog thuis gekomen...
*mn pa had zelfs nog sjans met een paar jongens (Hè Nel?) Haha, der kwam een groepje de bocht om lopen en die moesten natuurlijk allemaal wijzen en zwaaien naar mn pa die in de auto zat (tja ik bedoel, wat moet zo'n oude man nou om die tijd daar op die plek in de auto...)

BIanz gaar? hoe kan dat nou? Ik ben egt top fit en fris (Alleen mn haar wil nog niet zo met het frisse gevoel mee werken...)
En? waren Nero en Boris al wakker?

*owja, zeg bianz (bedenk me ineens iets ) die foto's hè kun je die op bokt zetten? Ben wel benieuwd naar onze super vrolijke parrty foto's

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 13:04

Zo zo, vroege vogels, kom nu pas uit mn bed gerold....en kruip er zo nog ff lekker in om tv te kijken, hihi Heerlijk zo'n zondag vrij!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 17:29

tjonge jonge toen pas? om die tijd stond ik al braafjes op de manege naar de springles te kijken

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:54

Nou ik zat allang op Nero hoor! Hahaha en Annemijn de ijsgooister: volgende keer mag je 2 emmers vol ijsblokjes hoor! Als wij dan ook nog mogen delen in de inhoud Flügels komt t allemaal goed Hahaha ik kakte echt in, dus bij mij kunnen er nog wel een paar bij!!! En volgende week ben ik er iig niet bij; vrijdag kaakchirurg. Maar die week er op wel??? Ik ben er wel voor in hoor!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 18:05

Citaat:
Hahaha en Annemijn de ijsgooister: volgende keer mag je 2 emmers vol ijsblokjes hoor!

Hou ik je aan Bianz!!
Misschien kunnen we volgende week & de week erop gaan? Kweenie of er een aantal mensen aanstaande zaterdag wel kunnen? *zal je zien, heb ik geen school kan de helf van de gang nie! haha, geef nie hoor *
Ben nog steeds wel een beetje erg benieuwd naar onze Party Foto's *Vrolijk*

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:06

Ow ja vergeten te zeggen, sorry hoor, maar ik kan de foto's niet plaatsen, heb niet t juiste computerprogramma! Moet mn vader ff lief aan kijken en die heeft t heel erg druk, dus ik hoop dat t snel lukt!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 18:18

Ja, kijk maar heel lief naar je vadertje Wil die foto's egt in t groot zien, zo benieuwd (haha, de groepsfoto's natuurlijk en natuurlijk die van Neline en thirz ) Ach, zie ze wel een keer verschijnen dan...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:48

Die van mij???? Welke ook al weer? Sta ik er heel raar op?
Nou, geef mij die flugels maar, met die ijsblokjes heb ik niet zoveel!

Volgende week hebben we dus een bokt-meeting met het reelaer-topic, we gaan over t strand wandelen! Ben benieuwd hoe t verloopt...maar wel leuk om iedereen weer even te zien!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 19:57

haha ik ben ook niet alleen gelukkig met de ijsblokjes hoor Thirz, maar tis wel een leuke bijkomstigheid
uhm das die ene foto gloof ik in je eentje dat je in die rook stond onder de trompet boog zegmaar... nouja als bianz t voor elkaar krijgt zie je de foto vast wel

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:28

Nou het was wel gezellig he!
Jullie zijn behoorlijk goed in het uitslapen, zat vanmorgen om half 10 in de kerk en om half 1 op mn paard.
Gezellig met bianz gereden!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 13:45

T was super gezellie! *lol met ijsklontjes* Heb al weer super veel zin in de volgende keer
nouja uitslapen.. rond 9 uur zat ik al weer braaf met mn neus in de boeken hoor nel *tja je moet er wat voor over hebben, een avondje stappen*
maar t rijden ging goed met je rug? Voice niet woest en wild geweest? & hoe is t met je stem afgelopen?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 16:22

Geen idee of jullie het een leuk idee vinden, maar ik heb aan mn moeder gevraagd of ze miss roze rokjes voor onze show voor ons in elkaar wil knutselen. *wilde ze best doen *
*net als vorig jaar die kerst-vrouw-rokjes zegmaar* Als jullie het een leuk ideetje vinden moeten we alleen nog ff kijken wat voor soort stoffen we willen/kunnen gebruiken
mn moeder dacht eerst aan satijnen-rokjes, maar dat flappert wel tijdens t rijden... Katoen is waarsch goedkoper en een iets zwaardere stof. Miss is t dan wel leuk om aan de onderrand nog een bontje te doen? (geen idee of een roze of wit bontje bestaat en wat voor prijskaartje der aan hangt...)
En uhm, hoeveel ponnetjes denken we nodig te hebben? ff brainstormen met de versieringen:
Balou - knotjes - allemaal een ponnetje
Colle - matje - alle elastiekjes een ponnetje? *of afwisselen met roze lintjes... is minder werk, maar miss ook wel minder leuk!*
Stud - hengstenvlecht met linten erin - aan t eind een ponnetje?
Nannie - 3 hengstenvlechten (Nel? dat deed jij tog bij Voice ook als ze netjes moest wezen? of heb ik t mis...) - uhm aan ieder eindje een ponnetje en lintjes in de vlecht?

Nou das dan 4 voor aan de hengstenvlechten en uhm… hoeveel knotjes heeft balou meestal in zn manen? En hoeveel elastiekjes colle? Nou, t zijn er iig wel wat… Zodra ik tijd heb zal ik dan alvast beginnen met ponnetjes maken? (we hebben nog wel roze wol liggen hier) hoeven we ons daar op de knutsel middag iig niet meer de hele tijd mee bezig te houden. Kunnen we sneller/meteen verder met t knutselen van de sterren (mochten we die sterren trouwens ff op t dekje stikken?)
nou ik ga weer even door mn aantekeningen bladeren

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:33

Nou leuk iedee voor jullie show!!!
Lief dat je moeder dat wil doen
Ja ik deed bij voice ook 3 hengstenvlechten en soms 1 en dan de rest los laten hangen is ook mooi!!! (van bar geleerd)

Balou heeft meestal met mijn vlechtwerk, ook met die van thirz volgens mij... 11 tot 13 knotjes.

Het ging best goed rijden op voice, heb niet gegallopeerd, maar de rest ging goed!
Mn stem was gister echt niet tof, kon nog geen eens zingen in de kerk, maar nu kan ik weer een beetje normaal praten.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 18:16

wat fijn dat t nu al beter gaat met je rug, dat galopperen kan dan vast snel weer
Tja en je stem... ik kan op school wel even vragen of iemand van de logo niet een proefpersoon zoekt.. maar ik ken eigenlijk alleen maar eerste jaars die net als ik al 9 weken bezig zijn dus of je der egt iets mee opschiet weet ik nie. Maar ik kan gloof ik ook wel een tip geven: niet meer zingen tijdens t stappen maar of dat nou zo leuk is!

juist ja, 11 tot 13 knotjes... vanavond begin ik op mn gemakje dan maar eens met ponponnetjes maken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:41

Hoi! We kunnen wel een vergadering houden over onze show, haha!
Maar nicole moet niet heel dr manen vol met pompoentjes hoor, een paar is leuk. En Balou is wel moeilijk invlechten met die lange en dikke manen van m, of ik moet ze trekken of hij moet ook maar een hengstenvlecht. Leuk dat je moeder rokjes wil maken, denk dat we het beste voor katoen kunnen gaan, het moet wel leuk blijven qua budget!

Nel: je moet echt beter trainen met je stem, als je straks die live-shows bij Idols moet doen, kan je stem je ook niet in de steek laten
Nog even en je kan weer lekker rijden met Voice, nog even volhouden! Hoe gaat het trouwens met Nannie? Geef je dr af en toe een beterschapsknuffel van me?

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:55

hey annemijn, volgens mij deden we alleen ponponnetjes bij Myra en Mistral en aangezien die niet meedoen heeft het denk ik geen nut om er te gaan maken........

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 20:12

ow...
Maar miss is t ook wel leuk om lintjes met ponnetjes aan de uiteinden van de vlechten te doen? en dan bij colle op t matje zo nu en dan een ponnetje? *hoeft nie hoor, kom mn avond ook best door zonder ponponnetjes maken *
Maar de rokjes is wel een leuk idee? moeten we maar een keer naar de mark gaan ofzo en kijken welke stof we willen hebben
Thirz is dit niet een soort vergadering dan? maar dan over een iets langere periode uitgestreken
Citaat:
Nel: je moet echt beter trainen met je stem, als je straks die live-shows bij Idols moet doen, kan je stem je ook niet in de steek laten
zeg nel doe je ook mee volgend jaar dan? tjonge dan krijgen we t nog druk, moeten we én Nel én Hannah gaan coachen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:53

Bah het is echt rotweer, ik kom net uit Goes, van mn stage...
Nu wil ik graag gaan rijden, maar dan wordt ik weer helemaal nat...
Hmmm ik w8 nog maar even af! Balen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:17

Ik zou ook nog maar even wachten...anders wordt je weer net zo nat als die ene keer dat wij gingen rijden, hihi! Hoe gaat het trouwens met de tinker? Issie al helemaal gewend en heb je m al onder t zadel getest?

Nou, heb mn rooster dus voor deze week...t loopt allemaal weer wat anders dan verwacht, want de Provincie zit een beetje moeilijk te doen. Het huis gaat volgende week alweer dicht, en die kids worden ergens anders ondergebracht. En dan gaan wij de puntjes op de i zetten voor onze groep, want de Kubus gaat 2 januari open, jippie!!

Maar zaterdag heb ik dus een slaapdienst en kan ik niet mee uit. Geen grote ramp, want kan ook wel een keertje zonder! En ik neem gewoon een leuke dvd mee (lollifanten bijvoorbeeld) en dan gaan we die gezellie kijken Wat lekkers erbij en dan zijn de kids ook weer stil.
Ik hoef pas om 5 uur te beginnen, dus kan eerst nog eventjes naar Paardoes, leuk om mn ruiters weer eens te zien! Doei!!!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 15:31

Nou ik zal mn stem weer trainen hoor....weet alleen niet hoe, nu gaat het weer goed, maar vanavond moet ik lesgeven en meestal is het daarna weer niks.

He Bar, ik stond net ook enthousiast bij voice in mn rijkleding maar heb toch alleen maar uitgemest en gevoerd want het is hondenweer.

succes als je nog gaat rijden. bestaan er geen regenpaardrijbroeken??? dat zou best handig zijn, misschien kan ik met dit idee wel rijk worden......