Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) ben wel benieuwd naar je keuken, is ie mooi?!
Hihi! Vanavond ga ik even leuke muziek downloaden en dan gaan we dat ff leuk mixen ofzo (iemand die dat kan ten minste!) En natuurlijk weer lachen voor de buis met Idols, jammer dat dit alweer de laatste auditie-ronde wordt. Nou, tot vanaaf
Citaat:Wacht jij maar braaf op Annemijn! (Nel zit al vanaf 9 uur verwachtingsvol naar de voordeur te kijken ) ben wel benieuwd naar je keuken, is ie mooi?!
*kan neline natuurlijk ook perongeluk vergeten
* haha neehoor, Neline moet ook egt mee!! Behoort toto de vaste Natio-stap-Pdoes-gang
Ben ook wel benieuwd naar de keuken (en Thirz ben ook wel benieuwd naar jullie badkamer
)
Heel Goed! & super gezellie!
Heb nu al enorme zin om die show te gaan oefenen
*
(ook daar heb ik enorm veel zin in! Is weer een hele poos gelee...)
En dan houden we de ijsblokjes bij ijsgooister Annemijn uit de buurt!!! Tot later; ik ga eens kijken of Boris en Nero al wakker zijn! X Citaat:We moeten trouwens volgens mij de volgende keer ook aan de 2e emmer Flügel, want inkakken was toch echt nog mogelijk met deze dosis!! En dan houden we de ijsblokjes bij ijsgooister Annemijn uit de buurt!!!
Ik, zo'n lief braaf meisje, doet tog helemaal niets verkeerd?
*Nog meer ijsklontjes!
* Nee maar dat indutten moeten we de volgende keer egt even voorkomen, veels te saai
(al had ik daar gloof ik nie zo'n last van.. lag nog te springen in mn bed!). Zeg die volgende keer miss volgende week? Ben dan nl de week erna vrij dus...
*en nel dan doen we die avond egt zonder thema.. Of we doen t ijsblokjes/Flugels thema
das ook leuk!
(Hè Nel?) Haha, der kwam een groepje de bocht om lopen en die moesten natuurlijk allemaal wijzen en zwaaien naar mn pa die in de auto zat (tja ik bedoel, wat moet zo'n oude man nou om die tijd daar op die plek in de auto...)
(Alleen mn haar wil nog niet zo met het frisse gevoel mee werken...)
) die foto's hè kun je die op bokt zetten? Ben wel benieuwd naar onze super vrolijke parrty foto's
Heerlijk zo'n zondag vrij!
Hahaha ik kakte echt in, dus bij mij kunnen er nog wel een paar bij!!! En volgende week ben ik er iig niet bij; vrijdag kaakchirurg. Maar die week er op wel??? Ik ben er wel voor in hoor! Citaat:Hahaha en Annemijn de ijsgooister: volgende keer mag je 2 emmers vol ijsblokjes hoor!
Kweenie of er een aantal mensen aanstaande zaterdag wel kunnen? *zal je zien, heb ik geen school kan de helf van de gang nie! haha, geef nie hoor
*
*Vrolijk*
Wil die foto's egt in t groot zien, zo benieuwd
(haha, de groepsfoto's natuurlijk en natuurlijk die van Neline en thirz
) Ach, zie ze wel een keer verschijnen dan...
*lol met ijsklontjes* Heb al weer super veel zin in de volgende keer
*tja je moet er wat voor over hebben, een avondje stappen*
*wilde ze best doen
*
maar of dat nou zo leuk is!

* 
zeg nel doe je ook mee volgend jaar dan? tjonge dan krijgen we t nog druk, moeten we én Nel én Hannah gaan coachen!Citaat:Nel: je moet echt beter trainen met je stem, als je straks die live-shows bij Idols moet doen, kan je stem je ook niet in de steek laten
Hoe gaat het trouwens met de tinker? Issie al helemaal gewend en heb je m al onder t zadel getest?
Wat lekkers erbij en dan zijn de kids ook weer stil.