Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:02

getsie!! nouja liever muizen dan ratten Nagelbijten / Gniffelen
zaterdag liepen ineens overal ratten op stal Scheve mond inclusief 1 dode in Diddle zijn stal! vieze beesten zijn dat toch!

haha anw is inderdaad zo'n onzinnig vak!! over de werking van de wc pot enzo Haha!
wij hadden zo'n kwal van een leraar daarvoor! ik had een keertje een 9,7 voor een tentamen over de zon en de maan ofzo, nouja best leuk toch Lachen komt die leraar naar me toe; "Je hebt het beste cijfer van 5 havo, best goed voor een meisje!!!"
Hamer Boos!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:05

Ik heb dat hoofdstuk nu dus. Ik vind het zo niet-interessant gewoon.
Wat maakt mij het nou uit wat de samenstelling is van Venus, Mars, Septurnes ect ect.
9,7 is wel hoog zeg. Ik had een 5,5. Het is voldoende, maar ik ga voor de 7 Lachen

Hopelijk vinden we snel een oplossing voor de muizen. Het is gewoon echt niet kick. Ik bedenk de hele tijd: Ze zijn banger voor jou, dan jij voor hen. Maar ik denk dat we even bang voor elkaar zijn Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:12

het is ook behoorlijk niet-interessant Clown
bij ons ging het hele tentamen alleen maar over eb en vloed enzo en maanstanden (volgensmij was dat 1 pagina van al die hoofdstukken Clown ), als je dat een beetje begreep had je zo een goed cijfer..

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 18:13

Zo vond ik Lady gisteren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
beetje dichtbij Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:06

Hahahahaha, wat een K*T kikkers!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:10

Jetta schreef:

Is het je wel gelukt Jet?? Haha!

Jaaa, die rat in Diddles stal was echt vies, hij was ook wel een beetje plat Koe
Ik heb hem nog wel in de kruiwagen durven gooien Clown maar Irene was nog wel onze held die naar de rat heeft zitten kijken waaraan hij overleden kon zijn... Cool
Heb ook liever een paar muisjes dan ratten, maar ik moet zeggen, zondag en vandaag heb ik ze niet meer gezien (hoop dat die rat in Diddles stal hard heeft gegild, dan zijn de andere ratten bang geworden van mijn stoere zwarte hengst }> )

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:11

Jullie merken het al, ik doe nog steeds rustig aan, dus reageer ik ook wat later Haha!

En verder...Moos gefeliciteerd met je nieuwe baan, Mike, super dat je de Z2 hebt gewonnen, Elady gefeliciteerd met je verjaardag en goed dat je met je wilde "hengst" gestart bent, welkom Sunny als nieuwe buurvrouw van Warenko, bedankt John, voor het baaltje stro,succes met zadelpassen, Binar!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:30

Ireentjuh schreef:
"Je hebt het beste cijfer van 5 havo, best goed voor een meisje!!!"
Hamer Boos!

Whahah wie was dat? Echt zooooooooooooo een onzin opmerking!!! Vooral omdat die toetsen meestal meerkeuze zijn Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:31

Citaat:
dan zijn de andere ratten bang geworden van mijn stoere zwarte hengst }> )
Zou ik hem even mogen lenen dan Clown

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:40

Jetta schreef:

Jaja. Wat denk je? Nee, nog niet, ik heb het principe al door, nu de invulling nog...ik voel me een domme Koe

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 21:47

Marieke_ schreef:
Ireentjuh schreef:
"Je hebt het beste cijfer van 5 havo, best goed voor een meisje!!!"
Hamer Boos!

Whahah wie was dat? Echt zooooooooooooo een onzin opmerking!!! Vooral omdat die toetsen meestal meerkeuze zijn Clown

Ruis, ken je die? *LOL* hij geeft ook bio geloof ik!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:17

Uhm ja half. Leraren hebben echt een raar idee over meisjes.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 22:43

elady schreef:
Citaat:
dan zijn de andere ratten bang geworden van mijn stoere zwarte hengst }> )
Zou ik hem even mogen lenen dan Clown

Ja hoor, zal Lady ook wel leuk vinden denk ik, een mini friesje, kan ze alvast oefenen voor haar mamaschap Haha!
Ik denk toch dat je het beste een of twee katten kunt nemen, weet zeker dat je dan binnen no time van de muizen af bent..

Getsie, ik vraag me nog steeds af of Diddle het wel gedaan heeft..kan zo'n kleine onschuldige lieve pony wel een schattig "ratje" doodmaken? Clown Of zou "ratje" door een buurman/vrouw van Diddle zijn omgebracht en is "ratje" in Diddles stal vredig gestorven Ach gut Haha!
Was nl best een flinke grote rat Misselijk

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 04:11

tja, wat moet je doen als het vier uur 's nachts is, op je werk zit en je ogen bijna niet meer kunt open houden, een berichtje op bokt plaatsen dan maar. Iedereen ligt nu (hoop ik tenminste voor jullie) heerlijk te Slapen dus veel reacties zullen er niet komen maar ik ben tenminste even bezig!!! Oeps, ik hoor heel veel gekrijs, duty calls!!!!
Slaap lekker nog eventjes allemaal!!!!!!!!!!!!! Dromen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 08:48

Arme eefje.... ja ik lag idd heerlijk te pitten. Maar vond t wel moeilijk mn nest uit te komen. Ga zo weer naar school Verdrietig Mag je nu wel je bed in Evelien?

Anous, ik moet ff kijken of ik het haal vandmiddag, moet namelijk om half 3 eerst naar Den Haag, daarna komik naar stal. Denk dat t wel lukt.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 09:04

Marieke_ schreef:

Anous, ik moet ff kijken of ik het haal vandmiddag, moet namelijk om half 3 eerst naar Den Haag, daarna komik naar stal. Denk dat t wel lukt.

ok is goed hoor..

Iemand wel eens een overbelaste pees/spier gehad?
Kom net van de huisarts, had al ff last van linkerarm/pols...
Ik heb nu een overbelaste pees/spier in arm/pols.. hartstikke vreemd, want ik ben hartstikke rechts Verward
Moet nu rustig aandoen met die arm, komt waarsch door iets wat ik dagelijks doe? of toch iets raars gedaan met arm?
Anyway..het blijft vreemd dat het links is en ik toch echt hartstikke rechts ben Clown
mag John voorlopig ff lekker natte plekken uitmesten Schijnheilig

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 13:57

hihi te veel aan het breien geweest Anoes? *LOL*
Of typen Schijnheilig
t komt meestal door kleine herhalende bewegingen, waar zit die pees waar je last van hebt? wel vervelend Ach gut

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 14:46

We gaan niet over pezen beginnen hoor, Anoes. Ik wil niks meer over dat onderwerp horen. Ik zit nog steeds te kniezen wat ik met Tos aanmoet als ze volgende maand inderdaad afgekeurd wordt (waar ik bijna zeker van ben). In elk geval laat ik haar dekken, maar dan wil ik haar ergens neerzetten waar ze ook s'winters veel buiten kan lopen. Maar ik wil haar het liefst hier in de buurt houden, zodat ik zelf voor haar kan zorgen en het moet ook nog betaalbaar zijn! Moeilijk, moeilijk moeilijk. Misschien toch zelf maar met paard en al verhuizen naar het platteland? Mijn moeder vraagt af en toe al of het niet eens tijd wordt dat ik de deur uit ga. Maar ja, ik heb hier in de buurt ook zoveel leuks dat ik niet achter wil laten en zie maar ergens anders, in de middle of nowhere een leuke baan te vinden. Dus die optie valt ook af.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 17:48

Ik hoop dat het goed komt met Tos (als ze niet goed gekeurd wordt, dan met de dracht). Balen zeg als die twijfels en spanningen Ach gut

Ireen: Hier nog 2 foto's van mijn nieuwe hoofdstel (Het merk is van Mr.ed zelf, 29, 95)
Afbeelding
Afbeelding

De rest staat in mijn topic: viewtopic.php?f=53&t=366771
Ik kon het niet laten, en ahh..had aan 35 euro tegoed binnen. Dus ben nu in het bezit van.....jaja...een nieuw dekje Bloos

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 18:34

mooi hoofdstel Ja 35 euro is niet duur trouwens voor zo'n hoofdstel.....Hij ziet er goed uit!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 19:43

Dat rose setje van Lady staat haar echt geweldig Haha!

Wil ik ook wel voor Biz.. Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 20:03

Eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik het leuk vind staan. De kleur vind ik heel gaaf, maar moet er gewoon erg aan wennen.

Ze hebben ook de kleur turqoise (die wilde ik eerst in een anky-pad, maar vind ze zo dik en aangezien Lady al een zadelfobie heeft, naja...overdreven gezien dan), legergroen, oranje, geel. Oeff, leuke kleurtjes. Maar voorlopig niet meer. Die dekjes zijn los 12,95!!!!

Maar dat hoofdstel is idd erg mooi. Je moet hem wel zelf in elkaar zetten. Dat wilde ze niet doen voor deze prijs vertelde een mederwerkster daar. Krijgt er trouwens ook teugels bij.
Vinden jullie dat ik de neusriem hoger moet doen? Het is allemaal zo stroef en eer ik hem goed heb zitten zijn we 15 minuten verder.
Even goed in de olie leggen. Zou gewone zonnebloemolie werken? Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:02

aaah zeg dat nou niet!! Clown
die hele lichtgroene vind ik wel mooi...
maar ik heb dekjes genoeg Lachen

Ik had de neusriem wel ietsje hoger gedaan denk ik, ik had hem al wat hoger en Mike vond hem nog steeds te laag hangen Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:23

Ik heb morgen les en zal het even vragen. Hang hem voor het geval dat alvast iets hoger Haha!

Donderdag krijgt ze hopelijk nieuwe ijzers. Of ze gaat van de ijzers af. Ik ben er nog niet over uit. Ik vraag het even aan de hoefsmid wat hij beter vindt, hij heeft er meer verstand van!
Zo vaak rijden we niet buiten en met het veulen is het strakjes ookk wel handiger (aangezien Lady af en toe nogal lomp is (sorry paard Bloos ) en ik haar er wel voor aanzie dat ze met d'r ijzers op het veulen gaat staan..hoewel, het moeder gevoel is sterk bij haar...soms te sterk Haha! )

Verder wordt ze een beetje stijf. Zal wel aan de kou liggen. Ze is ook niet de jongste meer. Ze staat wel met deken op buiten, maar vandaag was ze vrij sterk. Gisteren niks vreemds gedaan.
Jullie paardjes ook last van?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 22:41

elady schreef:
Jullie paardjes ook last van?

Ko was niet stijf (hallo rodeopaard). Vanmiddag gingen we met hem wandelen en op de terugweg was de zon al bijna onder en werd het wat frisser. En Ko werd dus ook wat frisser :S Oeh help een vogel! Of het lag er gewoon aan dat ie snel naar stal wilde Clown